Vi siger hej! :D

Hejsa kattegale! :smiley:

Nu vil jeg og mine små misser prøve sitet her af! :smiley: Vi har længe læst lidt tråde udefra og jeg synes det så rigtig indbydende ud, i virker rigtig søde! :smiley: Så nu var det altså på tide vi kom herind og deltage i trådende :smiley:

Jeg har to huskatte, sort klassisk tabby med hvid. Min hunkat er 4 måneder og min hankat er 5 måneder, så de er stadigvæk nogle små banditter :hjerte:

Jeg forventer at udstille min hunkat, da hun simpelthen bare eeeeeeelsker opmærksomhed, hun er helt vildt pjattet og hun er bare klar på hvad som helst. :smiley: Vi stiller formentlig op i Hedensted, men hun har desværre øremider(kommer fra et grimt sted) og vi har kæmpet med det i over en måned nu og det går bare ikke væk… Dyrlægen har dog garanteret at det går væk inden, jeg håber virkelig! :smiley:

Jeg glæder mig til at skrive med jer herinde og formentlig også møde nogle af jer til udstillingerne :smiley:

Jeg ved desværre ikke hvordan jeg indsætter billeder… Det er ikke muligt at vælge fra computeren og jeg kan ikke lige mindes hvordan det fungere med URL billederne… Er der problemer med internet Explorer her på sitet? :slight_smile:

Hej med jer! :smiley:

Velkommen til :slight_smile:

Velkommen til, jeg håber du bliver glad for at være her :heya:

Velkommen til…
Ang øremiderne - bed din dyrlæge om en recept på Stronghold… det dryppes i nakken ligesom loppemidler og er 100% virksomt mod øremider :slight_smile:

Hej og :velkommen:

:welcome: til kattegale.

Ja der er nogle som har problemer med Internet Explorer her inde. Jeg bruger Firefox og har ikke problemer med billeder.
Andre sværger til Chrome og hvad de ellers hedder, og har almindeligvis heller ikke den slags problemer.
Så prøv med en anden browser:).

Velkommen herind :velkommen: Jeg håber du kommer til at synes om at være herinde :slight_smile:

Hvilken browser bruger du? Men jeg kan mht billeder se at hvis jeg vælger at trykke på indsæt billede ikonet når jeg er ude i hurtig svar, så ser det pludselig ikke ud som det plejer (vi havde lidt opdateringer igår, nok derfor), men hvis jeg går ind under avanceret og trykker på indsæt billede ikonet, så kan jeg vælge imellem at det er fra computer eller fra URL :slight_smile: jeg bruger chrome

:welcome:

Velkommen til! Jeg må lige advare om at KG er stærkt vanedannende. :tihi:

Velkommen :heya:

Hej og velkommen til:heya:

Velkommen til kattegale :):thumbup:

Velkommen, så håber vi, at du er lidt længere tid på sitet her, end du var på det andet. :slight_smile:

:velkommen:

:ups:

Stort :velkommentilkg:

Hej Ann, tusind tak!

Vi startede med stronghold, det har absolut ingen virkning på mine katte. Advokate(eller hvad det hedder) har lavet et produkt til øremider og det skulle ifølge dyrlægen være stærkere… Frontline skulle være på niveau med stronghold, så den mulighed er også lukket… :slight_smile:

Tak skal du have, jeg har hørt at sitet her skulle være mere venligt for en som mig, så det satser jeg stærkt på :wink: Og hvad jeg lige kan se, så synes jeg meget bedre om siden her :smiley:

(Beklager hvis jeg har brudt reglerne nu)

:welcome:

Åhe Eva, nu spørg du lige om noget jeg ikke sådan kan svare på, er ikke sådan inde i alt det teknik :smiley:
Jeg kigger lige på det senere, skal nok lige finde ud af at få de billeder ind på en eller anden måde :smiley:

Tusind tak for råd! :smiley:

Jeg har firefox også, så det eksperimentere jeg lige med det i eftermiddag! :smiley:

[QUOTE=Lubas;1160525]Åhe Eva, nu spørg du lige om noget jeg ikke sådan kan svare på, er ikke sådan inde i alt det teknik :smiley:
Jeg kigger lige på det senere, skal nok lige finde ud af at få de billeder ind på en eller anden måde :D[/QUOTE]

Hvis du trykker reply with quote/svar med citat, så svarer du som jeg gør her. Og hvis du på ikonet til højre for med en grøn og en blå lille talebobel ved fler indlæg og så til siddst vælger svar med citat eller alternativt post quick reply/hurtigtsvar, så citerer du alle de indlæg hvor du har trykket på det ikon :slight_smile:

:heya: velkommen til