Det var en god ide! Nu har jeg lige lejet ud, så der går forhåbentlig en del år, før jeg skal igen, men det vil jeg da overveje som mulighed til den tid
Det ville jeg også gøre, hvis det gav mig en sikkerhed. Det gør det kun, hvis det er penge under bordet, og det kan jeg godt forstå, at man ikke vil - det ville jeg heller ikke, hvis det var mig i den anden ende
[QUOTE=PiaB;1015201]det lyder også HELT VILDT :S
Jeg tror - og det er bare noget jeg tror!
- at de folk som er SÅ komplet ligeglade med lejligheden havde efterladt en smadret lejligheden, uanset kat! 
Og lugtrenovation - hvor VILLE jeg ønske det også blev brugt efter f.eks. rygere! :S (jep jeg sidder pt. i en gammel rygerlejlighed, med en boligforening der bare kan give mig fingeren - det er nemlig ikke deres problem at jeg ikke kan lide lugten af gammel sur røg! :S )[/QUOTE]
Jeg tror, du delvist har ret. Her var der ikke smadret eller ødelagt noget. Men jeg åbnede døren, og så føltes det som om, jeg gik ind i en MUR af kattepis-lugt. En fælles bekendt fortalte mig senere, at hun havde hørt, at hans venner ikke gad at besøge ham mere, fordi det lugtede så underligt hos ham. Men jeg tror måske også, at hvis han havde fået noget mere tid, så kan det være, at han var begyndt at lave knallert på stuegulvet, eller noget der ligner
Det ville være rigtig let bare at sige JA, og det var jeg lige ved, men så tænkte jeg, at det ikke var fair. Denne lejlighed er på 50 kvm med toilet på gangen, så altså sammenhængende 45 kvm. Og det ville jeg nok tænke var lige lille nok til 7 katte. Specielt når vi taler indekatte, for det ville være betingelsen (min hankastrat hersker udenfor :-)) Men nu ved jeg jo, at der er mange herinde, der har mange katte, og jeg har et godt indtryk af stort set jer alle sammen. Så det ville nok også være meget op til det indtryk du gav, når du kiggede på lejligheden.
mvh. tina