Vis mig din chokoladeknap 💕

Må jeg ikke se billeder af jeres chokomaskede sia/bal… meget gerne før/nu billeder, så man kan se udvikling

10 Synes om


Meget lille Frank :slightly_smiling_face:


Næsten voksen Frank :slightly_smiling_face:

Men der er meget få med siam og balineser herinde. Hvis du vil udstille, vil du desværre opleve det samme :slightly_smiling_face:

Du kan se lidt af Frank i hans tråd Her

10 Synes om

Har intet begreb om udstillingverdenen, Shiva er umiddelbart bare en hyggemis… når, han er færdig med at lege altså…

14 Synes om

Og det klarer han jo ganske fint :heart:

Jeg kan vise mange chokomis i samme kategori… Men kun een balineser, og han er flyttet til sverige for et år siden.

Chokolade uden tabby og uden maske
Chokolade med spottet tabby uden maske
Chokolade uden tabby MED maske.

Der er også sådan en her chokoladetabbymasket… Men den er næsten hårløs såååeh…

Så er der den lille mørke fra før: Den er blevet stor og meget mere chokolade nu. :yum:

Meeen det var balineser du ville se, så her er et af de sidste billeder før den unge mand flyttede til vores svenske naboer:

13 Synes om

Shiva er 9 mdr I dag

11 Synes om

Han er en fin missedreng :heart:

Tak :hugs:

Han er i hvert tilfælde skøn :smiling_face_with_three_hearts: er absolut forelsket

Hvordan med masken?
Kommer den, eller har han bare ikke helt så meget?

1 Synes om

Må sige, at det jeg har savnet i personlighed efter jeg mistede min Sphynx pige, det får jeg så sandelig i rigt mål her… det er næsten som om jeg har fået en reinkarnation af hende :revolving_hearts::heart_eyes_cat: personlige-hvad-for-nogle-grænser :sweat_smile: jeg har igen en toddler, som stikker snuden i ALT … denne gang er den bare iklædt den fineste, blødeste silkepels… har aldrig haft en kat med så lækker blød og glat pels før :drooling_face::smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Chokolader får ikke så meget maske som de brune. Du kan se på min Frank, ham forventer jeg ikke udvikler sig ret meget mere :slightly_smiling_face:

7 Synes om