Vol. 8 hos DK Sugieh

Så er pigerne og den ene dreng for alvor af reden :smile: Ulla ved ikke helt, om hun synes det er ok :face_with_hand_over_mouth: Der bliver i hvert fald talt igennem, når de begiver sig på eventyr :smiling_face_with_three_hearts:

Første virkelig piberenser :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

''Husk nu mit barn, aldrig at gå med fremmede og du må heller ikke tage i mod catnip fra nogen ‘’

13 Synes om

Radiobiler :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Er der mon vækstfremmende stoffer i Ullas mælk - for det er da utroligt så store de allerede er blevet. :grin:
Og kære er da jo alle 5 :heart_eyes:

4 Synes om

Jeg kan fortælle, at 3 af de 5 er over 500 gr. Det er ret stort for siam på 24 dage :face_with_spiral_eyes: Den “lille” er mere normal i str men hun vejer også “kun” 364 gram :crazy_face:

9 Synes om

De er jo enorme… siger hende der havde syge killinger engang og hvor vægten sagde 670g som 12 uger, men den overlevede og blev 12 år

En anden der var omkring 900g havde 13 års fødselsdag den anden dag, men hun nægtede tørkost eller samme dåsemad 2 dage i træk eller 2 gange om dagen.

5 Synes om

Hun spiste dog ikke :crazy_face: men Ulla var meget opmuntrende og Idgie meget undersøgende :face_with_hand_over_mouth:

19 Synes om

Ej men altså de ører :heart:

2 Synes om

I dag er de blevet introduceret til legetøj :face_with_hand_over_mouth: Dét var farligt men alt for spændende :smile:

Og så det sjoveste at bide i :crazy_face:

20 Synes om

Sååååå søde :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Far, Mor og børn :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

4 uger i dag og en sæk lopper :face_with_hand_over_mouth: Så det bliver et sovebillede :smile:
Big George landede præcis på 600 gr i morges.
Smokey Lonesome 595 gr, Idgie 489 gr, Sipsey 562 gr og Buddy Jr. 543 gr. :face_with_hand_over_mouth:
Så alt i alt må de siges at trives :joy::smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Det er vel rimeligt de vokser så godt, når De blev introduceret til mus så tidligt :wink: som de blev, efter moderen syndes de skulle

2 Synes om

Er det drenge alle 5 ?

2 Synes om

Nej Idgie og Sipsey er piger :slightly_smiling_face: Jeg forudsiger Idgie bliver (er) et rivejern som sin mor :smile:

7 Synes om

Vi går åbenbart aldrig tør for mus, og jeg skal ikke være uopmærksom i mange minutter :crazy_face:

20 Synes om

Det er aldrig for tidligt at lære at håndtere sådan et dyr…

3 Synes om

Kommer hun med en spidsmus? Hun skal da vist have et lille kursus i korrekt ernæring for katte :hoho:

4 Synes om

De er fantastiske at lege med :woozy_face: og vi har en løs i huset pt. Ingen ved hvor den er :crazy_face:

4 Synes om

Og noget med du har kat , eller har,jeg misforstået noget :wink: :grin: :joy:

2 Synes om