Velkommen ;)

Jeg skyndte mig at oprette dette forum, i tilfælde af KG pludselig skulle “falde fra hinanden” :wink:
Det bliver efterhånden bygget op - lige pt. skulle vi bare have et sted hvor vi alle kunne være :wink:

smukt !!!
Og her behøver du ikke være så forbandet neutral :lol:

Nemlig ikke Poly - Weeeeeeeee :lol: :lol: :lol:

Nej ! her er ingen fryser Janni :lol: :lol: :lol:

Det er bare super MB :smiley:

Jeg har holdt meget af KG, men på det sidste, har der ikke være så hyggeligt. Er vi mon blevet for sammenspiste og utolerante overfor de unge og de nytilkomne. Eller er det “de andre” der er dumme? :roll:

Endelig kunne jeg også komme på. Super initiativ MB :smiley:

Håber dog ikke at det gode KG er slut, kan godt li’ designet på siden.

Kan hvem som helst oprette sig her?

Hilsen Charlotte

jeg holder osse utroligt meget af kg, men vil ikke føle mig overvåget og hele tiden være på stikkerne over at det jeg skriver ikke ka misforstås el genere nogen.

jeg tror ikke det er fordi vi er sammenspist el for gamle i gårde, da det jo er andre “gamle” brugere der er med til at gøre kg til et trist sted.
tror heller ikke det er fordi vi skræmmer de nye væk, da jeg har fået et par pber om at grunden til at en ny var kommet på var netop pga af den flok der lavede sjov og hyggede sig på kg

Hvor er jeg glad for at vi kan mødes herinde :wink:

Tak til MB… hvis nu den skulle gå helt galt…

Tak for invitationen :smiley:

lige sige tusinde tak for invitationen… at ejg måtte få ov at være med, betyder rigtig meget for mig…
I er jo skønne selvom i er lidt småtossede [smilie=hate-angel.gif]

Den her har jeg lige tænkt lidt over, og nej - jeg tror ikke vi er for sammenspiste.

Hvis du kigger på KGs forum, så er aktiviteten ikke helt på samme niveau, og jeg tror at mange derinde er lidt “kede af” at vi er væk.
Måske lyder jeg lidt selvhøjtidelig lige nu, men Johnny siger eksempelvis, at han har fået PBer af nye, som fortæller, at de er meldt ind på grund af den glade flok.

Jeg er blevet kontaktet af flere - som jeg slet ikke kender, der vil høre lidt om KG og hvordan man bruger de forskellige muligheder osv.
Hvis jeg var så intolerant, så er jeg sikker på, at folk ikke ville kontakte mig (jeg er jo en heks eller??) men finde en helt anden der ikke er sur og tvær…

Kan I følge mig??

Vi er et stort aktiv for KG og det skal I vide. Jeg er sikker på, at Angelce og Sabrina godt ved det, og det ærger dem i en sådan grad, at de ikke kan få den samme “respekt” som MB, og det ærger dem at de ikke er på samme bølgelængde som vi andre er…

gad vide hvor mange der ville gå fra KinderGarden til K(atte)G(ale) hvis de fik muligheden?

Jeg følte mig som ny taget godt imod, men der er kommet en kritik i MB´s tråd - konstruktiv kritik - som jeg da syntes vi bør være obs på i fremtiden både her på KG og det gamle “KG”. Vi kan jo kun blive bedre ikk?

Jo helt bestemt… :smiley:

jeg kan osse sagtens følge den kritik der er kommet af “kliken” og det er selvfølgelig noget vi skal tænke over, selvom jeg nu syntes vi er gode til at få andre med i hvad vi nu end foretager os derinde.
det er altid rart med konstruktiv kritik
ka det virkelig tænkes at vi er mere sammenspist end vi lige selv er klar over :?: :?:

Konstrukti kritik er altid i orden. det er noget man kan forholde sig til, og det er noget man kan lære af.
Jeg sætter pris på konstruktiv kritik - helt sikkert.

Er vi mere sammenspiste??
Nej det tror jeg helt ærligt ikke.
Se på det svar Mai gav inde på KG. Hun har følt sig velkommen fra den første dag.
Jeg mener vi er gode til at give svar, når folk spørger ind til nogle ting. DER hvor “kæden hopper af” for nogle af os er, når der kommer nogle “helt hen i vejret” svar, fra nogle brugere der virkeligt tror, at de er klogere end resten af KG til sammen. (håber det læses som jeg mener det).

Vi har hver især vores kontroverser med enkelte brugere, og det kommer nogle gange til udtryk i vores svar.

Jeg ved, at det er noget jeg selv skal arbejde hårdere på, men nogle gange bliver jeg så tvær, når folk postulerer ting, som slet ikke kan lade sig gøre - og slet ikke vil lytte til det vi andre ved.
Her taler jeg eksempelvis omkring genetik.

Men som udgangspunkt, så mener jeg at vi på hver vores måde, er gode til at byde nye mennesker velkommen, og ikke går “amok” på dem…

Det seneste eksempel hvor jeg oplevede en ny bruger der ikke blev mødt pænt var hende Nat K.

Hun opførte sine katte som bobtails og straks blev hun beskyldt for at være fuld af løgn da en anden bruger vidste at hun var den eneste i DK der har bobtails - jeg forsøgte at gøre opmærksom på at Nat K. er bosiddende i Sverige! Hun blev blæst baglænds trods hendes tyveårs erfaring med disse katte og åbenbart også genetik. Hvilket resulterede i at Nat K både troede at jeg bandede af hende (kom til at kalde hende Nat F.) og er imod svensker, hvilket hun ikke er, men udenlandsdansker. Hun var bare gået total i forsvar og har været det lige siden i sine indlæg pga. den måde hun ALTID mødes på derinde. Det er egentlig ufatteligt at hun bliver ved med at komme tilbage - det afkræver sgi min respekt.

Det korte af det lange er; at selv om det ikke var nogen af os, var der heller ingen af os (såvidt jeg er orienteret) der gjorde noget for at komme eks. den bruger til undsætning og byde hende ordentlig velkommen.

Hun er sikker ikke den eneste nye bruger der har oplevet dette. Der er nogen på KinderGarden der er ret hurtige til at være belærende på en grov måde og det bør vi andre nok være en modvægt til, netop fordi vi er trygge ved at stå frem inde på KinderGarden og ved at vi ikke vil stå alene hvis vi bliver “angrebet” og den kendsgerning bør vi jo anvende positivt overfor nye brugere.

hmm jeg tror nu ikke der er så mange der synes vi er en klike, jeg får en del pb’er lige for tiden… hvor de skriver at nu er de andre da for meget.
og det må være dem, der ikke kan tåle et ærligt svar der har set sig sure på os

[smilie=comemai.gif] [smilie=hate-saluto.gif]