Vol. 8 hos DK Sugieh

Det er sket før :smile:

2 Synes om

Lille Idgie har her til morgen spist sin første slam :clap:t2: og Buddy Jr har været en stor dreng og tisset på Bakken :partying_face:

Sidst i næste uge kommer et ægtepar og ser med fingre :heart:

20 Synes om

Dyyyyyyyygtiiiiiiig :wehuu:

Tiden løber af sted

2 Synes om

Ehmmm godt så… :woozy_face:

14 Synes om

De er jo siameser og tæppet er dejligt at klatre i

3 Synes om

Jo bevares…. Men det må godt lige vente lidt… :crazy_face:

2 Synes om

Nej da… det er jo for kedeligt… de er jo racetypisk for lønstrup og suigieh linjer

6 Synes om

Solen virker nærmest som kryptonit uanset størrelse :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Det er bare enormt hårdt at have besøg…. og i morgen går det løs igen :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Ting der er sat på det vil jeg opleve seddelen
Se en siamesiser killing med fingeren :star_struck:

2 Synes om

Balladen kan jeg forestille mig er afstanden, men ellers er det ganske enkelt. De må gerne få besøg :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Så er der aftenshow :smile:

23 Synes om

Den der lille springende kattemås. :joy: :laughing:

8 Synes om

Fredagsbar :beers:

28 Synes om

De er jo snart ligeså store som Ulla :grin:

2 Synes om

Og så kan i jo begynde at gætte på, hvor vi har en mus til at bo :crazy_face: Hun slap den løs helt med vilje til de små, og så stak den fra hende :crazy_face:

Min plan er altid at snuppe hende med den i munden og smide hende ud, men jeg nåede det ikke i dag :roll_eyes:

18 Synes om

Musen er her så vidt vides stadig… men oddsene er ikke for gode for den :face_with_hand_over_mouth:
I går aftes lavede de det her :crazy_face:

Og nu er det sådan her…

Jeg synes næsten at opleve et dejavu :smiling_face_with_three_hearts:

Men sådan en på opleveren kan gøre kål på dem :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Den ser i det mindste ud til at være vågen, mini-Frank :blush: Er det en dreng eller en pige?

2 Synes om

Det minder mig lidt om billedet af den alt for kære pleje killing (var det Bollen han blev kaldt?) der gik kold midt i maden :tihi: :inlove:

2 Synes om

Ja, han faldt i søvn på tallerkenen :slightly_smiling_face: Mini-Frank står bare i maden :smile:

3 Synes om