Verdensshow i Frankrig

Superflot :hjertehop:Eva må være i den syvende himmel :wehu::wehu::wehu:

For jer, der er på FB, er der masser af nyheder om NOM’er her:
Facebook – Anmelden oder Registrieren :slight_smile:

Ja det er hun nok :thumbup:

Øj hvor jeg godt gad at se kataloget og jeg syntes det er øv at der ikke bli’r gjort mere ud af at opdatere online :frowning:

Det er et to-dages show, og dommerne må ikke se kataloget før udstillingen er slut … jeg tvivler på, at kataloget kommer online før efter udstillingen (og ja, jeg ved godt at dommerne også bare kan kigge på FB-siden, men det er jo ikke en officiel side).

ja det er jo rigtig nok, men jeg syntes det er øv alligevel når nu jeg er så nysgerrig :stuck_out_tongue:

Ingen anelse - jeg tvivler på at FD kan få ret meget indflydelse på flyselskabernes sikkerhedsprocedurer mellem Kbh. og Aalborg mere end man kan på ruter mellem resten af verden og Kbh :slight_smile:
Og inden nogen begynder at finde 98 argumenter for at det SKAL være i København, så vil jeg gerne lige nævne det lille ord økonomi - der kan ikke skaffes en hal i Københavnsområdet, der er stor nok og koster mindre end 1,5 mio. gode danske kroner…! Men det kan der i Aalborg PLUS der er allerede garanteret shuttle busser rent ud sagt fra A-Z! Fra lufthavn til hoteller, fra hoteller til udstillingshal - service vi aldrig ville kunne betale os fra i Kbh. Ikke bare til dommerne, men også til udstillerne!
Og kan alverden finde ud af at komme til WS i St. Etienne, der jo ikke ligefrem er verdens navle, så kan alverden nok også finde til Aalborg :slight_smile:
VH
Susanne

[quote=Susanne W;480341]Ingen anelse - jeg tvivler på at FD kan få ret meget indflydelse på flyselskabernes sikkerhedsprocedurer mellem Kbh. og Aalborg mere end man kan på ruter mellem resten af verden og Kbh :slight_smile:
Og inden nogen begynder at finde 98 argumenter for at det SKAL være i København, så vil jeg gerne lige nævne det lille ord økonomi - der kan ikke skaffes en hal i Københavnsområdet, der er stor nok og koster mindre end 1,5 mio. gode danske kroner…! Men det kan der i Aalborg PLUS der er allerede garanteret shuttle busser rent ud sagt fra A-Z! Fra lufthavn til hoteller, fra hoteller til udstillingshal - service vi aldrig ville kunne betale os fra i Kbh. Ikke bare til dommerne, men også til udstillerne!
Og kan alverden finde ud af at komme til WS i St. Etienne, der jo ikke ligefrem er verdens navle, så kan alverden nok også finde til Aalborg :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

Selvfølgelig kan vi finde til Aalborg :slight_smile: Håber bare der blive nogle gode links til hoteller, samt at der er gode muligheder for at finde overnatning til alle interesserede.
Hmmm. Hvor tidligt mon man skal være ude. :yah:

Glæder mig bare så meget til et verdensshow på dansk jord, så 3 år må gerne gå hurtigt :klapper:

[quote=Wijelo;480345]Selvfølgelig kan vi finde til Aalborg :slight_smile: Håber bare der blive nogle gode links til hoteller, samt at der er gode muligheder for at finde overnatning til alle interesserede.
[/quote]
Overnatning bliver ikke noget problem - der er MASSER af hotelværelser i Aalborg og langt de fleste accepterer dyr!
Hele affæren bakkes op af Aalborg Event, der simpelthen bare kan det med at arrangere, og jeg er helt overbevist om at vi får et WS der kommer til at sætte en rigtig høj standard, der bliver svær at gøre efter :ok: Det skal nok blive godt.
VH
Susanne

[quote=Susanne W;480341]Ingen anelse - jeg tvivler på at FD kan få ret meget indflydelse på flyselskabernes sikkerhedsprocedurer mellem Kbh. og Aalborg mere end man kan på ruter mellem resten af verden og Kbh :slight_smile:
[/quote]

Nå ja, men det kunne jo være, at nogle af billig-flyselskaberne (eller de dyrere, for den sags skyld) ligefrem kunne arrangere ‘katte-fly’ - men det kræver jo at ‘nogen’ (FD …) forelægger dem ideen :slight_smile:

Jeg gik egt. ud fra, at det var pga. allergi eller noget, at det som regel kun er tilladt med 2 dyr i kabinen pr. fly - hvis overhovedet!

