Vi har fået ny bil

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

jeg tror at Johnny i sin iver efter at gengive hvilke særlige grupper af danskere der elsker at erhverve sig dele af brianbiler på en mere fantasifuld facon overså at ordet afro_danskere og middelhavs_danskere sagtens kunne dække over netop denne befolkningsgruppe så de i højere grad følte sig integreret og omtalt på en facon der anderkender dem som danske -LOL

[quote=Miss T;77907]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

jeg tror at Johnny i sin iver efter at gengive hvilke særlige grupper af danskere der elsker at erhverve sig dele af brianbiler på en mere fantasifuld facon overså at ordet afro_danskere og middelhavs_danskere sagtens kunne dække over netop denne befolkningsgruppe så de i højere grad følte sig integreret og omtalt på en facon der anderkender dem som danske -LOL[/quote] Du har sikkert ret,men det skrevne kan hurtigt misforståes,og folk herinde er jo meget følsomme :wink:

-LOL -LOL -LOL

Jeg blev ihvertfald stødt over den udtalelse -ifryseren

[quote=Annette O;77367]Og jeg er normalt meget nem, at stille tilfreds, men …

Den her (SKIDE) Honda Civic kan jeg bare ikke forliges med.

Den er en rigtig Brian MØJSPAND.

Det har hele tiden været planen, at vi skulle af med Karstens Peugeuot Partner, for til sommer, vil vi køre mc hele tiden.
I stedet for den, og vores mercedes, vil vi bare have en lille bil - nåå ja det har vi jo så fået - og mine ønsker har hele tiden været “PRATISK”, til en fornuftig pris.

karsten gik så lige i panik i sidste uge, for han har ikke kunne sælge Partneren, og hvad gør man så? Jooh han tog ind til en forhandler, som havde en fin lille 5 dørs Punto (som sagt er jeg ikke svær at stille tilfreds)

Den var desværre blevet solgt, men han havde en Polo og en Honda, og sååå prøvede han lige den lille Honda, og derefter Poloen.
Han udelukkede Poloen ret hurtigt - efter ca. 50 meters kørsel, for den vidste han, at jeg ikke ville acceptere.

Sååå valgte han, at bytte Partneren med … -fuck -fuck en Honda Civic.

Jeg HADER den spand - virkeligt.

Det er en 3 dørs bil… Jo jo den har da en fin åbning bagtil, men praktisk med 2 børn?? NEJ
Den er meget lav, men er det praktisk, når jeg døjer med ryggen ?? OVER HOVEDET ikke.

Jeg er simpelthen så sur og skuffet, for jeg TROEDE, at han vidste, hvad jeg ville acceptere.

I går gik den ud for mig 3 gange indenfor 2 min. -ass

Jeg kommer aldrig til at forliges med den spand.
Hvad værre er, at Karsten og en af vores venner, er sååååååååååååå overbevist om at jeg kommer til at elske den SPAAAAND.
Drengerøve - det er hvad de er …

Nu har jeg i 8 år sukket efter en praktisk lille bil, og vi havde en skøn lille Fia Tipo, son var en lille 5 dørs bil, men var den god nok til herren?? Næææh nej - det var ikke en “stjernebil”, så pludselig var Tipoen ganske farlig at køre i. Motoren kunne næstenn eksplodere hvert øjeblik det skulle være, og hjulene faldt næsten af - sådan var karstens ord :mad: :mad:

Jeg er så træt af, at MINE ønsker for en bil, gang på gang bliver overset/overhørt.
Det er nummer 6 bil vi har, og den første bil jeg for alvor forelskede mig i, kørte jeg desværre i stykker i 2001. Derefter den fine lille Tipo.

Nu kører jeg i den skide bil, indtil motoren eksploderer i den, og så får jeg forhåbentligt en bil JEG gider at køre i.

Nåå sorry - jeg er bare så sur, at jeg skulle af med lidt galde…[/quote]

kan dælme godt forstå du er sur :mad:,personligt ville jeg have sørget for at lave alt det mad han ikke kun lide i 3 månder,og tvunget ham til at sørge for indkøb og at hente børn i sin nye ælskelige bil,og så havde jeg taget mcèn,så kan han lære at tage dig med på råd,ved så vigtigt et indkøb som en bil er,det er jo ikke en man bare lige skifter ud.op med humøret så godt det nu kan lade sig gøre,og benyt dig af nogen af de gode metoder incl.dine egne som er blevet forslået ggg:):):):):):slight_smile:

når du finder tricket til at komme af med den forhadte bil, så skrev lige om det… vil gerne af med vores - men manden synes den er udemærket - det er fa’me træls når mænnerne synes de ved alt om hvilken bil (de tror) vi har brug for!!!

Jeg har lige taget nogle billeder af vore ÅÅÅÅHHHH så fantastiske bil -brækkesig

Jeg skal lige have dem ind på min pc, så smider jeg dem herind.

