Verdens smukkeste Bengal

Verdens smukkeste bengal er jo forskellig i folks øjne, men jeg kunne godt tænke mig at se billeder af en bengal, som fremviser bengalen på smukkeste vis.

Har siddet og lure på nettet, og der er jo vid forskel i typerne på dem, kan jeg se.

så nu er jeg jo blevet klogere på et højere plan, men også mere usikker på, hvordan den reelt skal se ud.

Måske er der en “vinder” over alle vindere, eller ihvertfald billeder af en topshowkat et sted derude

Hilsen Heidi, og total facineret af udseende af en bengal

Jeg syntes nogen Bengaler har den mest fantastiske pels - og intet andet. De er direkte kedelige ellers at se på syntes jeg

Klart, det første man falder for er den helt eventyrlige pels, der glimter som guld i solen og som har et fantastisk smukt mønster.

Når man så har en bengal i huset og lærer en ud over det sædvanlige opfindsom kat at kende, så er man solgt.
Der er mange smukke bengal katte, jeg synes en ‘rigtig’ bengal er en med rosetter. Men der er også smukke bengal katte med pletter og marble bengal katte, men jeg synes nu de skal være med rosetter.

Den dejligste er da min Charley-dreng :stuck_out_tongue:
:love2::love2::love2:

EDIT: Smukke Charley (uden Harley) kan ses HER (og i andre album)

Sortspotted synes jeg personligt er utrolig charmerende - om det er godkendt, det ved jeg faktisk ikke… men smukt, det synes jeg bestemt at det er :slight_smile:
(Altså… sort med sorte pletter :hjerte:)

Verdens smukkeste bengal bor i Elbæk. Det troede jeg da alle vidste :høhø:
Jeg er vild med Bastians gyldne pels, og de smukke sorte pletter. Han er indbegrebet på en rigtig smuk bengal.

At han så aldrig ville gøre sig på en udstilling, er en helt anden sag. han har nemlig lidt for mange striber. Det gør ham nu ikke mindre smuk i mine øjne :thumbup:

Denne Bengal syntes jeg er VILDT FLOT :love2:

[QUOTE=Rimmen;696760]Sortspotted synes jeg personligt er utrolig charmerende - om det er godkendt, det ved jeg faktisk ikke… men smukt, det synes jeg bestemt at det er :slight_smile:
(Altså… sort med sorte pletter :hjerte:)[/QUOTE]

Prøvede at google det men kunne ikke finde noget billede. Har du et? For det lyder spændende! :slight_smile:

[QUOTE=Kattetøsen-too;696775]

Denne Bengal syntes jeg er VILDT FLOT :love2:[/QUOTE]

Ja på pelsen - jeg har set huskatte med kønnere hoved end den har -. det er i mine øjne gabende kedeligt

Prøv at kigge HER.
Google søgning på Bengal melanistisk

:slight_smile:

Ups glemte lige prøv selv også at søge bengal charcoal billeder

:slight_smile:

Lis, jeg er enig med dig.

Har passet 2 bengaler for enden af vores vej, iguder nogle kedelige katte, de var bange for alt og alle og gemte sig så snart nøglen sad i døren.
1 gang rørte jeg ved en mens ejeren holdt den mod dens vilje, og ja den var glat og blank men ikke noget vildt facinerende…

Altså Lis, jeg synes du plejer at slå ned på deres ‘sind’, at deres temperament intet siger dig; nu er de osse kedelige at se på, lige bortset fra pelsen :venter:

[QUOTE=Quanti´s;696791]Lis, jeg er enig med dig.

Har passet 2 bengaler for enden af vores vej, iguder nogle kedelige katte, de var bange for alt og alle og gemte sig så snart nøglen sad i døren.
1 gang rørte jeg ved en mens ejeren holdt den mod dens vilje, og ja den var glat og blank men ikke noget vildt facinerende…[/QUOTE]

Men der blev spurgt efter den smukkeste, ikke den grimmeste, dummeste, mest bange, mest kedelige, … :wink:

[QUOTE=danpia;696790]Ups glemte lige prøv selv også at søge bengal charcoal billeder

:)[/QUOTE]
Tak, fandt nu ikke så mange billeder. Men jeg kan tænke mig at de ikke er så udbredte :slight_smile:

Prøv at tjekke dette link der er en sort bengal m. flere : http://www.ebreeder.com/kittens.html

Prøv også at søge “bengal melanistic”, der er vist flere af de sorte :slight_smile:

denne her bengaler syntes jeg bare er total smuk

Hva’ pokker har de lavet med det billede?
De er en ret brat overgang fra hals til hoved, ser ud som om den er forsøgt gjort mere sølv-agtig end den er …

Her er nogen af de smukkest efter min mening.
http://www.benga-bengal.dk/page4.html

hvis jeg engang skulle have en korthåret racekat, måtte det blive denne her.