Velkommen udenfor

Så er der lukket, så de kunne prøvesmage “friheden”
Videoerne er taget i morges i gråvejr med en “stemme” jeg burde have tunet væk :wink:
4 minutter efter sad Lucky på overliggeren, så det var en kort fornøjelse indtil, der er støm oppe også.

Men der er ingen tvivl om, det er et hit :slight_smile:

Haha… Tino synes det er herligt det her!! Hvor er det fedt!! Tillykke med det!!

:smiley: Tino har den bedste dag i sit liv :smiley:

Mange tak :slight_smile: Jeg glæder mig til jeg kan få strøm i, så jeg også kan få Lucky med ud :wink:

Næe fire glade katte :hjerte: Selv om Tino ser ud som om han mener at den kattegård skulle ha været meget længere :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;961649]:smiley: Tino har den bedste dag i sit liv :smiley:

Mange tak :slight_smile: Jeg glæder mig til jeg kan få strøm i, så jeg også kan få Lucky med ud ;)[/QUOTE]

det kan jeg godt forstå! Jeg håber også at jeg en dag får mulighed for at give mine katte sådan en have :hjerte:

Det skulle den også, hvis den kunne :slight_smile: Da jeg boede i mit hus tonsede han ud over kløvermarken med 400 km/t :slight_smile: En plet behøver plads, også egentligt mere end jeg kan give ham :slight_smile:

Bengal står også på min “øj hvor ville jeg gerne” liste, det er så flot en race! Men med tanke på mit (manglende) overskud & kattens behov, så kommer det ikke til at ske med mindre jeg kommer til at bo et sted med en kæmpe indhegnet have. :slight_smile:

Hvor er det sjovt at se :hjerte:

Nårh, glade og legesyge misser - de nyder det bare i fulde drag! :smiley:
Nu skal du bare ha’ noget klatrehalløj - og måske plante lidt planter, man kan putte sig i - bambus og høje græsser fx. :slight_smile:

Ja, det undrer mig ikke, at Lucky er udbryderkonge - som fader, så søn…:wink:

Vi var jo også nødt til at lave ekstra sikkerhedsforanstaltninger på vores indhegning, da Bailey flyttede ind…:høhø:

Nej, der er da ingen tvivl om. at de er glade for deres nye have. :thumbup:

Først går de lidt forsigtigt rundt og kigger, men så kommer der fart på. Navnlig Tino ligner en hel flok kvier den første forårsdag på græs. :klapper:

:slight_smile: Ja de er glade og jeg tror mit humør er næsten ligeså højt :slight_smile: Jeg har glædet mig sådan til at de kunne få mulighed for at komme udenfor :slight_smile:

Tino ikke bare ligner et stykke kvæg, han minder foruroligende meget om det :smiley: Ikke uden grund han går under navnet “Bøffen” af og til :wink:

Nej hvor skønt, det bliver godt, når det bliver Lucky sikret :tihi:

Åh hvor skønt, ingen tvivl om det da virkelig er en succes :wink:

Ih hvor er de HELDIGE :smiley:

Hvordan sidder nettet fast nede ved jorden? Er det gravet ned eller sat fast med pløkker eller hvad? Jeg kan RIGTIG godt li’ det net, det er jo næsten usynligt :slight_smile:

Der sidder pløkker for neden med meget kort afstand. de to gavle er hver 2,5 meter og der sidder 20 pløkker i hver :slight_smile:

Jeg er ved at tage detaljebilleder til min side, men de er altså ikke kommet op endnu :slight_smile:

Hehe Tino skal lige finde ud af hvor grænsen er g Men hvor er det skønt at se at de nyder det så meget allerede på første tur udenfor :smiley:

:smiley: Han HAR været fyret ind i tråden nu :smiley:
De har alle været ude to gange idag men Tino har været ude 5 gange :tihi: Dog under skarpt opsyn, for Lucky er dælme hurtig :slight_smile:

Nårh Tino har da GODT nok savnet at ku’ komme ud så :slight_smile: Skønt at han igen har fået muligheden selvom de ikke helt er hvad han var vandt til

Og det undrer mig ikke at Lucky hopper ud L Ib hoppede NÆSTEN op på andreas skab i går (fordi Adelie sad deroppe og fik det til at se så nemt ud…)

Han måtte godt nok lige ha’ en hjælpende hånd da han hang og sprællede, men så var han også MEGET kry over selv at være kommet helt op til loftet L

herligt at se!

Hvor herligt :slight_smile:
Sådan en have er jeg da sleeeet ikke misundelig på :stuck_out_tongue: