Sikke dejlige billeder endnu en gang
, fra din tur
Med venlig hilsen
Sikke dejlige billeder endnu en gang
, fra din tur
Med venlig hilsen
Mange tak ![]()
Sikke dejlige billeder @PiaH , tak for du deler
,
hvor jeg savner min mobil, jeg tog tit billeder på min gåture, godt nok ikke noget særlige motiver, bare de små ting, jeg fik øje på
Med venlig hilsen
Selv tak. Jeg tager nu ikke nogen særlige motiver, bare hvad jeg syntes jeg lige vil tage billeder af. Jeg er meget glad for der er kamera i mobilen, det er så nemt at have den med ![]()
I dag har jeg gået tur i Sondrup plantage med en ven. Bagefter var hos min bror og hans mand og da jeg kørte hjem fik jeg et billede af solnedgangen.
Casper og jeg har været i Lønne ved Varde og gå tur i skoven. Vi fandt lidt kantareller, edderkopper, brun små frøer, sand springer, guldsmede og firben, de sidste to fik vi ingen billeder af.
Tak @PiaH for dine dejlige billeder, du fanger mange ting
, når jeg er på gå tur, falder jeg over ligende ting, som jeg står og falder i staver over
Med venlig hilsen
Jeg falder også i staver over ting, men får dog taget billeder alligevel, for det meste i hvert fald ![]()
Ja da mit telefon med kameraet duede, der tog jeg også en del billeder hvert dag, så en gang i ugen, så jeg tilbage og gemte nogle.
Med venlig hilsen
Synes ikke det er så mange svampe, I har “fanget”
- men super smukke billeder…! ![]()
Vi havde en kurv fuld med hjem, jeg fik ikke billeder af den, men 2 til 3 kilo vil jeg tror vi fik med hjem.