Vissenbjerg - november 2014

[QUOTE=NinaA;1210152]Jeg kom lige til at tilmelde den lille dumme og den store tykke… Ved ikke lige hvad der skete for mig :?

  • men det skal nok blive hyggeligt :D[/QUOTE]
    Ih, så bliver der familiefest - den stolte far, farmor, oldemor og halvbroder kommer også i dagens anledning :høhø:
    VH
    Susanne

[QUOTE=NinaA;1210152]Jeg kom lige til at tilmelde den lille dumme og den store tykke… Ved ikke lige hvad der skete for mig :?

  • men det skal nok blive hyggeligt :D[/QUOTE]

[QUOTE=Susanne W;1210166]Ih, så bliver der familiefest - den stolte far, farmor, oldemor og halvbroder kommer også i dagens anledning :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og derudover så kommer der (halv)onkel og mostre, samt en fætter :rock: til ham den store tykke…
Onkel og mostre er så børn af ham den lille dumme :tihi:

[QUOTE=Eife;1210167]Og derudover så kommer der (halv)onkel og mostre, samt en fætter :rock: til ham den store tykke…
Onkel og mostre er så børn af ham den lille dumme :tihi:[/QUOTE]
Han skal da i hvert fald ikke klage over ikke at være omgivet af venner :høhø:

Nå, så er Dorthe færdig med at finsortere og gøre ved - der er nu endelig lukket for tilmeldinger og ændringer til Vissenbjerg. Jeg plejer gerne at lave dommerfordeling i løbet af natten, men vi har b-møde hele dagen imorgen - heeeeele dagen! Så indtil engang på søndag vil man kigge forgæves efter dommerfordelingen. Der er 60 NFO lørdag - FLOT! Og 24 SIB om søndagen (også flot!), så de får eget special show. Og selvfølgelig en lang række andre dejlige katte, ialt 381 katalognumre.
VH
Susanne

Så bliver det spændende at se om det er nok til at få ham til at synes om det der udstillings-halløj igen.:slight_smile:
Herningturen med køresyge osv. sidder stadig lidt i ham, så stressniveauet har været lige lidt højere de par gange han har været i byen siden.

Glæder mig utrolig meget til både Breed BIS og til om søndagen, hvor Mingusminimand tager turen til sit nye hjem :hjerte: :slight_smile:

Det kan jeg godt forstå :slight_smile:

Og hvor du ser Thilde :smiley:

Gad vide om der går julepynt i burene iår? Er det noget, der skal være en mindre konkurrence om? Hvad går I og forbereder?

Jeg har et lånt burgardin af Helene som i hvert fald ikke er i julefarver og jeg hverken ejer eller vil eje julepynt eller nissehue så vi er nok de mindst julede i sådan en konkurrence :smiley:
så min plan er at ikke-jule :tihi:

Julepynt - midt i november?!

Tja, alle må gøre, som de har lyst til. Personligt synes jeg, at 1 måneds juleri er tilstrækkeligt. :slight_smile:

vh

Andreas

Tja, det er på ingen måde officielt en juleudstilling, men jeg kom til at tænke på at der da vist alligevel den ene gang efter den anden sniger sig indtill flere julebure ind i hallen :slight_smile: Og chefstewardessen plejer også at give den på alle tangenter i juledress, så måske skulle jeg bare være mere forberedt iår :slight_smile:

På Facebook skriver Simone at det er Jyrak’s juleudstilling og at der vil være præmie til flotteste julebur. Jeg er helt forvirret nu (der skal så heller ikke meget tid - er syg pt.)

Jo jo… der skal jules en lille smule :slight_smile:

Som Annette også skriver - du er bagud :tihi: Simone har allerede fundet ud af at der skal være præmie til bedste julebur, og kan da høre at der er nogle stykker der tager med :slight_smile:

Jamen jeg kan altså kun huske at vi talte om det, men jeg er helt blank på hvad vi blev enige om :høhø: Lige den del står lidt langt nede på min prioriteringsliste, så det er simpelthen forsvundet igen - MEN jeg synes nok at have opfattet at nogle derude i hvert fald pønsede på at nu er det snart jul :wink:
VH
Susanne

og jeg fletter julestjerne på livet løs til at pynte kattegræs på dommerborde med :slight_smile:

så må vi jo hellere finde julegejlet frem.
og så håbe at den altædende rose kan lade det være. :slight_smile:

Jeg kritter skoene og svinger mig op til at tage på udstilling uden dyr, Har en aftale med Britta og den skal holdes på lørdag.

håber seriøst der er nogle gode stande, med fristende tilbud på dit og dat… mangler julegave inspiration

[QUOTE=catsanddogs;1211834]Jeg kritter skoene og svinger mig op til at tage på udstilling uden dyr, Har en aftale med Britta og den skal holdes på lørdag.

håber seriøst der er nogle gode stande, med fristende tilbud på dit og dat… mangler julegave inspiration[/QUOTE]

Jeg har i hvert tilfælde maaange spændende ting i hittekattestanden. May Britt har købt SÅ mange ting der kan bruges både til kalendergaver og adventsgaver OG julegaver. Og til misserne har vi også en masse fine ting…lige fra senge, krøyerkuglepuder, tæpper, putteposer, legetøj og hittemis med catnip i…og mange flere brugbare ting