Vandreture

Har lige været ude og gå en lille tur og var en tur på kirkegården her i Østbirk, de har fået vandkunst

Og lige et hyggeligt sted i byen

2 Synes om

Så har jeg gået med ØIF og vi fik gået 8,32 kilometer og 11856 skridt

4 Synes om

Har lige været ude og går 4,85 kilometer og tog disse biller på en smuk dag. Gæsene er da jeg er kommet hjem i indkørslen

8 Synes om

I det smukke vejrer i dag ville jeg gå en tur ved Sminge sø, men desværre var stierne det rene is, men jeg fik da et billede af en luft ballon.

4 Synes om

Jeg har lige været ude og gå en tur og tog lidt biller, de sidste 2 er på turen hjem.

En helt ny sø jeg har haft fulgt udviklingen af. Lærken hørte jeg for første gang i år :slight_smile:

Det var så flot med sol og skygger.

Smukke heste

Lille vandløb

Vintergægger

Kan ikke huske navnet på den

Lille vandløb

9 Synes om

Jeg har lige været en tur ved Ejer Bavnehøj, et fantastisk sted hvis man vil se langt.

!

9 Synes om

Det ser helt fantastisk ud.

1 Synes om

Det er det også. Næste gang jeg vil der op vil jeg også op på toppen af tårnet.

1 Synes om

Det er morsomt med hovedet af Christian X. Man ville gerne involvere kongen i mindesmærket; men der var ikke blevet råd til en hel statue.

Hovedet mindede samtiden om et tyrehoved uden på en slagterbutik. - Kongen var temmelig utilfreds med løsningen.

5 Synes om

Mange tak Andreas, meget interessant.

Er lige kommet hjem efter dagens gåtur, og fik taget lidt billeder ved den sø jeg har fulgt fra starten af her i Østbirk. Jeg har også endelig fundet ud af at det er en overvands sø hedder det vidst.

En guldsmed af en art.

Lidt af de vilde blomster der står hele vejen rundt om søen.

7 Synes om

Har lige været ude og gå i det skønne vejrer, 3 graders varme, høj sol og vindstille.
Billeder fra dagens tur, og ja der er is på søen. :slight_smile:

10 Synes om

Hvor jeg dog savner lange trave- eller cykelture ud i det blå. Det kan jeg bare ikke mere, men jeg har dog været ude nu her en lille bitte tur over i Brugsen. Det støvregner og lufter lidt og luften er så frisk og dejlig. Ville ønske jeg bare kunne have fortsat et par km. eller 7, som jeg kunne i “gamle dage”. Men så kan jeg i det mindste glædes over, at jeg stadig kan gå korte ture og stadig nyde den friske luft :thumbup:

7 Synes om

Hvor jeg kan følge dig Solveig - jeg savner både at kunne cykle og bare trave afsted, men det kan jeg desværre ikke mere. :cry:
Men lidt kommer jeg da ud næsten dagligt og man må jo, som du skriver, glæde sig over det lidt, man trods alt kan.

3 Synes om

Har lige været tråden igemmem, er godt nok imponerende over alle de steder du få gået omkring dig. :smil: Jeg køre i samme tur hvert gang

1 Synes om

Ja det gælder om at se det positive, men derfor kan man nu godt alligevel sukke engang imellem over det man ikke længere kan. :kram:

5 Synes om

Min ældste søn og jeg gik en tur i går, i Skanderborg dyrehave og var forbi Skanderborg bunkerne.

!

6 Synes om

Så er vi lige kommet hjem fra en tur til Horsens hvor vi gik på Planet stien.

8 Synes om

Så er jeg lige kommet hjem fra en gåtur her i Østbirk.

!

7 Synes om

Har lige været ude og gå i det skønne vejrer, og jeg så årets første sommerfugl. Jeg mødte en damme med en skøn sort og hvid islænder hest og jeg fik lov at klpaae den, men jeg tog ingen billeder af den.

5 Synes om