Viby Sjælland 5. maj 2013 v/Racekatten

Ja, det sørger jo for at holde dig beskæftiget, når der byttes ud :wink:

Nogen der kan svare mig på, hvis man nu ikke har Dankort, om man så kan betale for 2 x udstillingsgebyr via netbank overførsel? Og skal man bare skrive Udstillingsgebyr - Loan Sørensen ?

Det står på spisesedlen :slight_smile:

Udstillingsgebyret
Kan forudbetales via Racekatten hjemmeside, eller via giro: 492 36 26 inden sidste tilmeldingsfrist. Husk at medbringe kopi af kvittering for betaling på udstillingen! Ved betaling på udstillingsdagen, eller senere opkræves kr. 10,- ekstra pr. tilmeldt kat.

Så fik jeg tilmeldt min lækre charmebøf

Temple Bar Bring out the Boxty :hjerte:

Hov har ikke fået skrevet, at jeg selvfølgelig også har meldt til.

Lindvig’s Fellini, NFO, gr. II, Debut i kl. 10 (kastrat)

[QUOTE=TanjaE;1049759]Så fik jeg tilmeldt min lækre charmebøf

Temple Bar Bring out the Boxty :hjerte:[/QUOTE]

Milo og mig kommer oz :slight_smile:

Jeg vil egentlig også gerne med, men ved ikke om jeg har noget at tage med :?
Cheetah skal nok ikke udstilles mere.
Cassie er diegivende
Darcy overvejer jeg om skal have en pause efter Malmø
og min lille Eddie er barberet på maven efter hans neutralisation. Dr. dyr fandt aldrig den manglende steen trods to timer på bordet og to snit i bygen :S Det er nu snart 3 uger siden, meeen det tager jo sin tid at få ordentlig hår på mavsen igen.

[QUOTE=Wijelo;1050049]
og min lille Eddie er barberet på maven efter hans neutralisation. Dr. dyr fandt aldrig den manglende steen trods to timer på bordet og to snit i bygen :S Det er nu snart 3 uger siden, meeen det tager jo sin tid at få ordentlig hår på mavsen igen.[/QUOTE]

Det lyder vildt, da Lucy flyttede 2 uger efter sin neutraliseringen havde hun et fint lag hvide hår på maven og hun var blevet barberet helt ned til det lyserøde maveskind.

Han har da også et fint lag hår, bare ikke lige noget jeg tror når at blive “udstillingskvalitet”. Området der er på størrelse med min håndflade blev baberet ned d. 18. og uanset hvad så ser det stadig meget bart ud, så selv med 4 uger til udstilling ved jeg ikke om det bliver pænt nok.

Det kommer nok an på, hvad man forventer på udstillingen.

En kat med tyndt hårlag vil næppe være en scenekat - omvendt har jeg da set flere tilfælde, hvor de uden problemer har fået certifikater :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1050073]Det kommer nok an på, hvad man forventer på udstillingen.

En kat med tyndt hårlag vil næppe være en scenekat - omvendt har jeg da set flere tilfælde, hvor de uden problemer har fået certifikater :)[/QUOTE]

Jamen når jeg kommer med et ungdyr er der jo ikke ligefrem certifikater at hente, så her er det sjove en nom eller et BIV. Han har allerede 3 x EX1 og 2 x NOM og 1 x BIV så kvalifikationen til WS er på plads. Så set i det lys er der jo ingen grund til at udstille ham mere før han når kl. 10. Var han i kl. 10 havde jeg da også overvejet mere at tage ham med:)

Men du har et kuld du skal have solgt, ik’? :wink:

Når man som JumJum kan tage BIV med er knækket øre, er jeg sikker på at en tyndt behåret mave ikke er nogen hindring.

Nu kommer Lone Lund jo trods alt ikke til Viby - i hvert fald ikke som dommer :wink: Men jeg vil så mene, at der kan nå at komme meget pels på den mave inden 5. maj :slight_smile:

Jep :thumbup: lige netop det argument er ramt lige i plet og Eddie er jo trods manglende pels en ganske glimrende reklamekat - han spinder bare man kigger på ham, så mon ikke jeh alligevel dukker op :ups:

Så er søster lystig også tilmeldt :smiley:

Temple Bar Beautiful Banshee, BUR n, klasse 11

og Casa Temple Bar har koordineret dommerønskerne, så nu bliver det spændende at se, om det udløser gevinst :stuck_out_tongue:

Så er der 17 MCO’er tilmeldt og over 50 andre semi-langhår, så nu er det op til MCO folket at få hevet os op over de 50 katte :slight_smile:

Kan kun opfordre til at MCO udstillerne melder til :slight_smile: Det kunne være godt, hvis vi også kan samle til en breed BIS på Sjælland :slight_smile: Og ikke mindst få vist racen frem på Sjælland, hvor antallet af MCO på udstillingerne er meget lavt :frowning:

Så kom til tasterne og meld til :slight_smile:

Og slå gerne et slag for tilmelding rundt omkring hos MCO-udstillere, som I kender:-)

[QUOTE=Dorte;1050633]Kan kun opfordre til at MCO udstillerne melder til :slight_smile: Det kunne være godt, hvis vi også kan samle til en breed BIS på Sjælland :slight_smile: Og ikke mindst få vist racen frem på Sjælland, hvor antallet af MCO på udstillingerne er meget lavt :frowning:

Så kom til tasterne og meld til :slight_smile:

Og slå gerne et slag for tilmelding rundt omkring hos MCO-udstillere, som I kender:-)[/QUOTE]

Ja ja - skal nok Dorte :slight_smile:

Jeg er pludselig blevet ledig den weekend og derfor kommer vi med 3 MCO

Coogan´s Cliffhanger - gr. 4 - kl.1
Coogan´s Sommerfield - gr. 3 - kl. 10
Appalachian´s Bruce Wayne, JW - gr. 3 - kl. 11

Og vi glæder os og håber at der kommer 50 stk MCO - så vi kan få vores eget show :slight_smile:

Så er vi halvvejs. der er d.d. tilmeldt 25 Maine Coons :slight_smile: