Vis os dit "flippede" hår

[QUOTE=FinnFrode;960942]Her er et billede fra 1979, hvor jeg stadig havde mit gamle hår. :smiley:

Frisuren er helt normal for tiden, men tøjet var ikke min daglige
påklædning dengang, men fra en Glamrock parodi, jeg var med i. :cool:[/QUOTE]

… hold da op Finn … der var jeg nær faldt ned af stolen … ikke så meget pga af håret, men hele outfittet …

Fandt lige noget, jeg ku’ nuppe fra FB - her kan man se lidt af håret, når det er ‘sat fint op’. :wink:

Finn! Det var dog et skønt billede!

Ih jeg må vist på jagt i gamle albums… jeg har været lidt mere spøjst klædt (selvom mange af mine kolleger vist STADIG synes jeg er outreret :klapper:)

Godt set. Jeg var jo faktisk kun semilanghår, for det var ikke ud over skuldrene… :smiley:

Alle tiders billeder! :rock::tihi:

Jeg kan ikke prale af flippede hår, men for nok ja hvad er det, 13 år siden havde jeg grønt hår. Jeg har bare ikke billedet mere åbenbart, pokkers. Det var ellers et kønt syn, eller noget G

Mig på Roskilde 1990 :rock:

Sidenhen ragede jeg det hele af, lod det vokse ud igen og “gjorde” det så i stedet “mod” andre :muhaha: :cool2:

Ak ja - det var dengang :tihi: I dag er jeg bare helt almindelig langhåret :høhø:

Men synes stadig “kammene” ser godt ud (på andre) :ok:

Nemlig. :wink:

[QUOTE=Beydana;961119]Mig på Roskilde 1990 :rock:

Sidenhen ragede jeg det hele af, lod det vokse ud igen og “gjorde” det så i stedet “mod” andre :muhaha: :cool2:

Ak ja - det var dengang :tihi: I dag er jeg bare helt almindelig langhåret :høhø:

Men synes stadig “kammene” ser godt ud (på andre) :ok:[/QUOTE]

Aj, hende du klipper på det nederste billede, hun ligner HELT vildt en af mine veninder fra ‘gamle dage’…hun skulle vel ikke hedde Annemette/Molo?

Hvor er det i øvrigt fedt, at der er så mange kattegale, der har/har haft cool hår!! :smiley:

Mange tak. :smiley:

Det er ikke det vildeste hår jeg har haft, men det er den vildeste farve jeg har haft :thumbup: + undercut

Nu har jeg min nogenlunde naturlige farve og en mere konservativ frisure. Er dog efterhånden begyndt at krølle det, men sådan her så jeg (og Mike til venstre, samt hans bror til højre) ud til et bryllup sidste måned:

Og hold da op Finn’s billede :klapper: :lol:

[QUOTE=FinnFrode;960942]Her er et billede fra 1979, hvor jeg stadig havde mit gamle hår. :smiley:

Frisuren er helt normal for tiden, men tøjet var ikke min daglige
påklædning dengang, men fra en Glamrock parodi, jeg var med i. :cool:[/QUOTE]
Er det kun mig der kommer til a tænke på luffe lol

altså Luffe som ung :slight_smile: (kan ikke redigere uden den sletter mit indlæg)

Jo - vi gik på HF sammen :ok:

Hvor sjovt :slight_smile:

Siden jeg var 16 har jeg klippet det meste af mit hår af, det meste af tiden har jeg en tot i hver side, ved øret & så har jeg en eller anden form for “pandehår”. Farver har jeg ikke gjort mig så voldsomt i, mest grunden dovenskab. Sort som klart nummer et, rød/orange når jeg var træt af det sorte & hvidt de sidste to år. Jeg har også forsøgt mig med sort med lilla skær, sort med rødt skær & sort med blåt skær. Pt er håret orange.

Desværre har jeg ikke rigtig nogle billeder af mit hår, men tog et forleden af mit orange hår & har et fra 1997 da jeg havde min absolutte yndlingsfrisure :hjerte: Den frisure havde jeg vel i ti år. Pandehåret går hele vejen ned & så mine faste en tot i hver side :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;961178]Jo - vi gik på HF sammen :ok:

Hvor sjovt :)[/QUOTE]

Haha - verden ER sg* lille! Jeg taler næsten aldrig med hende mere - dog ringede hun for et halvt års tid siden, der havde jeg ikke snakket med hende læææænge. :slight_smile: Hun bor i Århus. :slight_smile:

I forhold til de mange fantastiske og fantasifulde “fritser” i denne tråd, har jeg hvis levet et meget kedeligt “hår-liv”:slight_smile: I 80’erne havde jeg i en periode en laaaaaaaang tot i nakken som var afbleget og tit flettet - det er nok det vildeste h har desværre ingen billeder af det, men også ret kedeligt. Det mest kiksede hår jeg har haft var langt permanentet hår i start 90’erne mens jeg gik i gymnasiet - desværre er det det hår der præger billedet på mit kørekort. Jeg ligner en rød puddel.

Har desværre ingen billeder fra dengang jeg selv havde hanekam og mønster på siderne af hovedet, men den var sort kammen :slight_smile:

Og siden da… Ja der har ikke været den vilde forskel i frisuren… Det er vidst snart kun lidt længde og farve der har været forskel… Mangler at komme på noget nyt, men med kort hår synes jeg det er svært :frowning:

Idéer modtages med kyshånd til lidt forandring… :slight_smile: Både hvad angår farve og look… Har været igennem en heeel del allerede.

Sort, rød, violet, striber, blå, orange, sort og rød samtidigt…

Finn Frode for f***** :besvimer:
Nu har jeg rødvin på min pc-skærm,:rock: