Verdens bedste veninder gav mig verdens bedste polterabend

Igår fik jeg verdens bedste polterabend af 6 dejlige veninder !!

Celina, Anika og Sheer, herindefra var med, samt min mor, min søster og ikke mindst den veninde der havde fundet på det hele - min kære veninde gennem mange år Krestina :slight_smile:

Jeg dur slet ikke til fjollede polterabends hvor man bliver hønefuld og skal foretage sig mere eller mindre pinlige ting og hvor det hele egentlig er ret underligt…

det vidste Krestina og hun havde arrangeret en dag med forkælelse til os alle sammen… det var den perfekte polterabend… og jeg blev SÅ glad…

Krestina havde bedt mig pakke en KÆMPE taske - halvdelen var fup, men jeg anede ikke hvad… og ved 3 tiden hentede hun mig hjemme og vi kørte ud til fitness.dk i Fields…

indtil da anede jeg ikke hvad arrangementet bød på, men da vi var ankommet alle sammen trådte vi ind i fitness.dk og blev modtaget af Raz (Rasmus)

Rasmus er bøsse - med KÆMPE B og han er VIDUNDERLIG… intet mindre… han er SÅ sjov, og han har de bedste, kæreste og mest rørerende historier på tapetet… og han har strikket et arrangement sammen der hedder Sex and the CIty… og det er noget af det fedeste jeg nogensinde har prøvet…

http://raz-spa.dk/arrangementer/arrangementer.html og så gå ind under sex and the city :slight_smile:

Vi fik den sjoveste historie som forspil, og trådte dernæst ind til den store pool hvor vi fik serveret de bedste blåbær muffins, frugt, nødder og selvfølgelig cosmopolitans i lange baner…

efter masser af råhygge grin og vandplaskeri skulle vi i sauna… vi fik en dejlig historie om dufte og aromaer og romerske by-bade-traditioner som var hylesjove mens vi sad og blev meget meget varme… og Raz plaskede vand på saunaelementet med særlige aromaer i og det var herligt…

Så skulle vi i koldvandsbassin… DET var grænseoverskridende… MEGET!!! for det var 4 grader varmt og virkelig koldt… og jeg var selvfølgelig på som den første… F*********************CK hvor var det … ja jeg ved egentlig ikke hvad det var men koldt var det… min hjerne slog 100% fra og alt føltes som om det var på vej ud af kroppen… da jeg kom op igen sagde han jeg havde siddet der i 1½ min - jeg kunne have svoret på 20 sek…

Pigerne stod og jublede og klappede og en efter en fik de alle turen i bassinet… …Det var skægt bagefter og vi stod alle og snakkede om det han havde fortalt om den gavnlige virkning af det kolde bad og hvor sjov huden føltes…

Turen gentog sig 2 gange mere, for næste tur var i dampbad til body-scrup med en saltblanding han selv havde blandet og vi fik et herligt foredrag om parfumer og dufte og komposition af dufte… det var rigtig sjovt og selv om jeg aldrig har interesseret mig en dyt for parfumer, så blev det til noget af det mest spændende fordi det blev fortalt så levende…

Efter sauna, bodyscrub og ansigts scrub og 3 kolde bade - så kom turne til dagens grineflip…

han kom med en kande 72% smeltet chokolade blandet med honning og mint og orange og HÆLDTE DET UD OVER OS -what-what-what-what Det smagte herligt og det var svært ikke at guffe det i sig frem for at bliver smurt ind fra top til tå… det var den fede oplevelse !!

Det ville dog ikke gå af i koldt vand og vi blev derfor sendt i bad med besked om ikke at bruge sæbe :slight_smile: Vi var vidunderligt olierede og vores hud på hele kroppen var et mekka af skønne dufte og vi var så udmattede på den gode måde… jeg tror ikke nogen af os kunne stave til stress hvis vi havde villet :slight_smile:

Det var den perfekte oplevelse og noget jeg vil anbefale til ALLE - det var guddommelig godt !!!

Bagefter var det middag - og Krestina havde luret at min yndlingrestaurant er baron von dy :slight_smile: SÅ der ankom vi ved 8 tiden og gik først 22.45 - vi spiste og spiste og det var den perfekte afslutning… vi var komplet udmattede :slight_smile:

I mine øjne var det verdens bedste polterabend, og jeg er lykkelig for at have den slags veninder!!! Der blev ikke taget billeder under behnadlingerne - for man bliver veninder på en hel særlig måde når man har set hinanden uden tøj på smurt ind i varm chokolade over det hele… så det syn må i nøjes med at forestille jer :slight_smile:

Hvis mit bryllup på lørdag bliver bare halvt så godt som min polterabend :slight_smile: så bliver det verdens bedste bryllup!!!

-kramer til Sheer, Anika, Celina, Mor, Søs og Krestina

Det lyder som en dejlig oplevelse, men jeg er ikke sikker på at jeg var hoppet i vand der kun var 4 grader :fryser:

Hold da op, hvor lyder det bare fantastisk. -wehu -wehu -wehu

Sikke nogle veninder. -wehuu

Nøjiii en super polterabend du har haft :thumbup: bare din beskrivelse af dagen var super spændende :D:) det må have være en fantastisk oplevelse for Jer alle sammen… Super :wehuu:

Det er noget af det dejligste jeg har læst. Hvor må det have været skønt at prøve.
Jeg vil vise dette indlæg til min datters veninder, da de sikkert går og planlægger polterarben for hende. Hun og hendes dejlige kæreste skal giftes den 30. maj.
Jeg er sikker på noget i den stil være den perfekte polterarben for Karin, da hun heller ikke er så meget for alt det andet halløj.
Jeg håber i får det dejligste bryllup i kan ønske jer på lørdag og med den slags venner, er jeg slet ikke i tvivl om i får det perfekte bryllup, der passer præcis til jer.
Knus Elin

Sikke en dag du/i har haft. Hurra for bedste veninder.

:inlove::inlove:

Tak for din dejlige historie, det var næsten som at være der selv.

Det lyder, som om det blev en minderig dag for dig - og sådan skal det også være.

:inlove:

Hvor er du hedig at have sådan nogen dejlige veninder, de gør livet så meget bedre.

Og selvfølgelig bliver brylluppet på lørdag også en uforglemmelig dag for dig/jer - det er jeg slet ikke i tvivl om.

Hvilken super oplevelse :thumbup: - er lige nu lidt misundelig, kunne da godt bruge sådan en oplevelse her i vinterkulden.

Med ønsket om en dejlig bryllupsdag :inlove:

Hvor dejligt, at du fik sådan en god oplevelse :thumbup:

Næhh, hvor lyder det bare helt vildt hyggeligt og meget lækkert!

hold da helt op, det lyder jo næsten som en dag i himlen!! En ganske velfortjent en!!

sikke nogen veninder!

Det er lige før at jeg overvejer at blive gift igen :stuck_out_tongue:

Hvor lyder det bare skønt :wehu: … dejligt med sådan nogle veninder, der respekterer at man ikke er til det vilde …

-kramer
Jeg synes også det var rigtig hyggeligt.

Supert arrangement, det var Krestinas fortjeneste. -thumbs

Igår lugtede jeg lidt af fondue :cool:, men idag kan jeg lugte både chokolade, kaffe og bergamotte - på mig. :wehuu: -tihi

Det lyder da godt nok også som I har haft det vildt hyggeligt :thumbup: og du så da også helt afstresset og frisk ud i dag synes jeg. Men nu ved jeg jo ikke om du plejer at se sådan ud, men godt så du nu ud -høhø

Århh ja Gitze - det var bare suuuper hyggeligt! Elsker den forkælelse vi fik - det var bare Fab’ :stuck_out_tongue: Det er virkelig noget man seriøst bør overveje at gøre for sig selv 1 gang om året mindst! Og hvor var ham Raz bare fantastisk! Den positive energi og bøssede charme var bare ikke til at stå for! Bestemt en mand jeg ikke ville blive ked af at have i min vennekreds. Han skulle 100% være velkommen til næste negledag :tihi:
1000 tak for igår smukke. Du havde fortjent at blive forkælet på den måde og jeg glæder mig så meget til at se dig på lørdag! :wehu:-gift

Til jer der vil dele Gitze og Piotr store dag og lykønske dem på rådhuset så er det kl 11.45 på kbhs rådhus :ok:

Jeg bliver da helt misundelig…og sliksulten? im, confused! gg

Jeg er glad for at du hyggede dig - det burde alle gøre på deres polteraben. Selvom alle ikke kunne være der in person så var vi med dig i tankerne :slight_smile:

Stort knus fra “lille” mig :slight_smile:

Det var også bare så dejligt :slight_smile: jeg var verdens gladeste pige…

jeg føler mig så heldig at have nogen i mit liv der vil gøre så meget for mig :slight_smile:

-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer

Hold da op det lyder fedt.
Men da jeg ikke vil giftes igen, ja så må jeg vel bare spare sammen til det selv hi hi.

Dejligt du havde en skøn dag :thumbup:

Det lyder altsammen dejligt (OK, minus det kolde vand - kold bruser, ja, men bassin?? :fryser:), men de romerske badehistorier ville jeg sørme gerne have hørt!
Kom endelig med alt, hvad I kan huske af dem? :savle:

Tror roligt du har en hel flok tøser herinde der MEGET gerne havde været i jeres sko med den polterabend!!!ssssssssssssssss

Kanon at i havde en god tur, og selvfølgelig bliver på lørdag lige så speciel og god…