Vi havde også en rigtig dejlig weekend. 
Flere af mine killingekøbere havde tilmeldt deres katte, og jeg havde selv nogle stykker med.
Lørdag havde jeg Ginny med og lånt Fey af hendes nye ejere. Willy skulle have været med sammen med sine nye ejere, men han havde desværre fået øjenbetændelse, så de blev hjemme.
Så jeg fik lige hurtigt ringet til en 3. killingekøber og spurgt om jeg måtte låne hendes killing, Krumme. Det måtte jeg heldigvis gerne. Desværre er han så den i kuldet der skiller sig mest ud fra de andre, men nu havde jeg da til et kuld. 
Ginny og Fey var til bedømmelse hos Pia Nyrup, der vældigt godt kunne lide dem begge. Fey fik især ros for størrelse, profil, hage og ørestilling. Ginny har ikke så god profil og hage som Fey, men har bedre form på ørene og bedre pelskvalitet og mønster udover de gode sider de har tilfælles. Pia valgte Ginny som Ex1 og Fey til Ex2. NOM gik til en fin blå aby 
Ann Cecilie havde Willem, der er fra Trille og McCoy’s kuld, med som ungdyr. Det er kun 2. gang han er med, og han var noget utryg, men kvikkede mere og mere op i løbet af dagen. Det var tydeligt at se at for hver gang han var ude af buret blev han mere tryg ved det hele, og endte med at ligge på skødet af Ann og følge med i alting. Han var hos Juan Martinez, der især var imponeret af hans størrelse. Willem var oppe til NOM sammen med en af de tre Rødspætter fra Susanne, og blev pillet fra til fordel for hende. 
Kuldet var hos Pia Nyrup, der især roste deres ørestilling og haler (og vist et eller andet mere som jeg har glemt, og min kuffert kom med Pernille P. hjem pga pladsmangel bilen hos dem jeg fik et lift med der
), og synes de var meget attraktive. De blev BIS kuld og var så dygtige. Især Krumme havde virkelig en super dag med at blive leget og nusset med. Han har et skønt temperament til udstilling. Ginny var også super dygtig og meget velopdragen og hyggede sig gevaldigt. Fey morede sig også super med at blive leget med og nusset, men viste lidt sin diva side til bedømmelsen. Hun vil nemlig gerne selv bestemme hvornår hun skal hvad :høhø:
Nina kan så selv få lov at skrive for Silas og Skofus Jr. :høhø:
Søndag var Willem der ikke, så der havde jeg Peyton med. Han klarede også det hele rigtig fint og fik en flot bedømmelse af Pia Nyrup, som faktisk først troede han var sin far - Peyton er nemlig her 8½ måned gammel en stor dreng på 5 kg
Han fik Ex1 og endte faktisk med at slå både en flot aby og en skøn burmeser til NOM, så jeg var rigtig glad og stolt. Og sørme om ikke en af Susanne’s andre Rødspætter var blevet NOM hos Eric Reijers, så Christina (miamus) og jeg sad rigtig og nød at se så mange européer på scenen (både Daffe og Vega var også NOM, som Susanne vist også skrev) denne gang
Det blev dog (selvfølgelig) en af Eva Helleruds smukke bengalere blev BIS ungdyr :høhø:
Men Anneth præsenterede Peyton rigtig flot deroppe - tak for det 
Louise havde SimSim (nu Marco) med, der fik en rigtig god bedømmelse hos Eric Reijers og var med oppe til NOM. Marco’s øjenfarve er dog ikke skiftet fra den typiske brunlige/kobberfarvede som en del européer har i den alder til de mere grønlige de får som voksne, og som Eric sagde - jeg er sikker på han får smukt grønne øjne, men jeg kan ikke dømme på hvad jeg tror - så det blev samme fine aby der vandt, som Ginny tabte til igår :høhø:
Kuldet var hos Juan Martinez, der synes de var meget ens og harmoniske, og havde god type, størrelse etc. Han ville slet ikke engang forsøge at vælge den bedste, da han synes de var for ens
PivC og Ole stod lige med Ginny i armene, da det blev tid til at dømme kuld, så tak for hjælpen med at vise hende frem
Så hang Fey nok så fint og afslappet i mine arme - hun havde fundet ud af hvad udstilling gik ud på og droppet diva nykkerne fra igår :høhø:
De blev BIS kuld igen 
Så rigtig dejlig og hyggelig weekend, hvor tiden fløj afsted selvom jeg for een gangs skyld slet ikke gik steward overhovedet
Bent Aggersbøl var lige så flink at knipse et par billeder af Peyton og jeg, da han var kommet ned fra scenen - og så har jeg nogle billeder på mit eget (ikke ret gode) kamera som hhv. Emma og Christina tog for mig af kuldet, som jeg lige skal have taget mig sammen til at få lagt over på computeren.