Verdensshow i Frankrig

Hvilken fb side:? Jeg kan kun finde et enkelt indlæg med lidt spredte NOM og BIV…

Det er den Camicha linker til tidligere i tråden. Der hvor den også står at Cooper er blevet NOM.

Der er mere end et opslag om nominerede katte, jeg tror jeg talte NOM fra 10-12 små meddelelser.

Det kan være at det er fordi det kun er resultater fra nogle af dommerne :? Jeg kunne se på dommerfordelingen af en dommer havde forholdsvis mange Bengaler.
Der er f.eks 11 forskellige dommere i KAT III så hvis alle nominerer 6 katte burde der jo være 60 nominerede.

Gad vist om de blev helt færdige med nomineringerne i går :?

PER & EXO WORLD WINNERS 2010
3-6 months: Rene Falco D´oro - PER n
6-10 months: Rajan dei Toltechi - PER n
Neuter female: WW06 SW02,04,05,06,07,08,10 Athelstones Unbelievable*S JW - EXO f 22
Neuter male: WW’10 GIP Orzoro Del Falco D’Oro - PER n
…Female: IC WW’08 Diciotto Carati Orithil JW - PER f
Male: Paco Del Settimocielo - PER n

Men den oversigt… den er da mangelfuld - eller også er det bare mig, der synes at der “mangler” racer…
Hvor er Birmaerne? Aby’erne? (Faby.Cats har da vist en nom?) Chartreux, etc…
Med SÅ mange racer samlet virker det fuldstændigt underligt, at det kun er de der meget “traditonelle” som bliver honoreret…

[quote=Ann K;480567]Men den oversigt… den er da mangelfuld - eller også er det bare mig, der synes at der “mangler” racer…
Hvor er Birmaerne? Aby’erne? (Faby.Cats har da vist en nom?) Chartreux, etc…
Med SÅ mange racer samlet virker det fuldstændigt underligt, at det kun er de der meget “traditonelle” som bliver honoreret…[/quote]

Jeg tror også der mangler mange :slight_smile:
Faby-Cats Dimitri (Aby n kl. 11) står på FB siden kun med BIV. Det kan godt være han også er NOM, men det kan jeg ikke se nogen stedet.

Jeg synes simpelthen, det er utroligt ringe, at man i år 2010 ikke engang kan finde ud af at lave noget live-opdatering fra den slags store begivenheder!

De må da vide, at der sidder folk rundt omkring og er spændte på resultaterne :?

[quote=Ann K;480567]Men den oversigt… den er da mangelfuld - eller også er det bare mig, der synes at der “mangler” racer…
Hvor er Birmaerne? Aby’erne? (Faby.Cats har da vist en nom?) Chartreux, etc…
Med SÅ mange racer samlet virker det fuldstændigt underligt, at det kun er de der meget “traditonelle” som bliver honoreret…[/quote]

Listen er jo kun med de som folk selv sætter ind, så hvis ingen skriver ja så mangler de.

[QUOTE=En forhenværende bruger;480571]Jeg synes simpelthen, det er utroligt ringe, at man i år 2010 ikke engang kan finde ud af at lave noget live-opdatering fra den slags store begivenheder!

De må da vide, at der sidder folk rundt omkring og er spændte på resultaterne :?[/quote]

Enig:thumbdown: Det må jo være noget at arbejde med til WW13 i DK. :tihi: Der må jo sættes nye standarder.

Jeg så hjemmesiden for Scandinavian Show (blev afholdt i sept) http://www.swsnorge.no/ . Der er fuldt katalog, resultater mm. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor hurtigt den blev opdateret, men informativ det er den :thumbup:

Dem, der lagde diverse resultater ind i går (og også WW-resultaterne i dag - her: Redirecting...) har selv 8 katte med, så mon ikke de primært er resultater fra de dommere, hvor de selv har haft katte med? Det tror jeg :slight_smile:

[quote=Wijelo;480579]Enig:thumbdown: Det må jo være noget at arbejde med til WW13 i DK. :tihi: Der må jo sættes nye standarder.

Jeg så hjemmesiden for Scandinavian Show (blev afholdt i sept) http://www.swsnorge.no/ . Der er fuldt katalog, resultater mm. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor hurtigt den blev opdateret, men informativ det er den :thumbup:[/quote]

Kataloget var online under selve bedømmelserne, og blev så fjernet igen, da dommerne fik “fri” :tihi: En fin løsning i mine øjne :ok:

Jeg tror helt seriøst at det er franskmændene, der er totalt bagude … Ved de sidste mange WS’er har der været fine opdateringer og webcams mv. på de officielle hjemmesider - men det gider de åbenbart ikke i Frankrig :thumbdown:

Vi kan kun gøre det bedre!

Rebicats Evotec blev WW10 3-6 :flag:

Jo, og så resultater, de mere eller mindre tilfældigt har hørt fra andre :slight_smile:

:wehu::flag::wehu::flag::wehu::flag::wehu:

:flag: :flag: TIL lykjke . . . . . hvem ejer den ??? :flag: :flag:

sorry - kender ikke så meget til NFO :uha:

[quote=Gugger;480599]:flag: :flag: TIL lykjke . . . . . hvem ejer den ??? :flag: :flag:

sorry - kender ikke så meget til NFO :uha:[/quote]

Det gør opdrætter: Birgitte & Rene Sørensen = Rebi Cats :slight_smile:

Jeg har snart slidt min F5 knap i laser her… Kom nu med flere resultater!!

Så skal der lyde et stort tillykke til Birgitte og Rene :flag:

Superflot når der er Danske Verdensvindere :pompom::pompom::pompom:

-bananer

group 11 is a black MCO from Italy, jeg ved ikke hvem ejer

Cat II. 6-10: WW’10 Suryamainecoon Que Bonita - MCO n