Vol. 8 hos DK Sugieh

Hold nu op de er nuttede!
:smelter:

3 Synes om

Nogle af de farver, der ikke er særligt almindelige i hverken burmeser eller siameser (men som kan poppe op) er cinnamon og fawn. For en del år siden fik en fransk burmeseropdrætter et kuld hvor der var en fawn tortie killing - og min første reaktion var: Thank F**k, at jeg ikke skal farvebedømme den killing! :joy: :joy:

4 Synes om

Cinnamon og fawn på en siameser er i mine øjne nogle blakkede farver. Personligt synes jeg de får ideen med masken til at forsvinde :slightly_smiling_face: Men man kan jo ikke diskutere om jordbærmarmelade smager godt :wink:
Billedet er stjålet fra en Google-søgning af en fawnmasket.

13 Synes om

Det gad jeg godt se. :eyes:

1 Synes om

Jeg kan godt se din pointe, men det der er en fucking smuk kat på billedet.

1 Synes om

Og det er så det med jordbærmarmeladen :wink:

2 Synes om

Her har jordfræsere fundet en ny legeplads :woozy_face: Så vi skal have fundet en ny løsning til TV og DVD :smile:

15 Synes om

:slem: ja syndes godt nok ikke der er meget plads de kan ligge på, de små killingere :wink:

Forstår ikke Ulla har klaget over i ikke har flyttet det

2 Synes om

Alle er meget morgenfriske :smile:

17 Synes om

Du kan vist godt bare fjerne den krave på kradsetræet :wink:

2 Synes om

Med far som barnepige :heart:

3 Synes om

Hvor er du gammeldags … :venter: … han tager bare sin del af arbejdet med de små børn :cool:

2 Synes om

Han hvæste faktisk for første gang af dem, sådan “nu er det nok” måden :blegne: Der var tre der hang i hans hale, det var lige rigeligt. Men det var sjovt at se, for når Flappe brokker sig, har de lært bare at gå. Men de har aldrig hørt det fra Frank, så de “frøs” øjeblikkeligt :face_with_hand_over_mouth: og trak sig. Man hører tilsyneladende efter når Far har talt :grin:

11 Synes om

Og her er hun - det bliver ikke bedre af, at farven er endnu lysere som killing :wink:

9 Synes om

Ja det kan jeg godt se. Det er ikke helt nemt. :tihi:
Men igen - flot og nuttet killing synes jeg. :inlove:

3 Synes om

Jeg elsker når de ræser rundt :smile: men det her kan altså også noget :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Kan næsten dufte killingepelsen herhjemme :heart::heart::heart::heart:

4 Synes om

Ej men :smelter:

Begynder farverne at give mening efterhånden eller snyder de dig stadig? Øverst til højre er det en brun/sort? Med den mørkere kropsfarve?

2 Synes om

Ja de er ikke sikre endnu. :woozy_face: Men Idgie (øverst til højre er brunmasket) Jeg er ved at tro der er en chokolade i mellem, men så er ddt også sagt :smile: Balladen er at forende, bagende og trædepuder ikke passer sammen :crazy_face:

5 Synes om

Meget kan man sige om mit næste kuld, men det bliver SÅ dejligt nemt at farvebedømme dem :stuck_out_tongue:

4 Synes om