Hold nu op de er nuttede!
![]()
Nogle af de farver, der ikke er særligt almindelige i hverken burmeser eller siameser (men som kan poppe op) er cinnamon og fawn. For en del år siden fik en fransk burmeseropdrætter et kuld hvor der var en fawn tortie killing - og min første reaktion var: Thank F**k, at jeg ikke skal farvebedømme den killing!
![]()
Cinnamon og fawn på en siameser er i mine øjne nogle blakkede farver. Personligt synes jeg de får ideen med masken til at forsvinde
Men man kan jo ikke diskutere om jordbærmarmelade smager godt ![]()
Billedet er stjålet fra en Google-søgning af en fawnmasket.
Det gad jeg godt se. ![]()
Jeg kan godt se din pointe, men det der er en fucking smuk kat på billedet.
Og det er så det med jordbærmarmeladen ![]()
ja syndes godt nok ikke der er meget plads de kan ligge på, de små killingere ![]()
Forstår ikke Ulla har klaget over i ikke har flyttet det
Du kan vist godt bare fjerne den krave på kradsetræet ![]()
Med far som barnepige ![]()
Hvor er du gammeldags …
… han tager bare sin del af arbejdet med de små børn ![]()
Han hvæste faktisk for første gang af dem, sådan “nu er det nok” måden
Der var tre der hang i hans hale, det var lige rigeligt. Men det var sjovt at se, for når Flappe brokker sig, har de lært bare at gå. Men de har aldrig hørt det fra Frank, så de “frøs” øjeblikkeligt
og trak sig. Man hører tilsyneladende efter når Far har talt ![]()
Ja det kan jeg godt se. Det er ikke helt nemt. ![]()
Men igen - flot og nuttet killing synes jeg. ![]()
Kan næsten dufte killingepelsen herhjemme ![]()
![]()
![]()
![]()
Ej men ![]()
Begynder farverne at give mening efterhånden eller snyder de dig stadig? Øverst til højre er det en brun/sort? Med den mørkere kropsfarve?
Ja de er ikke sikre endnu.
Men Idgie (øverst til højre er brunmasket) Jeg er ved at tro der er en chokolade i mellem, men så er ddt også sagt
Balladen er at forende, bagende og trædepuder ikke passer sammen ![]()
Meget kan man sige om mit næste kuld, men det bliver SÅ dejligt nemt at farvebedømme dem ![]()