Hvis du gider, kan du så uddybe lidt hvad du mener? Har trædepuderne også betydning? Hvordan?
Som regel viser trædepuder og næsespejl hvad farve de har. (Tortie eller dem med hvid er 2 farvet lyserød og den farve de ellers har)
For mig har de steder været vigtig i forhold til farvebestemmelse, men ved blå må de gerne se sorte ud længe og ved lilla må de gerne være chokolade længe osv.
Ah ja ok, Delles trædepuder er rigtig nok tofarvede lyserøde og sorte. Det giver mening.
Og når du så parrer blå med en skrækkelig kropsfarve til chokolade med en fantastisk kropsfarve, der bærer fortynding… Jamen kom lige ind i kampen ![]()
Ha ha åh ja… forstår dig godt…
Ih, hvor er det rart, kun at have 1 farve i sin race. ![]()
Luise kan bare slå sig på OSH, der kan man se farven med det samme ![]()
Jeg har simpelthen fået en flok mutanter! ![]()
De er 6 uger og 5 dage.
Smokey Lonesome 866 g
Big George 954 g
Buddy Jr. 984 g
Idgie 755 g
Sipsey 896 g
Når jeg sammenligner med samtlige af mine tidligere kuld, er de påfaldende større, men Far er selvfølgelig også optaget i “The Big Boys Club” ![]()
Det er godt nok nogle store og sunde killinger
Skønt at se!
Det må man sige
Men selv Idgie som jo egentligt er i den store ende af, hvad jeg er vant til, er en bette fimpe i det selskab ![]()
Sikke nogle fedlinger! ![]()
Jeg gav de små nyt legetøj i dag, det var et hit ![]()
I eftermiddag fik de lov at rende ude i gangen også. Jeg havde brug for en pause med at hyle ![]()
Det var et endnu større hit
og det virkede også på mig ![]()
Til gengæld var der fuldstændig lukket og slukket efter en times tid med nye oplevelser ![]()
![]()
Det er det rene vilde westen her i huset
kavaleriet har indtaget det lille badeværelse og badeforhænget er nu fortid ![]()
Kraftigt opmuntret af deres mor, til at udforske nyt land ![]()
Det er god pelsterapi ![]()
Man kan godt se, hvad dit totemdyr er
Hele pælen er beklædt med det.
Min lille kontorassistent Idgie ![]()
Pattebørn
Ulla har skåret gevaldigt ned for tapperiet, men sådan en søndag er det åbenbart ok for en stund ![]()
Jeg har brugt formiddag og eftermiddag på at få taget nogle billeder til “pæn brug”
De går an, men jeg gør det formentlig kun én gang til inden de flytter ![]()
Big George
Smokey Lonesome
Buddy Jr. Threadgoode
Sipsey
Idgie Threadgoode
Hvad har de andre 4 gjort? Er de i skammekrogen, eller hænger de i gardinerne? ![]()
De var gået kolde sporadisk spredt rund omkring i lillestuen ![]()