Er der nogen steder en samlet oversigt over nomineringer.
Jeg har forsøgt at tælle op udfra Facebook siden, men der må være flere end det der står der.

Kat 1: 14 katte 6 EXO og 8 PER

Kat 2: 10 katte :uha: 7 NFO og 3 MCO

Kat 3: 13 katte 6 BEN, 3 BUR, 1 RUS og 3 BRI

Kat 4: 10 katte 7 OSH 3 SIA

Øvrige nævnte katte på siden står bare med et BIV ej. NOM, så dem har jeg ikke talt med.

Der må altså være mange flere.

[quote=Wijelo;480406]Er der nogen steder en samlet oversigt over nomineringer.
Jeg har forsøgt at tælle op udfra Facebook siden, men der må være flere end det der står der.

Kat 1: 14 katte 6 EXO og 8 PER

Kat 2: 8 katte :uha: 5 NFO og 3 MCO

Kat 3: 13 katte 6 BEN, 3 BUR, 1 RUS og 3 BRI

Kat 4: 10 katte 7 OSH 3 SIA

Øvrige nævnte katte på siden står bare med et BIV ej. NOM, så dem har jeg ikke talt med.

Der må altså være mange flere.[/quote]

Ja, jeg synes også, der mangler nogen. Det kunne være rart, om der var en opdatering af den slags inde på den officielle side.

Hvad er linket til den officielle side?

http://www.fff2010.com/

[quote=Camischa;480404]Nå ja, men det kunne jo være, at nogle af billig-flyselskaberne (eller de dyrere, for den sags skyld) ligefrem kunne arrangere ‘katte-fly’ - men det kræver jo at ‘nogen’ (FD …) forelægger dem ideen :slight_smile:

Jeg gik egt. ud fra, at det var pga. allergi eller noget, at det som regel kun er tilladt med 2 dyr i kabinen pr. fly - hvis overhovedet![/quote]
De påberåber sig lidt forskellige forklaringer - men som regel er jeg pandet imod “sikkerhedsbestemmelser” som forklaring, og den er jo svær at argumentere imod :slight_smile:
Men det du taler om er simpelthen et charterfly… ingen anelse om hvad prisen på et sådant er, og det er nok også lige tidligt nok at arbejde på det. I øjeblikket flyver SAS, Norwegian og Cimber på ruten - men hvem siger de alle 3 eksisterer om 3 år… Og så er der jo lige DSB, der trods alt kører lige fra Kastrup lufthavn til Aalborg centrum. Uden alverdens besynderlige sikkerhedskrav :slight_smile:
VH
Susanne

uanset, så glæder jeg mig da allerede som et lille barn i en slikbutik, til WW i Aalborg i 2010 - om jeg så har noget at udstille, må man se til den tid s Men uanset så må det være en kæmpe oplevelse også som publikum

MVH
Gitte

[quote=Susanne W;480183]Ikke København men Aalborg i 2013.
VH
Susanne[/quote]

:thumbup: viiildt :slight_smile: godt jeg bor i Aalborg, det SKAL opleves :tihi:

kan se vi igen fra danmark er godt med - junglemans har en hvid på, er venner på fb med dorthe kaae, og hendes siameser bellamis on the rocks er nomineret,

og skal jeg til ålborg ? ja det tror jeg nok jeg skal !

til planlægning af WS i ålborg : var det evt muligt at høre ad med hjørring hytte by igen ? det fungerede fantastisk og var super billigt. og smadder nemt og ditto hyggeligt. og der er jo ikke synderligt langt fra hjørring til ålborg.
og der er MANGE hytter derude. vi var kun i en brøkdel af dem.

[quote=Wijelo;480406]Er der nogen steder en samlet oversigt over nomineringer.
Jeg har forsøgt at tælle op udfra Facebook siden, men der må være flere end det der står der.

Kat 1: 14 katte 6 EXO og 8 PER

Kat 2: 10 katte :uha: 7 NFO og 3 MCO

Kat 3: 13 katte 6 BEN, 3 BUR, 1 RUS og 3 BRI

Kat 4: 10 katte 7 OSH 3 SIA

Øvrige nævnte katte på siden står bare med et BIV ej. NOM, så dem har jeg ikke talt med.

Der må altså være mange flere.[/quote]

Sikke en masse BEN, der er NOM!! Jeg kan nu ikke finde denne oversigt, så jeg må stole på, hvad der skrives her…

Det er vist heller ikke en decideret oversigt, “bare” en sammentælling af de meddelelser, der indløb på FB-siden igår :slight_smile: