Vol. 8 hos DK Sugieh

Hvis du gider, kan du så uddybe lidt hvad du mener? Har trædepuderne også betydning? Hvordan?

1 Synes om

Som regel viser trædepuder og næsespejl hvad farve de har. (Tortie eller dem med hvid er 2 farvet lyserød og den farve de ellers har)

For mig har de steder været vigtig i forhold til farvebestemmelse, men ved blå må de gerne se sorte ud længe og ved lilla må de gerne være chokolade længe osv.

4 Synes om

Ah ja ok, Delles trædepuder er rigtig nok tofarvede lyserøde og sorte. Det giver mening.

1 Synes om

Og når du så parrer blå med en skrækkelig kropsfarve til chokolade med en fantastisk kropsfarve, der bærer fortynding… Jamen kom lige ind i kampen :crazy_face:

2 Synes om

Ha ha åh ja… forstår dig godt…

2 Synes om

Ih, hvor er det rart, kun at have 1 farve i sin race. :klappe:

6 Synes om

Luise kan bare slå sig på OSH, der kan man se farven med det samme :wink:

4 Synes om

Jeg har simpelthen fået en flok mutanter! :flushed:
De er 6 uger og 5 dage.
Smokey Lonesome 866 g
Big George 954 g
Buddy Jr. 984 g
Idgie 755 g
Sipsey 896 g
Når jeg sammenligner med samtlige af mine tidligere kuld, er de påfaldende større, men Far er selvfølgelig også optaget i “The Big Boys Club” :face_with_hand_over_mouth:

17 Synes om

Det er godt nok nogle store og sunde killinger :hjerte: Skønt at se!

3 Synes om

Det må man sige :smiling_face_with_three_hearts: Men selv Idgie som jo egentligt er i den store ende af, hvad jeg er vant til, er en bette fimpe i det selskab :face_with_hand_over_mouth:

3 Synes om

Sikke nogle fedlinger! :lovelove:

Jeg gav de små nyt legetøj i dag, det var et hit :face_with_hand_over_mouth:

I eftermiddag fik de lov at rende ude i gangen også. Jeg havde brug for en pause med at hyle :woozy_face:

Det var et endnu større hit :smile: og det virkede også på mig :wink:

Til gengæld var der fuldstændig lukket og slukket efter en times tid med nye oplevelser :smiling_face_with_three_hearts:

29 Synes om

:inlove:

Det er det rene vilde westen her i huset :joy: kavaleriet har indtaget det lille badeværelse og badeforhænget er nu fortid :joy:
Kraftigt opmuntret af deres mor, til at udforske nyt land :crazy_face:

Det er god pelsterapi :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Man kan godt se, hvad dit totemdyr er :slight_smile: Hele pælen er beklædt med det.

8 Synes om

Min lille kontorassistent Idgie :smiling_face_with_three_hearts:

Pattebørn :smile: Ulla har skåret gevaldigt ned for tapperiet, men sådan en søndag er det åbenbart ok for en stund :face_with_hand_over_mouth:

24 Synes om

Det må da være et ægte smørhul :face_with_hand_over_mouth:

23 Synes om

Jeg har brugt formiddag og eftermiddag på at få taget nogle billeder til “pæn brug” :rolleyes: De går an, men jeg gør det formentlig kun én gang til inden de flytter :laughing:

Big George

Smokey Lonesome

Buddy Jr. Threadgoode

Sipsey

Idgie Threadgoode

18 Synes om

Hvad har de andre 4 gjort? Er de i skammekrogen, eller hænger de i gardinerne? :smile:

4 Synes om

De var gået kolde sporadisk spredt rund omkring i lillestuen :grin:

4 Synes om