Jeg er lige kommet hjem fra en tur på 8,44 kilometer.
Her er lidt billeder fra turen.
Hvad med en tur rundt om Engelsholm ?
Du har virkelig også været heldig med vejret til de første ture. Ikke så sært, du er begejstret for det
Måske en dag :slight_smile
Ja det har jeg, men jeg har tøj til regn også, og tørt tøj når jeg kommer hjem igen
Jeg er lige kommet hjem fra en lille gå tur her i Østbirk med 7 andre, en frisk lille tur på 6,18 kilometer.
Har lige gået en meget lille tur her i Østbirk, 2,4 kilometer og ikke så meget at se, men dette billede blev det til.
Jeg har lige gået en lille tur på 3,80 kilometer, det er det længste siden jeg fik dårlig ryg D 10/2 - 2020
Så har jeg lige været ude og gå en tur, og endelig kom jeg over 4 kilometer, jeg har gået 4,43 kilometer og 6316 skridt, her kommer lidt billeder og en video.
Hvor ser det bare idyllisk ud
Det er det også
Dejligt at høre, at du er kommet i gang igen. Går du selv? Eller er du stadig med i lavet?
Jeg er stadig med i lauet, men går ikke med dem endnu, så jeg går selv, men håber jeg inden for en 2-3 uger kan komme med i lauet igen
I dag fandt jeg den rigtige Fyel badesø
Bagefter kørte jeg ud til den genfundne bro og gik lidt rundt der.
Jeg har lige været ude og gå med nogen mennesker her i Østbirk, endelig kom jeg op på 10000 skridt, jeg har gået 7,05 kilometer og 10047 skridt
Så har vi gået igen her i Østbirk, det er Østbirk idrætsforening der har disse Mandags ture, jeg fik gået 6,42 kilometer og 9160 skridt.
Så er jeg lige kommet hjem fra gåtur med ØIF, en lille kort tur men hyggelig, vi gik 4,89 kilometer og 6977 skridt.
Så har jeg lige været ude og gå en tur på 5,46 kilometer og 7787 skridt. Jeg så en musvåge og fik et par rigtig dårlige billeder af den og da jeg vente mig om så jeg to ravne flyve meget tæt ved mig. Desværre fik jeg ingen billeder af dem da jeg blev så forbavset og meget betaget af dem at jeg glemte jeg stod med mobil klar til billeder, før de var væk.
Det ville være hyggeligt hvis andre også fortalte om deres gåture her, syntes jeg