Vil i med på udstilling?

Ja det kan vi jo ikke komme, endnu…
Men det vi kan, er at lave en monster tråd med alle vores udstillingsbilleder, og måske en anekdote eller to omkring det :slightly_smiling_face: Ikke bare de flotte vinder billeder, men også de skæve og sjove :slightly_smiling_face:
Vil i med?

4 Synes om


Min første udstilling :heart: Lucky vandt BIS og jeg anede ikke hvad der skete omkring mig :joy:
Burgardinet vil være at se på mange andres billeder, da det venligst blev udlånt af @Eva_K :+1:t2:

13 Synes om


Brians første udstilling :heart: En både BIS og BOB kat… der blev vandet høns den dag :sunglasses:
Dommer Hans Lindberg er desværre ikke bland os mere, han var så rar en mand :star2:

11 Synes om

En eller anden udstilling blev Anne og jeg fanget mindre heldigt :woozy_face:
Men som altid har vi det bare sjovt og hyggeligt :smile:

13 Synes om

Rags blev senere en rigtig udstillings-haj, men første gang var han ikke så kry. Her gemmer han sig på skødet af Angelika Kneifel ved Racekattens udstilling i Prismen på Amager. Når ejeren er lidt nervøs, smitter det altid af på katten også… :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags (Somali), 04.12.2011

14 Synes om

To år senere vandt han sit første BIS ved Mästerkattens show i Ljugbyhed, Sverige På det tidspunkt havde vi begge fået rutinen i at gå på udstilling… :heart:


Dushara Tatters and Rags (Somali), 06.10.2013

13 Synes om

Et sted i Tyskland og Brazil der blev træt af at hænge

15 Synes om

Ikke kat, men udstilling.
Min trebenede ilder bankede altid konkurrenterne i Handicap klassen. Så jeg var naturligvis en sober og god vinder. :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

14 Synes om

Så vidt jeg husker også på Sjælland. Kamilla med Blua og mig med en lille Shannon :woozy_face:
Jeg ved ikke helt, hvad hun har gang i :smile:
Kan se der også var både hippier og badeænder med (bagved) :wink:

13 Synes om

Et rigtigt sjovt billede. Lucky mødte og hilste pænt på sin søn, på et show i Jylland :slightly_smiling_face::heart:

12 Synes om

Du lagde det pæne billede ind :wink::wink:

12 Synes om

Var det dengang vi rendte ind i Evald? :joy::joy::joy:

2 Synes om

Samme udstilling, Blua bliver BIS i sin første udstilling som voksen :smiley::smiley:

13 Synes om

Jep, mener at han tog de billeder.

Kan også huske at vi hilste på Lisbeth @Coon_Danica :smiley:

1 Synes om

Ja det er rigtigt, de kom også en tur :slightly_smiling_face:

Det var en god tur, der var godt humør i volvoen hjem :smiley::smiley:

1 Synes om

Da Blua blev Suprême :joy::joy:

12 Synes om

Theodoristen og en af hans dommerslaver :wink:


14 Synes om

Ikke helt klar over hvad han be’r for (eller om). Fra Krakow i foråret 2017

Men måske var det hans bønner der hjalp, han blev både GIP og BOX den weekend. Steward var sådan “hvordan i alverden får jeg ham ud af buret”, var henne ved hende og sige han er sød og stille bare stor. Og de blev gode venner og hun præsenterede ham så flot.

14 Synes om

Ja, han kan bare virkelig godt lide at være på udstilling.

14 Synes om