Vente Vente Vente

Der er altså lang tid til lørdag d. 11/12 :frowning:
Kan slet ikke vente med at få de to små tortie tøser hjem :slight_smile:

Glæder mig til at se hvordan de tager det med de andre… Tror Bella og Ares vil blive glade for legekammerater… De store er nok lidt ligeglade…

Vente Vente Vente - godt jeg skal arbejde de fleste af dagene :tihi: Så går tiden ligesom lidt hurtigere

Lyder spændene, har du billeder af tortiebanden - lidt nysgerig er man jo, er det huskatte eller racemisser, du må fortælle mere sss

MVH
Gitte

Det er Europe :smiley: Mine første racekatte :slight_smile:

Har kun de her gamle billeder, som er fra salgstråden, glemte mit kamera sidst jeg var nede og besøge dem (typisk mig)

:øhmm::øhmm:

Hvad er nu det for noget ???

Fortæl-fortæl-fortæl…

:slight_smile:

[quote=Henriette;496479]Det er Europe :smiley: Mine første racekatte :slight_smile:

Har kun de her gamle billeder, som er fra salgstråden, glemte mit kamera sidst jeg var nede og besøge dem (typisk mig)

[/quote]

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Nu stopper du !!!

De egner sig slet ikke til at bo hos dig, så overdrag venligst forældremyndigheden til mig lige NU …

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åh jamen der er min lille tortietrold jo, havde jo lidt kig på den lille blåcreme/hvide pige, men mit hjerte faldt jo også for en anden, som opfyldte 2 års ønske, men syntes de to fra Ulla er rigtig skønne, skal du udstille/opdrætte evt. ?

MVH
Gitte

Tillykke med dem. Européer er også nogle dejlige størrelser :slight_smile: Kan godt forstå at det er svært at vente :slight_smile:

Hvilke navne er det nu Ulla har givet det kuld?

[quote=GitteS;496482]Åh jamen der er min lille tortietrold jo, havde jo lidt kig på den lille blåcreme/hvide pige, men mit hjerte faldt jo også for en anden, som opfyldte 2 års ønske, men syntes de to fra Ulla er rigtig skønne, skal du udstille/opdrætte evt. ?

MVH
Gitte[/quote]

Det bliver ikke lige til noget opdræt på dem. Men måske udstilling, næste år… Tror dog ikke jeg kan klare to på en gang, på min første udstilling, i hvert fald ikke uden meget hjælp :tihi:

[quote=Eife;496483]Tillykke med dem. Européer er også nogle dejlige størrelser :slight_smile: Kan godt forstå at det er svært at vente :slight_smile:

Hvilke navne er det nu Ulla har givet det kuld?[/quote]

Tror de to her hedder Karoline Mathilde og Karen Magrethe (daglig Kateling og Kelly (hos mig))

[quote=GitteS;496482]Åh jamen der er min lille tortietrold jo, havde jo lidt kig på den lille blåcreme/hvide pige, men mit hjerte faldt jo også for en anden, som opfyldte 2 års ønske, men syntes de to fra Ulla er rigtig skønne, skal du udstille/opdrætte evt. ?

MVH
Gitte[/quote]

Det bliver ikke lige til noget opdræt på dem. Men måske udstilling, næste år… Tror dog ikke jeg kan klare to på en gang, på min første udstilling, i hvert fald ikke uden meget hjælp :tihi:

[quote=Eife;496483]Tillykke med dem. Européer er også nogle dejlige størrelser :slight_smile: Kan godt forstå at det er svært at vente :slight_smile:

Hvilke navne er det nu Ulla har givet det kuld?[/quote]

Tror de to her hedder Karoline Mathilde og Karen Magrethe (daglig Katelin og Kelly (hos mig))

Hvor er de skønne! :wehuu:

Nu stopper du !!!

De egner sig slet ikke til at bo hos dig, så overdrag venligst forældremyndigheden til mig lige NU …

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

:? du må komme og besøge dem, redder gerne gæstesengen op til andet end misserne :tihi:

:tak: :hjerte: :tak:

ååårh, hvor ville jeg elske det… de er bare SKØNNE !!!

:hjertehop::hjertehop:

[quote=Tante Tut;496491]:tak: :hjerte: :tak:

ååårh, hvor ville jeg elske det… de er bare SKØNNE !!!

:hjertehop::hjertehop:[/quote]

Vi vil altid gerne have gæster… Du vil komme til at sove sammen med det meste af banden :smiley:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke et tilbud… jeg kan ikke sove uden en kat i sengen og udsigten til flere er et årelangt ønske

:hjertehop::hjertehop:

Hvad siger du til… bom-bom… et lille ophold fra d. 23.12. 2010 - 01. 01.2011 ???

:gruble:

Det er alligevel sådan nogen stille dage, hvor vi rigtigt kan nyde naturen i det jyllandske ??

-engel

hvor er de bare dejlige, Henriette :wehuu:

Jeg er sikker på at der nok skal være nogen der vil hjælpe, jeg selv inkl giver da gerne en hånd med hvis det er en udstilling i Jylland

MVH
Gitte

Tante Nisse…:muhaha:nu når ikke at se kattene, for så har jeg stjålet dem…:klapper::hjertehop:

Men var der ikke noget med deres farvefordeling? Eller endte Ulla alligevel med at registere dem som 03? :slight_smile:
Og jeg er sikker på at du sagtens kan klare to. Og de vil hygge sig så meget mere sammen. Giver også gerne en hånd. Jeg slæver jo selv min europé pige med pt. :slight_smile:

Sikke et tilbud… jeg kan ikke sove uden en kat i sengen og udsigten til flere er et årelangt ønske

:hjertehop::hjertehop:

Hvad siger du til… bom-bom… et lille ophold fra d. 23.12. 2010 - 01. 01.2011 ???

:gruble:

Det er alligevel sådan nogen stille dage, hvor vi rigtigt kan nyde naturen i det jyllandske ??

-engel[/quote]

:klapper: Jeg siger, hmm, er på arbejde til kl 22 d. 23, hos familien den 24, hygge dag med manden den 25, familie igen d. 26, og så arbejde 27-30 dec. og så til prag fra 31/12-3/1, men så har jeg ferie resten af uge 1 :stuck_out_tongue:

[quote=GitteS;496502]Jeg er sikker på at der nok skal være nogen der vil hjælpe, jeg selv inkl giver da gerne en hånd med hvis det er en udstilling i Jylland

MVH
Gitte[/quote]

[quote=Eife;496506]Men var der ikke noget med deres farvefordeling? Eller endte Ulla alligevel med at registere dem som 03? :slight_smile:
Og jeg er sikker på at du sagtens kan klare to. Og de vil hygge sig så meget mere sammen. Giver også gerne en hånd. Jeg slæver jo selv min europé pige med pt. :)[/quote]
´
Ihh hvor er i søde, jeg har rigtig meget kig på udstillingen (jyrak) i april :slight_smile: men så skal jeg jo have tre katte med :S
Ved ikke hvad hun registerer dem som, jeg kunne bare ikke stå for Karen Margrethe, hun bed sig simpelthen fast i mig (bogstavelig talt), og så sidste gang jeg var på besøg spurgte Ulla om jeg ikke var interesseret i søsteren også - den var lige hjemme og vende med manden, og han kiggede bare på mig; “får du aldrig nok katte”, mig “nope”