Vamdrup 2. - 3. september 2016

Haha ja ok så kan jo forstå at jeg skal dele bil med Pavarotti :stuck_out_tongue:

Killinger er nu temmelig svært at få for meget af og det er ligegyldigt om de er den ene eller anden race:-)

Haha ja ok så kan jo forstå at jeg skal dele bil med Pavarotti :stuck_out_tongue:

Killinger er nu temmelig svært at få for meget af og det er ligegyldigt om de er den ene eller anden race:-)

[QUOTE=Jeanette;1288242]Vi kommer og har allerede booket hotel :slight_smile:

Finns DSM skal fejres med boblevand og lidt andet mundgodt :)[/QUOTE]

Det bliver med campingvogn i stedet for :thumbup:

Finns DSM skal stadig fejres med lidt godt til ganen :savle:

Vi medbringer desuden 4 korthårs kræ :thumbup:

Jeg kommer og kigger Lørdag hele dagen :slight_smile:

Vi har afmeldt Hector.
Det bliver for stressende for os pt med istandsættelse af huset, plus han har haft en dum pelsknude, som skulle klippes af. Så det er ikke så pænt :høhø:

Kære EXO og PER udstillere!
Vi mangler jeres tilmeldinger til Vamdrup, specielt til lørdag.
PEXO har ønsket Breed BIS for PER/EXO, og den er vi vældigt med på - vi håber knageme også at I selv er? :slight_smile:
I hvert fald har vi troet så meget på det, at vi har givet tilsagn til at ville forsøge at arrangere dommereksamen for “gammel” kategori 1 (PER og EXO)
Lige nu har vi altså en dommerelev, der har købt sin flybillet og er SÅ klar til at komme og tage sin eksamen. Men vi mangler stadig nogle tilmeldinger.
Kunne I ikke rykke lidt sammen i bussen og hjælpe med at få trukket nogle flere PER og EXO af stalden om lørdagen i Vamdrup?
Dommere til PER og EXO bliver Ad de Bruijn og Britta Busse, da de skal stå for eksamen, samt Zvezdan Memedov.
Vi glæder os MEGET til at komme igang igen efter sommerferien og se jer allesammen igen - også alle dem der har andet end PER og EXO :slight_smile:
Der er tilmeldingsfrist på fredag den 19., men vi ville nu gerne se specielt PER og EXO tilmeldingerne begynde at rykke nu , så vores dommerelev ikke skal ligge søvnløs om natten hele næste uge :slight_smile:

Og jeg har meldt den EXO til, jeg har:engel:

Venligst
Dorthe

Nu går jeg ind og tilmelder Fanta :smiley: (Som dog desværre ikke kan gå som en PER/EXO)

Kære udstillere.
I forbindelse med Vamdrupudstillingen har PEXO ønsket ,at vi afholder Breed BIS for PER og EXO. I den forbindelse har vi givet tilsagn om at arrangere dommereksamen for Zdenka Heiter fra Østrig, i “gammel” kategori 1 (dvs. eksamination i PER og EXO). Vi vil rigtigt gerne at det lykkes :slight_smile: Vi skal selvfølgelig derfor bruge rigtigt mange PER og EXO katte om lørdagen i Vamdrup. Vi har derfor besluttet at lave et super tilbud til jer udstillere, i håb om at I vil hjælpe os med at arrangere denne eksamen. Om lørdagen kan du tilmelde alle de PER og EXO katte, du kan slæbe med - betal for de første 2 tilmeldte katte; resten får du med uden beregning :slight_smile: Tilbuddet gælder kun om lørdagen og kun for PER og EXO.
Så kom frisk til Vamdrup med en masse dejlige katte - vi glæder os til at se jer igang igen efter sommerferien. Der tilmeldes som altid på www.jyrakudstilling.dk, og vi minder jer om at tilmeldingsfristen er på fredag den 19. august kl. 20.00.
VH
JYRAK

Så har jeg også fået besluttet mig :smiley: Det bliver til McCoy begge dage og Ben om søndagen, fordi Pips (Bens bror) kommer om lørdagen :smiley:

Jeg kommer lørdag med :

Des Cavalier Tamina aby n i kl. 9
Galensis Bright Storm aby n i kl. 12

Glæder mig til en hyggelig dag.

Jeg kommer med Blua både lørdag og søndag :thumbup:

Så er det i den grad op over, at I skal sparke til alle dem I kender, som har PER/EXO. Vi er stadig under 10(!) tilmeldte, og vi skal op på 40, så Zdenka kan få sin eksamen. Derfor beder vi om alles hjælp: Tilmeld jeres PER/EXO, og har man ikke sådan nogle, så fyr op under dem I kender, som har nogle :wink:

Venligst
Dorthe

Kommer kattefotografen til Vamdrup?

Så er der tilmeldt 2 PER + 1 EXO :ok:

Nå, men vi skal vel have noget mad lørdag aften, og Scandic Kolding skuffer aldrig :slight_smile: Der er buffet, prisen er kr. 295,- pr. person inkl. øl/vand eller husets vin under middagen. Tilmelding foregår ved forudbetaling på JYRAKs hjemmeside senest torsdag kl. 10,00 inden udstillingen.
VH
Susanne

Røget andebryst med valnødpære og balsamico glace
Krydderurte marinerede Grøndlanske rejer
Gule g røde cherrytomater vendt med mozzarella kugler
Cremet brocolisalat med tranebær
Stort salatbord med dressinger
Sesam bagt laksefilet
Timian/hvidløgsstegt kalvetykstegsfilet
Unghanebryst med pesto og seranoskinke
Tortelini med ricotta og spinat
Flødekartofler
Små kartofler stegt med oliven olie og persille
Mild pebersauce
Rødvinssky
Blød chokoladetærte med creme fraiche
Tiramizu med lady fingers
Ostebræt med løgmarmelade
Brød og smør

Samt kaffe og te fra automater

Kan I ikke lige checke dommerfordelingen om jeg har glemt nogen eller der er nogen dubletter? Det har mildt sagt været et par urolige nætter og formiddage, så hvis der er gået noget i hegn, så er der en forklaring :slight_smile:
VHSusanne

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

En enkelt lille slåfejl søndag, NSH istede for BSH :slight_smile: Men ellers er mine der i hvert fald.

McCoy skal op til Linda Knyova lørdag og Angelika Kneifel søndag, rigtig fint. Det sidste skal især nok blive interessant, da jeg ikke husker at have fået EUR bedømt af hende før :slight_smile: Og Ben skal så op til Linda Knyova søndag, og det bliver også interessant, da jeg jo ikke har udstillet MCO så meget de senere år, så husker hende ikke til dem.

er det rigtigt at BSH a skal op til samme dommer begge dage?

[QUOTE=Susanne W;1291989]Kan I ikke lige checke dommerfordelingen om jeg har glemt nogen eller der er nogen dubletter? Det har mildt sagt været et par urolige nætter og formiddage, så hvis der er gået noget i hegn, så er der en forklaring :slight_smile:
VHSusanne

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1[/QUOTE]

ja jeg har kun de 2 drenge med denne gang Alko skal op til Linda knyova og Adam Ad de Bruijn lørdag og søndag Adam Matti Peltonen og Alko Ad de Bruijn det bliver helt underligt at Regina ikke skal med