Vissenbjerg - november 2014

Er du der også søndag? :slight_smile: for vi tager søndag

[QUOTE=ThildeL;1209181]Er du der også søndag? :slight_smile: for vi tager søndag[/QUOTE]Jeg er der fredag fra 16 til 21, lørdag fra 7.30 til 18.30 og søndag fra 7.30 til jeg segner om, pakker ned og kører hjem:besvimer:

Vi mangler lige en håndfuld NFO endnu i at de har nok til breed BIS, mens der er nok øvrige kat. II til deres breed BIS - mon ikke vi når det?

Ingen Cisco alligevel. Han ligner noget der er løgn i pelsen… Men jeg kommer og går føl, som steward, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1209615]Vi mangler lige en håndfuld NFO endnu i at de har nok til breed BIS, mens der er nok øvrige kat. II til deres breed BIS - mon ikke vi når det?[/QUOTE] Så må jeg hellere se at få tilmeldt 2 stk. NFO’er :slight_smile: Havde egentlig kun planlagt 1 stk. NFO, men vil gerne støtte, at der kan afholdes NFO Breed BIS :slight_smile:

Ja, jeg kunne også være behjælpelig med to stk NFO, men det ville være et direkte overgreb på dem desværre :slight_smile:

Lige nu er vi der faktisk - 50 NFO :ok: Men lige nogle få ekstra til at sikre at vi rent faktisk har nok ville nu ikke være nogen skade til :slight_smile:
Og vi fejrer selvfølgelig Claus Lindow´s dugfriske verdensvinder, Anando, så alle dem der ikke lige fik klappet i Prag får chancen i Vissenbjerg i stedet - kom og vær med :slight_smile:
Derudover stort julegejlet FIP raffle :kittysok masser af gode grunde til at komme til Vissenbjerg :slight_smile:
VH
Susanne

Ehm… Jeg fik lige en hjerneblødning… og kom til at tilmelde 4 katte…:ups:

Dorthe kommer til at hade at bo på værelse med mig… :blegne:
… to killinger, en voksen hankat og en kastrat… det kán kun gi fest og farver… :tihi:

/Mette - der allerede glæder sig (jeg må jo være underlig eller noget… er lige kommet hjem fra WS i mandags…) :wehu:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1209917]Ehm… Jeg fik lige en hjerneblødning… og kom til at tilmelde 4 katte…:ups:

Dorthe kommer til at hade at bo på værelse med mig… :blegne:
… to killinger, en voksen hankat og en kastrat… det kán kun gi fest og farver… :tihi:

/Mette - der allerede glæder sig (jeg må jo være underlig eller noget… er lige kommet hjem fra WS i mandags…) :wehu:[/QUOTE]

Kommer Hawai-tøsen så med alligevel? :smiley:

Ja… :ups:
Jeg sad og nussede hende på hendes tykke mave, mens jeg sendte hendes IP titel til registrering… og så kunne jeg ikke lade være…
Hun er så sød og så tænkte jeg at hun ville være god at have med som “guvernante” for de to små bøller - Kronk er jo nødt til at ha enkeltbur, når vi er afsted… for han tror jo alt med en puls er noget han skal gøre noget ved :dokdok: :tihi:

/Mette

Nu +50 - way to go, NFO folk :ok:
Der kan stadig tilmeldes i vildskab til og med imorgen aften kl. 20,00 - så fintæller vi for sidste gang, men som det ser ud nu er NFO breed BIS og BIS for øvrige kat. II katte i hus.
Sibirerne får special show søndag som oprindeligt annonceret en gang for længe siden :).
VH
Susanne

Hvad koster det at komme som gæst? Og skal vi mon komme søndag eller lørdag?

[QUOTE=PivC;1209927]Hvad koster det at komme som gæst? Og skal vi mon komme søndag eller lørdag?[/QUOTE]35 for voksne, 15 for børn. Mange katte begge dage, men hvis du vil træffe nogle bestemte mennesker f.eks. kattegale, så prøv at finde ud af hvilken dag de er der, hvis ikke de har tilmeldt begge dage. Klart flest NFO om lørdagen, flest SIB om søndagen - totalt flest katte lørdag.
VH
Susanne

Søndag:D
Der er nesnes og nick og jeg der :slight_smile:

Uh det kribler jo helt - bliver ved med at skulle huske mig selv på, at vi altså flytter den weekend :tihi:

babydutten aka sphynxbabyen (hvis man kan kalde 3½ kg for en baby) kommer lørdag.

[QUOTE=ThildeL;1209966]Søndag:D
Der er nesnes og nick og jeg der :)[/QUOTE]

Så bliver det søndag :rock:

Har 6 dåser rød LUX der kan medbringes til Vissenbjerg for 30 kr :slight_smile:

spekulere i at kigge forbi lørdag

Jeg kom lige til at tilmelde den lille dumme og den store tykke… Ved ikke lige hvad der skete for mig :?

  • men det skal nok blive hyggeligt :smiley: