Viby Sjælland 5. maj 2013 v/Racekatten

Det synes jeg lyder som en rigtig god ide! :thumbup:

Vi er jo en ganske lille smule tossede - at have de to hvide med (mor og datter), som forhåbentlig er i samme klasse når vi kommer til Viby-udstillingen :tihi:

Spørger igen og krydser fingrer for et svar

Citat fra det autosvar du modtog da du tilmeldte:

[B]Du vil senest 14 dage før udstillingen, modtage en mail med din kvittering, som skal medbringes på udstillingen.

[/B]

Tusind tak :slight_smile:
Det havde jeg overset

Jeg har prioriteret tastning af MCO tilmeldinger, og kan fortælle at der dags dato er tilmeldt 15 MCO.

De 50 andre semilanghår skal vi nok nå, men der skal tilmeldes nogle flere MCO’er hvis I vil have Jeres Breed BIS :slight_smile:

Hvordan er det nu, kan man udstille under Open Doors i klasse 9 og 10, eller er det kun killing og ungdyr? Jeg kunne godt finde på at komme med en kat eller to, men jeg har kun voksne og kastrater at gøre godt med. :slight_smile:

Det kan du også i klasse 9 og 10 :slight_smile: Så kom endelige med et par stykker :slight_smile:

Synes det lyder som en brand god ide at du også kommer :smiley:

Lige et lille spørgsmål nu hvor Thilde rykker mig i armen :slight_smile:

Huskattene, er det noget med der skal være 3 af hvert køn for der bliver BIS? Har jo kun prøvet at udstille 2 gange i JYRAK, så er pænt grøn… Og hvis jeg vælger at drage med… Hvordan melder man så til, når det ikke er ens klub? Bare på Racekattens hjemmeside og så vælger JYRAK?

[QUOTE=LoanS;1049417]Lige et lille spørgsmål nu hvor Thilde rykker mig i armen :slight_smile:

Huskattene, er det noget med der skal være 3 af hvert køn for der bliver BIS? Har jo kun prøvet at udstille 2 gange i JYRAK, så er pænt grøn… Og hvis jeg vælger at drage med… Hvordan melder man så til, når det ikke er ens klub? Bare på Racekattens hjemmeside og så vælger JYRAK?[/QUOTE]

Mht. tilmelding, så er det på den arrangerende klubs hjemmeside, ja, og i tilmeldingen når der spørges efter din egen klub, udfylder du med “Jyrak” ligesom mig :slight_smile:
Det med kønnene må andre lige må banen med.
Men kunne da være hyggeligt at du kom med :slight_smile:

[QUOTE=LoanS;1049417]Lige et lille spørgsmål nu hvor Thilde rykker mig i armen :slight_smile:

Huskattene, er det noget med der skal være 3 af hvert køn for der bliver BIS? Har jo kun prøvet at udstille 2 gange i JYRAK, så er pænt grøn… Og hvis jeg vælger at drage med… Hvordan melder man så til, når det ikke er ens klub? Bare på Racekattens hjemmeside og så vælger JYRAK?[/QUOTE]

Der skal være 3 af hvert køn før en han og en hun huskat vil blive nomineret og skal dyste på scenen.

Er der mindre end det vil alle huskattene blive bedømt hos samme dommer, og dommeren vil her vælge den bedste som dermed bliver BIS.

[QUOTE=DK Thomani;1049423]Der skal være 3 af hvert køn før en han og en hun huskat vil blive nomineret og skal dyste på scenen.

Er der mindre end det vil alle huskattene blive bedømt hos samme dommer, og dommeren vil her vælge den bedste som dermed bliver BIS.[/QUOTE]

Aha okay :slight_smile:
Er der nogen måde hvorpå man kan få oplyst hvor mange som melder til? Ville være ret trist at hive en med af begge køn og så de kæmper mod kun 1 eller 2 andre.

[QUOTE=LoanS;1049425]Aha okay :slight_smile:
Er der nogen måde hvorpå man kan få oplyst hvor mange som melder til? Ville være ret trist at hive en med af begge køn og så de kæmper mod kun 1 eller 2 andre.[/QUOTE]

Nej, den oplysning kan man først få når man står med kataloget i hånden.

Okay…

Hmmm overvejer om jeg skulle tilmelde kuld, er jo eneste udstilling der passer med datoerne…

skal schæferen med. eller har han fået oprejste øerr Pia :tihi:

Ikke mere flapøre her, JumJum er fin igen :slight_smile:
og han skal selvfølgelig med.

nåå det var godt. det kom han hurtig over, :thumbup:

jeg har meldt 3 til men som situationen ser ud ændrer jeg nok lige i mine mco tilmeldinger. men har nogle dage endnu. overvejer og skifte en ud med en anden.

[QUOTE=gitteholgaard;1049450]

jeg har meldt 3 til men som situationen ser ud ændrer jeg nok lige i mine mco tilmeldinger. men har nogle dage endnu. overvejer og skifte en ud med en anden.[/QUOTE]

Du er enhver udstillingssekretærs drøm Gitte :stuck_out_tongue: