"Vejedag" for misserne GISP!

Helt ærligt, giv dog jeres katte noget at æde. Herhjemme ser det sådan ud
Lady 5,9 kg
Sonnei 7,2 kg
Fredreik 7,5 kg
Nicolaj 7,9 kg
Batman 8,3 kg
Gandei 9,4 kg
Jeg har ikke lige en ny på Haley, men hun er kommet sig godt efter at hun var syg.
Ingen af mine har fået at vide at de var for tykke. Dog er der sagt, om Lady og Gandei “Pas på”

Resultatet af dagens vejninger (i parantes vægt 20/6)

Rags 5½ år… 4,5 kg - (4,4 kg)
Snehvide 12 år… 5,2 kg - (5,6 kg)

Rags svinger normalt omkring 4,5, men Snehvide skal jeg vist holde lidt øje med. Det er fint, at hun har tabt sig, men hvis det går for hurtigt, bliver det lidt bekymrende i stedet… :?

Katte kan vel også holde “Vejrlig”… :wink:

[QUOTE=irene;951042]Helt ærligt, giv dog jeres katte noget at æde. Herhjemme ser det sådan ud
Lady 5,9 kg
Sonnei 7,2 kg
Fredreik 7,5 kg
Nicolaj 7,9 kg
Batman 8,3 kg
Gandei 9,4 kg
Jeg har ikke lige en ny på Haley, men hun er kommet sig godt efter at hun var syg.
Ingen af mine har fået at vide at de var for tykke. Dog er der sagt, om Lady og Gandei “Pas på”[/QUOTE]

:tihi: Ja så kan jeg godt se vi halter langt bag ud :smiley:
Arh… Tino kan da matche Sonnei :wink:

Mine vejer:

Miamaja 3,14 kg.
Shanda 3,22 kg.
Quick Silver 3,44 kg.
Helena 4,00 kg.
Afrodite 4,02 kg.
Eevee (kastrat) 4,27 kg.
Katharina 4,54 kg.
Garfield (kastrat) 6,47 kg.
Schumacher (kastrat) 7,95 kg.

Miamaja og Helena måtte godt tage lidt på, men Helena er lovligt undskyldt pt.
Eevee er lettere erotisk buttet, og Schumacher er pænt stor og på kur :tihi:

Jeg ved det heldigvis nu, så mig kan du ikke narre :wink:

[QUOTE=Northved;950981]Mine bimser vejer hhv:

Aladdin på 2år kastrat - 5,7kg
Gismo på 1,5år kastrat 4,3kg
Alma på 1,5år fertil hun 3kg
Joy på 17 uger 1,8kg

:smiley: jeg ved godt hvem af mine jeg synes er FED ;)[/QUOTE]

Joy (den lille smukling :hjerte:) er da noget af et fnug - Balder er 12 uger og 2 dage, og han vejer 2,2 kg :slight_smile:

Ja, men hun er et dejligt fnug :smiley: hun vokser jo hastigt nu. Min killing jeg solgte vejede 2095gr som 16ugrr, men hun er en feminin prinsesse jo :wehuu:

Hun er så sød og så smuk.

suk Jeg sku’ aldrig ha’ prøvet at veje Ozzy… Nu er han decideret BANGE for IKEAposer :frowning: Jeg ville flytte den lidt for et øjeblik siden, og han fløj op fra sin søde søvn og løb ovenpå under sengen :frowning: Lille nervevrag :frowning:

Så hans vægt må blive et gæt indtil videre…

Brig et almindeligt indkøbsnet i stof :slight_smile: Det larmer ikke :slight_smile: Det bruger jeg til mine undtaget Tino, men det er fordi han ikke kan være i det :smiley:

Vi har sådan en smart babyvægt - den er super til at veje katte på.

Fnis, stakkels May, hvis 4,5 kg er for meget for en kastrat hun :tihi:

Vi har lige været ved dyrlægen i mandags, så jeg har også nogle vægte der
Athea - 3,21 kg (rigtig dejligt, hun smider så meget vægt når hun går i løbetid. Vægten og konditionen er altid bedst når hun har killinger, så jeg ville gerne have hende op på de der 3,3-3,4 kg igen, men hun ser godt ud som hun er nu)
McCoy - 5,16 kg - og stadig igang med at vokse i breden, er spændt på hvor han ender…
May - 5,43 kg - og ja, der er lige en 100-200 gram for meget, men under 5 kg bør hun ikke være
Diego - 9,45 kg - og det er muskler han har fået fyldt på siden han var så syg og ikke fedt :rock:

9,45 kg? Er du SIKKER på det er en kat og ikke en los?! Wow altså. Godt nok er han stor, men … wow…

Vi har også en babyvægt, og den er vi mægtig glade for :slight_smile:

Jeg har en digital bagagevægt - og så altså en IKEA pose… Katten i posen, der var nærmest KAMP om at komme ned i den i dag… altså bortset fra Ozzy… men det er dejlig nemt - løft pose og kat og se på displayet

Jeg bruger en fodervægt jeg har fra ??? den vejer med 1 grams interval og har en krog til håndtagene på muleposen :slight_smile: I pose og på krog, så er det ovre i løbet af 4 sekunder :slight_smile:

Jamen Delle der lige har haft killinger ligger faktisk på de 3,4 kg så er godt tilfreds. Delko havde ikke helt tid i dag, men ligger på ca. 2,2 kg knap 4 mdr gammel.

:tihi: Ja, jeg er glad for at européerne ikke er så store… Én kat i den størrelse er rigeligt til mig, nu har jeg prøvet det… :høhø:
Meen, lagde du lige mærke til nogle af Irene’s kattes vægt? :smiley:

[QUOTE=irene;951042]Helt ærligt, giv dog jeres katte noget at æde. Herhjemme ser det sådan ud
Lady 5,9 kg
Sonnei 7,2 kg
Fredreik 7,5 kg
Nicolaj 7,9 kg
Batman 8,3 kg
Gandei 9,4 kg
Jeg har ikke lige en ny på Haley, men hun er kommet sig godt efter at hun var syg.
Ingen af mine har fået at vide at de var for tykke. Dog er der sagt, om Lady og Gandei “Pas på”[/QUOTE]

Er det ikke også Regitze, der har en seriøs monster kat? :slight_smile: