Vandreture

Sikke dejlige billeder endnu en gang :smil:, fra din tur

Med venlig hilsen

1 Synes om

Mange tak :slight_smile:

2 Synes om

Lidt fra dagens gåtur.

8 Synes om

Lidt fra dagens gåtur.

6 Synes om

Lidt fra dagens gåtur.

6 Synes om

Et billede fra dagens gåtur.

8 Synes om

Fra min gåtur i dag.

8 Synes om

Sikke dejlige billeder @PiaH , tak for du deler :smil:,
hvor jeg savner min mobil, jeg tog tit billeder på min gåture, godt nok ikke noget særlige motiver, bare de små ting, jeg fik øje på

Med venlig hilsen

4 Synes om

Selv tak. Jeg tager nu ikke nogen særlige motiver, bare hvad jeg syntes jeg lige vil tage billeder af. Jeg er meget glad for der er kamera i mobilen, det er så nemt at have den med :slight_smile:

2 Synes om

I dag har jeg gået tur i Sondrup plantage med en ven. Bagefter var hos min bror og hans mand og da jeg kørte hjem fik jeg et billede af solnedgangen.

9 Synes om

Er lige kommet hjem fra en lille aften gåtur, jeg fik disse billeder af lidt blomster.

8 Synes om

Casper og jeg har været i Lønne ved Varde og gå tur i skoven. Vi fandt lidt kantareller, edderkopper, brun små frøer, sand springer, guldsmede og firben, de sidste to fik vi ingen billeder af.

4 Synes om

Fra min gåtur i dag, så svampe, en tudse, bi og blomster.

9 Synes om

Tak @PiaH for dine dejlige billeder, du fanger mange ting :blush:, når jeg er på gå tur, falder jeg over ligende ting, som jeg står og falder i staver over

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg falder også i staver over ting, men får dog taget billeder alligevel, for det meste i hvert fald :slight_smile:

1 Synes om

Ja da mit telefon med kameraet duede, der tog jeg også en del billeder hvert dag, så en gang i ugen, så jeg tilbage og gemte nogle.

Med venlig hilsen

1 Synes om

På tur med ældste sønnen søndag D. 23/10
og samle svampe ved Hundsø ved Bryrup.

10 Synes om

Synes ikke det er så mange svampe, I har “fanget” :slight_smile: - men super smukke billeder…! :+1:

1 Synes om

Vi havde en kurv fuld med hjem, jeg fik ikke billeder af den, men 2 til 3 kilo vil jeg tror vi fik med hjem.

2 Synes om

Her er også hysterisk mange i år - opgav at tælle efter de første 20 kg Karl Johan, champignonerne gad jeg ikke plukke til sidst og nu vælter det frem med trompetsvampe…

Et udsnit af sidste weekends høst - og rørhattene er endda ved at synge på sidste vers:

10 Synes om