VIGTIGT - hvis KATTEGALE skal være det fremtidige forum!

Hej allesammen

Vi er ved at nå så langt i alle vores strategiske overvejelser, at der er en ting vi meget seriøst skal tage med…

MB har oprettet dette dejlige forum hos en ekstern udbyder…

Det betyder i praksis at vi
1. Ikke har råderetten over forummet. Hvis dem der ejer dette forum pludselig ikke gider have det mere – så mister vi faktisk forummet
2. At vi er begrænset til hvad forummet kan tilbyde
3. Ikke har egen hjemmeside
4. Ikke har alle de muligheder vi ville have hvis vi nu havde vores eget site med eget forum …

Jeg ved godt at vi taler om at dette kun er et midlertidigt forum, at vi ønsker at få KG tilbage som det var og alle de ting vi ellers drømmer om… men vi er nødt til at lege ”hvad nu hvis”

1. Hvad nu hvis vi ikke kan råbe KG op ? og alt forbliver forfærdeligt derinde
2. Hvad nu hvis vi fx gerne vil kunne lave gallerier her som vi kunne på KG
3. Hvad nu hvis vi pludselig gerne vil have et website tilknyttet vores forum
4. Hvad nu hvis der kommer mange nye brugere i forummet – vil vi så risikerer at der pludselig ikke er ejerskab…
5. Hvad nu hvis vi gerne vil konkurrere med KG om de virkelig seriøse brugere?? Det kan vi 7-9-13 bedre hvis vi selv ejer det…

Der er mange flere pointer, men i kan sikkert se hvor jeg vil hen allerede…

Nu er det således at jeg faktisk ejer domænerne kattegale.dk, kattegale.com og kattegale.net. Hvis vi beslutter at det her forum skal være vores fremtidige bastion – så ligger der et gratis og super godt CMS på kattegale.dk i løbet af 5 min samt et gratis forum der - mere eller mindre - har samme funktionalitet som KG – omend i et lidt andet design…

ingen ændring i rollefordelingerne i øvrigt… MB skal stadig være admin og johnny og trolden hihi ligeså

Det eneste vi IKKE må gøre nu… det er at begynde at invitere flere brugere ind INDEN vi har truffet beslutning om hvad vi vil.

Grund 1. HVIS vi nu vælger – med sorg i sindet – at opgive KG, så er det uhyre vigtigt at der maksimalt sker en flytning af alle de nye brugere… brugere er utilgivende størrelser – de flytter kun en gang…

Grund 2: alle de posts vi har herinde – som pt heldigvis går mest på KG og strategi – dem kan vi formodentlig ikke hente med over – det tvivler jeg på vi har mulighed for… så de går tabt…

Derfor er det super vigtigt at beslutningen bliver truffet rimelig hurtigt hvis KG ikke gør som vi ønsker de skal gøre…

Jeg har sørget for at vi har muligheden – men om vi bruger den – det kommer de kommende 2 uger til at svare på… og det er en beslutning vi skal bakke op om allesammen… men nu har vi muligheden for at gøre det 100% seriøst hvis vi vil!!!

Det vigtigste er at vi ikke nøler med at træffe en beslutning omkring hvorvidt vi virkelig vil EJE kattegale eller LEJE kattegale når vi ved mere om KG…

En sidste ting… LAD VÆRE med at tænke på eventuelle udgifter og den teknik der ligger bag website og forum… det er der taget hånd om - jeg har alle kontakter iorden hvad det angår og de har allerede meldt sig hvis vi vil det her…

Knus og -pote kram og dybt seriøse miauws…

SUPER SUPER SUPER -ROCK -hop

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… du er for sej [smilie=hate-tunz.gif]

hey hey hey hey sådan miss t -bravo -ROCK -ROCK -bravo [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

du er da bare en perle uden lige

Jeg stemmer også helt sikkert for et nyt KG, hvor MB, Johnny og Troldemor er HA’er.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at det nye KG havde samme funktioner som det “gamle”.

Og [smilie=hate-hail.gif] Miss T

Johnny kender allerede til det forum jeg har i tankerne og synes det er en god ide…

funktionaliteten er lidt mindre hvad angår nogle af galleri funktionerne, men har vi vores eget website - så kan et seperat galleri værktøj flettes ind i hele opsætningen og så er vi ude over det :slight_smile:

hovedsagen er at det er mega brugervenligt, har alle de funktioner vi gerne vil have, er overskueligt og i gode farver…

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé… Har i forelagt idéen for MB?

Johnny har lovet at være primus motor på den del - han ville sludre med hende efter weekenden… hun har vist brug for lidt ro her i weekenden… forståeligt nok…

meeeeeen mon ikke hun er med på ideen :slight_smile:

Miss T.

Jeg er helt med på et nyt KG. men det er jo også en nem beslutning for mig da jeg allerede har meldt ud af KinderGarden er et overstået kapitel for mit vedkommende, da jeg ikke kan eller vil støtte et forum der ikke tillader mig at udtrykke mig frit.

Jeg vil dog tilstå at jeg syntes det kunne være en god ide hvis f.eks du er med i “bestyrelsen” da det ellers kun vil bestå af folk fra klikken og jeg tror det vil være godt at folk kan se nye navne sammen med “gamle” (nu er det jo ikke jeres alder men “i gårde” jeg mener.)

hvis der er nogen der nominerer mig og der er generelt stemning for det - så vil jeg meget gerne være med :slight_smile:

det er altid en god ide med spredte kompetencer i en admin gruppe…

Betragt mit som en nominering:

Her er den officielle:

I forbindelse med et nyt KG vil jeg gerne nominerer følgende til administrator og hjælpeadministratore:

MB - Troldemor - Johnny og Miss T.

(Hvilken titel hvem skal have, det må de selv finde ud af at fordele)

(Jeg går ud fra at I tre andre tager imod nomineringen, selv om der naturligvis ingen pres er fra min side. [smilie=hate-mazzata.gif] )

Topdollar !!! [smilie=hate-tunz.gif]

Fantastisk ide…og stemmer alle nominerede ind…

Enig med jer .Rigtig god idé

Hvis jeg på noget tidspunkt kan være til gavn må i endelig benytte jer af mig.

Nyt KG med ejerskab klinger godt i mine ører!!!

Super duper [smilie=hate-ok.gif]

Har helt sikkert også min støtte, brug for nogle folk, der ved hvad de taler om [smilie=hate-lol2.gif]

hejsa og go eftermiddag , jeg takker da for nomineringen og tager da gerne imod den, men vil osse sige hvis der er andre der gerne ønsker sådan en post så trækker jeg mig gerne.
hvem der skal indtage de forskellige poster er jeg ret ligeglad med, men jeg vil dog sige at MB skal være hoved-admin på siden, leader of the pack,gansterboss, høvding,præsident osv, ja kært barn har mange navne, meget kært barn har rigtig mange navne

Takker for for nomineringen [smilie=hate-hail.gif] Som jeg gerne tager imod,… hvis dette bliver aktuelt [smilie=hate-smile.gif]

Knus til dig Johnny -kram for alle de fine navne og titler [smilie=hate-asd.gif]

Og her er den nye Admins slogan

Paragraf 1. Admin har ALTID ret

Paragraf 2. I tilfælde at Admin ikke har ret træder paragraf 1 automatisk i kraft.

[smilie=hate-king.gif]