Vis os dit "flippede" hår

Åh ja… permanent…

Hvor kunne man se … sjov ud med det…

1982… Krøller & briller str XXL… :pose:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;961520]Åh ja… permanent…

Hvor kunne man se … sjov ud med det…

1982… Krøller & briller str XXL… :pose:[/QUOTE]

Tror aldrig jeg ville have genkendt dig, hvis jeg ikke vidste det var dig… Hmmm er faktisk stadig ikk sikker på det er dig, men hvis du siger det… :tihi:

Jeg har flere billeder der kan bevise det L

her er det endnu værre, rent krøllemæssigt :lol:

Oprindeligt postet af TrekkieGrrrl

Jeg har flere billeder der kan bevise det L

her er det endnu værre, rent krøllemæssigt -xxrotflmao

Ikke et ondt ord om din tidligere stil (så vidt jeg kan se, fulgte du moden ganske fint) men jeg må indrømme at jeg foretrækker den stil du har i dag :cool2: :slight_smile:

Mit skolefoto fra 81/82 så sådan ud, jeg gik i fjerde klasse.

Hold da MAGLE hvor har i haft gang i den hva? :rock:

FEDE billeder! Stor ros til alle der “tør” deltage. :høhø:

Keep’em’coming!!!

Hehe jeg er HELT enig!

Ja, jeg kan altså SLET ikke være med her! :smiley: Totalt seje frisurer I har haft… Især imponeret over de hanekamme der! Der er godt nok nogle flotte imellem. Er ret vild med den type som f.eks. Barky har :rock:

Jeg er mest til “au naturel” fordi jeg bare ikke giiiiider sætte hår…

Sådan her så jeg ud i mine teenage år

Lige med en enkelt fed frisure inde over (elskede de fletninger)

Da jeg blev 20 fik jeg så klippet det sådan her

Og det har sådan set været frisuren i lidt varierende længder lige siden

Dog lige med et par omgange fletninger mere

Nårh ja, og så lige en gang crepé for et par år siden

Og så med et enkelt uklædeligt besøg omkring en halv kort frisure - meldte mig til en svendeprøve… Aner ikke hvad hun fik i karakter, men min hovedbund var ét stort sår, og frisuren temmelig takket… Ideen ellers ok, men ikke særligt klædeligt til min ansigtsform… (og i øvrigt første, eneste - og sidste - gang jeg får farvet hår, i det her tilfælde så afbleget)

Nu om dages ses jeg mest sådan her :høhø:

eller sådan her

:cool:

[QUOTE=Skattekat;961666]

:cool:[/QUOTE]

Craaaaazzyyey! :rock: :wehu::juhu:

Vi kan da godt lige tage et pjattet billede mere fra 1970… :tihi:

Og herunder et fra samme periode med ganske normalt udseende.
Forbilledet var jo John Lennon… :slight_smile:

Hvor ER jeg bare GLAD for min fabelagtige evne til IKKE at blive fotograferet!
Punker i de sidste par år af 70’erne, praktisk korthåret sports- og hestepige i begyndelsen af 80’erne, permanentpudel op gennem 80’erne og lidt af 90’erne (model på Københavns frisørskole og hos Gunbritt) og nu bare almindelig pageklip uden nogen dikkedarer…

Farver… jeg har faktisk aldrig været helt sorthåret eller meget lysblond - ellers tror jeg nok at jeg har prøvet det meste, dog mest indenfor den røde skala…
Pt forsøger jeg dog at komme tilbage til min naturlige hårfarve - lidt af et projekt og en overvindelse, specielt i takt med at hårfarven viser sig at være meget “lysere” end forventet :wink:

Jeg er helt vild med jeres hår! Både hanekammene og de fine retrobilleder :smiley:

Jeg tror ikke jeg har adgang til nogle lige nu, må se om jeg kan fiks fakse noget med nogle fra Fjæsen…

[QUOTE=Beydana;961119]Mig på Roskilde 1990 :rock:

Sidenhen ragede jeg det hele af, lod det vokse ud igen og “gjorde” det så i stedet “mod” andre :muhaha: :cool2:

Ak ja - det var dengang :tihi: I dag er jeg bare helt almindelig langhåret :høhø:

Men synes stadig “kammene” ser godt ud (på andre) :ok:[/QUOTE]

Katrine dog! Der var jeg nær faldet ned af sofaen :tihi: - synes jo jeg har kendt dig i maaaaange år efterhånden, men altså kun som den pæne pige med det lange, mørke hår. Synes iø den kam klædte dig dengang :rock:

Mit hår har godt nok haft mange farver, dog har jeg aldrig fået taget billeder af det, desværre

Havde i 2005 farvet mit hår Gult og Blåt.

Men i 2010 havde jeg pink pandehår, gud hvor jeg savner det

Hold da op nogle flotte Frisure…
har altid beundret dit hår, Julia :slight_smile:
ville ønske jeg kunne bære sådan noget hår som dig…
Har jeg haft flippede hår? Nej, men har haft meget forskelligt…
Blev helt korthåret…Det er ved at gro helt ud nu :slight_smile: så ligner en spade…

Har haft legohår, grydehår osv osv…:slight_smile:
og mange forskellige farver…

Se det er jo hvad jeg vil kalde god smag :ok: men nu har jeg ozz altid haft en svaghed for langt hår & briller :ups:

[QUOTE=Highfield;961710]Jeg er helt vild med jeres hår! Både hanekammene og de fine retrobilleder :smiley:

Jeg tror ikke jeg har adgang til nogle lige nu, må se om jeg kan fiks fakse noget med nogle fra Fjæsen…[/QUOTE]

Utålmodige mig spørg: Har du fundet nogle billeder du vil dele med os? :slight_smile:

Ikke endnu :ups: Og det bliver heller ikke i dag, har alt for travlt :yikes:

JaJa så må jeg blot vente spændt noget tid endnu :smiley: :slight_smile: