Vis os dit "flippede" hår

Nu bliver det bygget op til noget vildt stort, jeg har ikke haft sådan super crazy hår altså! :tihi:

Det behøver det heldigvis hellere ikke at være, for at det kan være sjovt/interessant at se :slight_smile:

Jeg farvede mit hår sort i mange år

I dag er tilbage til min rigtige hårfarve :slight_smile:

Men iiiih hvor gad jeg godt jeg havde krøller fra naturens side, jeg er vild med krøller.
…og min kærlighed til kranier er der stadig :smiley:

[QUOTE=Miss Buick;964442]Jeg farvede mit hår sort i mange år

Men iiiih hvor gad jeg godt jeg havde krøller fra naturens side, jeg er vild med krøller.

[/QUOTE]

Den kjole er da så fed :slight_smile:

[QUOTE=Miss Buick;964442]Jeg farvede mit hår sort i mange år

[/QUOTE]

Du har en fed tøjstil :wink:

Takker, fundet på Ebay til under 300 kr incl forsendelse :slight_smile: Hvis det altså er kranie-kjolen :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Jeg har egentlig aldrig haft et særligt spændende hår, men i starten og midten af 90érne kørte jeg da den obligatoriske overpermanentede stil :uha:…hverken sjældent eller kønt:surrender1:

Lige pt er det ikke specielt flippet for mig. Faktisk er det her billede taget for 2 mdr siden, og jeg har ikke gjort en disse ved det, så det er et par cm længere nu. :tihi:

Jeg har stadig ikke helt vænnet mig til at folk godt tør sidde ved siden af mig i bussen, og smiler til mig. -LOL

[QUOTE=Barky;964689]Lige pt er det ikke specielt flippet for mig. Faktisk er det her billede taget for 2 mdr siden, og jeg har ikke gjort en disse ved det, så det er et par cm længere nu. :tihi:

Jeg har stadig ikke helt vænnet mig til at folk godt tør sidde ved siden af mig i bussen, og smiler til mig. -LOL
[/QUOTE]

Altså selv om du har haft “farligt hår” så synes jeg nu ikke du ser farlig ud, men folk er underlige :smiley: Du har haft rigtig meget fedt hår, kan især godt lide dine “hanekamme” synes det klæder dig utroligt godt! Ellers så er mit yndlingsbillede af dig, dette… Håber det er okay jeg linker til dit fotoalbum, ellers må du lige sige til, så fjerner jeg linket :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=1150&attachmentid=28524

[QUOTE=Eife;961575]Lige med en enkelt fed frisure inde over (elskede de fletninger)

[/QUOTE]

Guuud, hvor er det smukt! Fletninger er altså også bare lækre!

Det er utroligt mærkeligt, ikke? :smiley:
Dog synes jeg stadig det virker som om folk er bange for at sidde ved siden af mig, selvom jeg ser ganske normal ud nu, bortset fra næse-ringen.
Det sjoveste er når de forventer at man står og råber af dem, men i stedet pænt holder døren for dem… :lol:

[QUOTE=Ravn;965065]Guuud, hvor er det smukt! Fletninger er altså også bare lækre!

[/QUOTE]

Tak, jeg elsker også fletninger (især de naturlige uden extensions), og det er i hvert fald nemt at holde når de først er lavet :tihi:

[QUOTE=Ravn;965065]
Det sjoveste er når de forventer at man står og råber af dem, men i stedet pænt holder døren for dem… :lol:[/QUOTE]

Åh ja. Den er jeg osse tit ude for. Og jeg synes da ellers jeg ser så venlig ud…

Flippede ? Nej…Men lidt forskelligt, men alt sammen i samme “stil”

[QUOTE=DK Zaphy;965593]Flippede ? Nej…Men lidt forskelligt, men alt sammen i samme “stil”

[/QUOTE]

Yeah flere hårbilleder :juhu:

Jeg synes det klæder dit ansigt rigtig godt, med det korte hår :slight_smile:

[QUOTE=Enki;965645]Yeah flere hårbilleder :juhu:

Jeg synes det klæder dit ansigt rigtig godt, med det korte hår :)[/QUOTE]
Mange tak…Altså det røde…? Savner det os…

Jep det røde & det første billede (indlæg 56) du lavede i tråden. Synes det korte hår får dit ansigt til at træde frem :slight_smile:

Det eneste minus ved det hele korte hår er at min næse bliver så tydelig…
den er jo stor nok i forvejen …:klapper::klapper:

[QUOTE=DK Zaphy;966141]Det eneste minus ved det hele korte hår er at min næse bliver så tydelig…
den er jo stor nok i forvejen …:klapper::klapper:[/QUOTE]
Jeg måtte så gå tilbage for at se på billederne igen, for jeg tænkte bestemt ikke “Sikken stor næse hun har” da jeg så billederne - jeg tænkte “Det korte, røde er vildt flot til hende!” og “Hvor har hun et mildt ansigtsudtryk”, og selv efter en ekstra inspektion synes jeg bestemt ikke din næse er stor :?

haha… . I virkeligheden er den stor… og af en eller anden årsag er den os altid rød… haha :stuck_out_tongue: