Vi har fået ny bil

[quote=Gerner;78082]Jeg vil foreslå dette instrument det ser da gejl ud ,og du skal jo starte et sted-høhø-høhø

Indvendig styling - Alt til din bil - samlet ét sted - thansen.dk det er rigtig noget for drengene med en masse visere,og den er billig.-thumbs[/quote]
-LOL

Den er genial…

Ja det gjorde du i hvert fald, sådan en Islændinge -tihi

Har Karsten ikke også en bil?
Så er det jo bare at bytte nøglerne :wink:

[quote=Vivi_Fletcher;78138]Har Karsten ikke også en bil?
Så er det jo bare at bytte nøglerne ;)[/quote]

Øøhhhmmm jo og nej. Han kører i en firmabil, hvor der står en masse maskiner i, og den tør jeg sq ikke lige at nappe -tihi

Nå … øv …
Så er der jo ikke andet for end at bruge kvindelist -høhø

[quote=Vivi_Fletcher;78147]Nå … øv …
Så er der jo ikke andet for end at bruge kvindelist -høhø[/quote]

Nemlig, og Britt-Mobilen bliver stille og roligt MEGET tøset -LOL

Jeg gider ikke høre på, at jeg altid brokker mig. (-upssa har vist en tendens til at være ret kræsen)

Men pas nu på han ikke tror du er kommet til at holde af den :slight_smile:

DET gør han ikke, når jeg er færdig med den.

Jeg vil gå totalt over gevind, og han kommer til at HADE den -LOL Men det er ikke mit problem, for skal jeg DØJE med den, så skal han dælme også…

Og nej - han VED godt, at jeg ALDRIG kommer til at elske den…

Sådan kan det gå når mændene bestemmer -tihi

Sikke noget, kan godt forstå det ikke er sjovt når du ikke kan sidde ordentlig i den pga. din ryg.

Jeg fik heller ikke lige den bil jeg ønskede mig sidst jeg fik bil - ville gerne have en lille bybil nu vi bor i Odense, men fik i stedet en Fiat Marea. Men jeg klager nu ikke for når mine forældre giver mig en bil, så skal jeg da i hvert fald ikke være utaknemmelig, selv om min far kom hjem med noget andet end den lille bil han skulle have hentet :slight_smile: Nu har jeg også vænnet mig til den store bil…
Men hvis det bare er den helt forkerte bil, så må I jo have en anden der passer til dine behov :slight_smile:

Bortset fra det kunne det da være sjovt, hvis du “pimpede” den…det vil jeg i hvert fald gerne se billeder af -tihi

Ærgeligt at vi er så tæt på julen, ellers kunne vi have holdt en ‘‘Britt-make-over’’ weekend -tihi
Sikke mange gode idéer jeg tror vi ville komme på undervejs i projektet -høhø

[quote=Skattekat;78180]Ærgeligt at vi er så tæt på julen, ellers kunne vi have holdt en ‘‘Britt-make-over’’ weekend -tihi
Sikke mange gode idéer jeg tror vi ville komme på undervejs i projektet -høhø[/quote]

Hrönn jeg er VILD med din idé -wehu

Men nu er Karsten lige kommet hjem, og han så at jeg havde taget billeder af Britt-Mobilen, og sagde så “skal vi sætte den til salg igen?” -thumbs

HE HE han kan godt se, at det nok ikke var det smarteste valg… -høhø

Nu er det spændende at se, om han mener det, eller om jeg hænger på Britt-Mobilen…

[quote=Gerner;78082]Jeg vil foreslå dette instrument det ser da gejl ud ,og du skal jo starte et sted-høhø-høhø

Indvendig styling - Alt til din bil - samlet ét sted - thansen.dk det er rigtig noget for drengene med en masse visere,og den er billig.-thumbs[/quote]

HUUUPS… så lige den er på lager i Struer afdelingen… måske du skulle kigge forbi T Hansen på vej ned til mig -høhø-wehuu

Og så er jeg med på en “Pimp my ride” weekend. Hun skal eddermaeme gejles både pink og “pretty”

[quote=Anne K;78490]HUUUPS… så lige den er på lager i Struer afdelingen… måske du skulle kigge forbi T Hansen på vej ned til mig -høhø-wehuu

Og så er jeg med på en “Pimp my ride” weekend. Hun skal eddermaeme gejles både pink og “pretty”[/quote]

Wooo hooo - jeg glæder mig allerede -wehu

Kom lige til at tænke på noget… Ved ikke heeeeelt hvor pænt det er men tænkt det er det… -upssa
Hvis nu han siger det da ikke kan være så slemt, kan du jo sige han kan sidde på jydekrogen, for det må da mindst være lige så behageligt som at du skal knokle numse og ryg ind og ud af Brittmobilen :smiley:

[quote=Anne K;78495]Kom lige til at tænke på noget… Ved ikke heeeeelt hvor pænt det er men tænkt det er det… -upssa
Hvis nu han siger det da ikke kan være så slemt, kan du jo sige han kan sidde på jydekrogen, for det må da mindst være lige så behageligt som at du skal knokle numse og ryg ind og ud af Brittmobilen :D[/quote]

-LOL -LOL -LOL

Tro vi er henved den rigtige farve,som på denne i linket.

Fiat UNO IE PINK - 1992 - !!!SLOGT!!! :-( Den er PIN... -høhø-høhø

[quote=Gerner;78887]Tro vi er henved den rigtige farve,som på denne i linket.

Fiat UNO IE PINK - 1992 - !!!SLOGT!!! :-( Den er PIN... -høhø-høhø[/quote]

JA FOR FAAAAAEN… Åh sødde Anneeeetteeeee… Hvornår kommer du ned til mig hva hva hva???

[quote=Annette O;77389]Jeg har sq lige fået mig en idé.

Jeg GEJLER den totalt op, så den bliver rigtig Britt og Brian agtig (det er et slang jeg bruger, for drengerøvsbiler, og jeg beklager virkeligt på forhånd over navnevalget)

Får den lakeret i en eller anden gyselig lyserød/pink farve, plys på sæderne og tingel tangel inden i. Så vil jeg se, om Karsten gider køre i den…

:? :? :?

Det tror jeg sq jeg gør…[/quote]

Jamen…jamen…:julepakke
Søde Annette…

Du skal da blot have en jaguar.
Hvor svært kan det være??

Nu kommer den -tihi

Jeg kører Honda Civic.
Og jeg elsker den bil.
-savle
Glade tanker
Mona