Vandreture

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på 8,44 kilometer.
Her er lidt billeder fra turen.

12 Synes om

Så har jeg gået en skøn tur ad Bryrupbanestien mod Horsens, 10,09 kilometer blev det til.

7 Synes om

Hvad med en tur rundt om Engelsholm ?

1 Synes om

Du har virkelig også været heldig med vejret til de første ture. Ikke så sært, du er begejstret for det :slight_smile:

1 Synes om

Måske en dag :slight_smile :slight_smile:

Ja det har jeg, men jeg har tøj til regn også, og tørt tøj når jeg kommer hjem igen :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er lige kommet hjem fra en lille gå tur her i Østbirk med 7 andre, en frisk lille tur på 6,18 kilometer.

5 Synes om

Har lige gået en meget lille tur her i Østbirk, 2,4 kilometer og ikke så meget at se, men dette billede blev det til.

3 Synes om

Jeg har lige gået en lille tur på 3,80 kilometer, det er det længste siden jeg fik dårlig ryg D 10/2 - 2020

10 Synes om

Så har jeg lige været ude og gå en tur, og endelig kom jeg over 4 kilometer, jeg har gået 4,43 kilometer og 6316 skridt, her kommer lidt billeder og en video.

8 Synes om

Hvor ser det bare idyllisk ud :heart_eyes:

1 Synes om

Det er det også :slightly_smiling_face:

Dejligt at høre, at du er kommet i gang igen. Går du selv? Eller er du stadig med i lavet?

1 Synes om

Jeg er stadig med i lauet, men går ikke med dem endnu, så jeg går selv, men håber jeg inden for en 2-3 uger kan komme med i lauet igen

1 Synes om

I dag fandt jeg den rigtige Fyel badesø

Bagefter kørte jeg ud til den genfundne bro og gik lidt rundt der.

6 Synes om

Har lige gået en bette tur her i Østbirk, så jeg har i dag gået i alt 6,41 kilometer og 9142 skridt

4 Synes om

Jeg har lige været ude og gå med nogen mennesker her i Østbirk, endelig kom jeg op på 10000 skridt, jeg har gået 7,05 kilometer og 10047 skridt :smiley:

5 Synes om

Så har vi gået igen her i Østbirk, det er Østbirk idrætsforening der har disse Mandags ture, jeg fik gået 6,42 kilometer og 9160 skridt.

5 Synes om

Så er jeg lige kommet hjem fra gåtur med ØIF, en lille kort tur men hyggelig, vi gik 4,89 kilometer og 6977 skridt.

3 Synes om

Så har jeg lige været ude og gå en tur på 5,46 kilometer og 7787 skridt. Jeg så en musvåge og fik et par rigtig dårlige billeder af den og da jeg vente mig om så jeg to ravne flyve meget tæt ved mig. Desværre fik jeg ingen billeder af dem da jeg blev så forbavset og meget betaget af dem at jeg glemte jeg stod med mobil klar til billeder, før de var væk.
Det ville være hyggeligt hvis andre også fortalte om deres gåture her, syntes jeg :slight_smile:

1 Synes om

Så har jeg været ude og gå med ØIF og vi fik gået 7,68 kilometer på en dejlig og smuk formiddag

2 Synes om