Vi har fået ny bil

[quote=Annette O;77470]Jo jo det er en fin bil - især den du har fundet…

Den her er derimod ikke såå fancy på nogen måde.
Det er ikke vores. Denne her ser lidt pænere ud, men den ligner meget…

Glemte lige.
Vores nye (ååå så fine kasse) har endda de der SUPER seje vind skærme øverst på ruden.
Jo joo - den er bare så super cool - og voldsomt praktisk.

-what[/quote]

-mås og så en -bil der er praktisk og pæn Karsten -tihi

[quote=Denise;77464]Man skal da heller ikke overlade sådan noget til manden, han har jo ikke forstand på det praktiske der SKAL være, når man har børn og skal købe ind :slight_smile:

[SIZE=6]Pssssst - kan du ikke få en til at køre den i havnen [/SIZE]-tihi[/quote]

Ha ha ha - det havvde jeg ikke lige set…

Naah det går nok ikke, men hoooooold da op, hvor har jeg lyst til det.

neeeej - jeg gejler Brittbilen HEEEEEELT vildt op, på en meget tøset måde, og så får vi at se, om herren vil køre i den.

Nu kører jeg i den skide bil, indtil motoren eksploderer i den.*

Vil du ha’ nogen tips til hvordan…så siger du bare til -LOL-LOL

[quote=Felis;77494]Nu kører jeg i den skide bil, indtil motoren eksploderer i den.*

Vil du ha’ nogen tips til hvordan…så siger du bare til -LOL-LOL[/quote]

-tihi -tihi yes please

Den løsnede olieslange er nævnt

Skær hul i en kølerslange så den smider al kølevæsken og fortsæt med at køre selv om motoren overophedes.

Hæld en flaske sirup i benzintanken…og/eller ned til motorolien.

-engel-engel

der er flere muligheder…

hæld diesel i bezintanken - det koster en motor inden for få km - det er den åbenlyse men er ALT for tydelig…

læk olie - så brænder den sammen
tag kølevandspumpen af og kør en tur… den brænder sammen
sæt den i frigear og hold speederen i bund i 20 min - så slider du den i stykker
pil et par tændrør af og hold speederen i bund - så smadrer du alle lejer og flækker krumtappen
kør en tur - få den op i begrænseren og tving den ned i første gear - verdens mest larmene gearskifte der koster en gearkasse… denne er lidt farlig…

den bedste er den med kølervæsken - den er 100 procent sikker… men hav sele på for pludselig sætter bilen sig… og så kan den lave sjove ting…

god fornøjelse :slight_smile:

[quote=Felis;77498]Den løsnede olieslange er nævnt

Skær hul i en kølerslange så den smider al kølevæsken og fortsæt med at køre selv om motoren overophedes.

Hæld en flaske sirup i benzintanken…og/eller ned til motorolien.

-engel-engel[/quote]

Tør man spørge, hvor du ved alt det fra :?

-uha

Uh måske jeg er kylling, men sys altså det lyder farligt alle de ting…

Kan du ik bare stille den med nøglen i låsen på nørrebro e.l :?

***hæld diesel i bezintanken **

Narj …det går den ikke i stykker af…kun i stå.

men hvis det er en dieselbil der hældes benzin på såååååå …goodbye bilmotor

[quote=Skattekat;77502]Tør man spørge, hvor du ved alt det fra :?

-uha[/quote]

hæhæ…jeg ved en del om bilmotorer og derfor også hvad de kan tåle, :rolleyes:

Øv at det ikke lige var den mest ønskede bil, men jeg synes nu den er meget pæn. Kan godt give dig ret i at det ikke er den mest praktiske bil når man har børn og rygproblemer. Måske manden skulle have et par terninger i julegave???

Årh din stakkel… Tænk sig han ikke engang gad købe den i lyserød fra starten af… Dååååmme Karsten.

Hva’eh. Syns du ikke du skal herned med julegaver i år?? Så syns jeg Britt-O-Rarien skal ha’ en gave -tihi :smiley:

nu er det jo en honda civic, så det er vel bare at stille den et sted hvor der er mange unge med etnisk baggrund, er du rigtig uheldig bliver den udsat for hærværk og alle de gode dele er væk. sådanne brian biler er jo ret eftertragtet i de kredse.

p.s ønsker du at geile vraget med lidt pink udstyr, så sælger mange bil-udstyrs butikker et komplet sæt i pink, der får du du sædebetræk , gearknop og gearmanchet, ratovertræk, terninger til bagspejlet, bundmåtter osv og det altsammen i pink, samtiddig kan du pynte den udvendigt med pink striber og pink hjulkapsler.
så er det en rigtig pigebil og carsten vil være så “lykkelig” hver gang han er tvunget til at kører i den

forresten kommer der benzin i en diesel, så er chancen for at det ikke kun er motoren der ryger ret stor, da der jo sker en ret voldsom eksplomtion i brændstof-systemet.
jeg vil ihvertfald ikke være i nærheden når det sker

[quote=Johnny;77692]forresten kommer der benzin i en diesel, så er chancen for at det ikke kun er motoren der ryger ret stor, da der jo sker en ret voldsom eksplomtion i brændstof-systemet.
jeg vil ihvertfald ikke være i nærheden når det sker[/quote]

Nåh så galt går det nu næppe…motorerne på de små personbiler tåler det bare ikke rigtigt, men man bruger faktisk nogen steder, hvor temperaturerne er meget lave, at blande et godt skvæt benzin i dieselolien, især på lastbilerne, for at undgå at brændstofsystemet stopper til i kulden…bare ikke for meget, for motorerne banker lovlig meget p.g.a det …og kan tage skade hvis man bruger for meget…hvilket nogen gennem tiden har prøvet, fordi det samtidig har den effekt, at motoren yder noget mere :smiley:

Hold da op jeg skal i T Hansen LOOOOOOOOOOOL

[quote=Felis;77556]***hæld diesel i bezintanken **

Narj …det går den ikke i stykker af…kun i stå.

men hvis det er en dieselbil der hældes benzin på såååååå …goodbye bilmotor[/quote]

Næææ vores biler overlevede, den ene gang nåede Finn at køre et stykke før den gik i stå, men anden gang opdagede han det da han skulle betale.

Siden da har han forbud mod at tanke min bil -tihi

Forstår godt du ikke er tilfreds, det er sgi da ikke en bil for mennesker, hvor herre bevares.

Made in Japan, ja mon ikke, lige så ring som alt muglig andet skrammel fra Japan.

det er nu set sket mere end en gang, så det kan lade sig gøre, men ja det hører nok til sjældenhederne at det sker.

[quote=Johnny;77689]nu er det jo en honda civic, så det er vel bare at stille den et sted hvor der er mange unge med etnisk baggrund, er du rigtig uheldig bliver den udsat for hærværk og alle de gode dele er væk. sådanne brian biler er jo ret eftertragtet i de kredse.

[/quote]

Så så nu er vi snart inde på racistiske udtaleleser, og dem bruger vi ikke her på forummet fy fy skamme sig Johnny -høhø-høhø