Jeg har lige være i THansen, for at se, om jeg kan finde noget GEJL til den, men der var ikke noget der lige sprang i øjnene, såå jeg må på jagt et andet sted,

PP og jeg ville aldrig kunne blive enige… så vi har hver vores…

han er til manuelt 6 trins kæmpe motor med kompressor og 19 tommer alu… hans må gerne lyde af (bemærk STØJE som) bil og have dæk så brede som en traktor

og så er der lille magelige mig der vil have en rigtig hurtig stor stationcar med stålfælge der kan holde til by-kørsel uden at skulle rettes hele tiden og som har automatgear og som er LYDLØS…

så vi er endt med hver sin… ellers havde vi skændtes endnu tror jeg -LOL

lyserøde terninger i forruden ville være en forrygende og ildevarslende start -tihi

Billeder af vidunderet.
Bemærk at Nicolaj, som er på billedet, er 10 år gammel - og højere end bilen, og se hvor lav den er at komme ind i…

-doh -doh -doh -doh -doh





hmmm ja man må absolut ikke være gammel eller have rygproblemer,så kan man da hverken komme ind eller ud af den uden at få ondt.

Lige præcis, og jeg har en skade på min ryg, efter jeg kørte galt i 2001, meeeen det skider vi på. jeg hopper ud og ind i den som en fjeder… :mad:

det skal forresten nok nævnes, at jeg er noget kun højere end Nicolaj…

Hvad sejt er der ved den??? I mine øjne er den røvkedelig og ikke andet end en jordfræser = plæneklipper med tag -tihi

Jeg ville aldrig sætte mig ind i den, den er alt alt for lav, og slet ikke et køretøj, se du at få den smadret på en måde så du ikke selv kommer til skade.

[QUOTE=Annette O;78048]Lige præcis, og jeg har en skade på min ryg, efter jeg kørte galt i 2001, meeeen det skider vi på. jeg hopper ud og ind i den som en fjeder… :mad:

det skal forresten nok nævnes, at jeg er noget kun højere end Nicolaj…[/QUOTE]

Annette se så at sætte foden ned og få den møgspand leveret retur NU

En ting er at Karsten er et fjog og kommer hjem med den bil og synes den er åh så skøn… men når det går ud over dit helbred - så kan dit fjog af en mand altså synes hvad han vil… så skal den retur og det kan kun gå for langsomt…

helt ærligt - det er dit helbred eller bilen… hvis han ikke kan finde ud af det - så er det er nummer FOR egoistisk - vi har selv 2 fordi jeg sagde “mig eller bilen”… så kunne han pludselig godt se det fornuftige i at have 2 og holde op med at skændes om det…

Så absolut ikke en bil jeg ku’ finde på at gi’ penge for…men bortset fra det…så lav er den da vist heller ikke…synes ikke den ser lavere ud end mín Mercedes

Ud over at den er 2 dørs syntes jeg da at den er betydelig pænere end det andet billede du lagde ind.

Med hensyn til lav bil og mangel på comfort og bagagerums plads, vær du glad for at Karsten ikke kom hjem med en Farrari…-mai Magen til ubekvem bil har jeg dog aldrig kør i -tommelned

Den ER lav - tro mig. Jeg føler at jeg får brændmærker i røven, hver gang jeg kører den.

Men bortset fra det. Jeg beholder Britt-Mobilen, indtil den ikke er mere.

Jeg ved godt, at jeg kan få problemer med min ryg, men så kan han få lov til at køre, hver gang jeg har taget smertestillende, og ikke kan komme ordentligt ind eller ud af bilen.

Det skal ikke lyde sådan, at der altid er problemer med mig, så nu må han bare acceptere, at Britt-Mobilen bliver gejlet op i en sådan grad, at han bliver pinligt berørt af at køre i HENDE.

Det vil jeg skide på.

[QUOTE=birtheras;78070]
Med hensyn til lav bil og mangel på comfort og bagagerums plads, vær du glad for at Karsten ikke kom hjem med en Farrari…-mai Magen til ubekvem bil har jeg dog aldrig kør i -tommelned[/QUOTE]

jamen så havde den i det mindste haft en coolness faktor…

uden coolness faktoren er bilen bare akkumuleret nedme!!

Jeg vil foreslå dette instrument det ser da gejl ud ,og du skal jo starte et sted-høhø-høhø

Indvendig styling - Alt til din bil - samlet ét sted - thansen.dk det er rigtig noget for drengene med en masse visere,og den er billig.-thumbs

[quote=Gerner;78082]Jeg vil foreslå dette instrument det ser da gejl ud ,og du skal jo starte et sted-høhø-høhø

Indvendig styling - Alt til din bil - samlet ét sted - thansen.dk det er rigtig noget for drengene med en masse visere,og den er billig.-thumbs[/quote]

Og hvis det sølvfarvede kan pilles af, så kan du lige sprøjtemale det i en gyselig pink -thumbs