Varme ører og opkast?

Det undrer mig lidt, at man kan være i tvivl om man skal til dyrelægen i det tilfælde. Men krydser fingre for at det går bedre.

Han skal altså blive rask - det skal han altså -love

:slight_smile: :slight_smile:

Tak for flere gode tanker til Buster.

Nabo har første dag på jobbet i dag efter 4 ugers ferie - så jeg går ind og ser til Buster ca. 200-300 gange i løbet af dagen.

Og venter på en forhåbentlig god opdatering fra dyrlægen.

:kryds::kryds:

:wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

WEEEEEEEEEEEEEEEE-HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!

Buster har tisset i sine små plastickugler og jeg har opsamlet det i det tilhørende pipettehalløj… og nu står det i køleskabet, til nabo kommer hjem…

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Han ser rigtig godt ud i dag, så jeg tror at han er på rette vej…

:kryds::kryds:

:wehu:

gode nyheder… jeg krydser alle 6 haler + fingre herhjemme

[quote=Therese;234941]:wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

WEEEEEEEEEEEEEEEE-HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!

Buster har tisset i sine små plastickugler og jeg har opsamlet det i det tilhørende pipettehalløj… og nu står det i køleskabet, til nabo kommer hjem…mums :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Han ser rigtig godt ud i dag, så jeg tror at han er på rette vej…

:kryds::kryds:[/quote]

Dejligt at høre, det går bedre med Buster :wehu:

Håber det fortsætter og vi snart får ham at se i klapvognen :kryds::kryds::kryds:

:slight_smile: :slight_smile:

Lige en lille, hurtig update :

Der er svar på urinprøven - han har lidt krystaller, så nu skal han på noget specielt kost.

:slight_smile:

Han har dog noget med de rød/hvide ?? blodlegemer, der kunne tyde på noget kræft et sted i kroppen… :S :S… men ifølge dyrlægen skal Buster lige have lidt ro på - og så skal der måske siden tages røntgenbilleder af ham.

:s:S

Han har det pænt godt igen spiser og drikker og havde stor energi til at prøve at fange en sommerfugl, der kom ind af vinduet i går.

:slight_smile:

Så nu ser vi lige tiden lidt an, og ser hvordan han reagerer på sin antibiotika-kur.

:kryds:

Tak for jeres deltagelse i Busters forløb indtil nu…

:hjerte:

Årh bette pus dog - Håber snart han kommer sig…

Held og lykke til Buster, nabo og dig :slight_smile:

:tak: :tak:

Buster har det godt igen… så vi er bare glade…

:slight_smile: