Vol. 8 hos DK Sugieh

Der var mest direkte sol :smile:

3 Synes om

Lang historie kort. Efter drengene var i Polen, har Ulla og Flappe været temmelig uvenner. Så vi har haft monteret netdør :roll_eyes:
I dag endte det sådan her… og alle er glade igen :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det faktisk Ulla og Flappe, der ligger aller forrest - helt tæt? Det var godt!

2 Synes om

En helt ny verden… Vi har ikke katte ovenpå siden Sugieh ikke er her mere. Af den simple grund, der er gulvtæpper. Men der er store rengørings dag nede, så de fik lov, så jeg kan få fred :smile:
Dét er sjovt :crazy_face:

21 Synes om

De der samlevejledninger er ikke som de var engang :gruble:

15 Synes om

Men ærligt - burde du ikke også ha’ lært det udenad efterhånden…? :smirk:

5 Synes om

Pssssst … hun er blondine

3 Synes om

Psssst… Og hvad er der så liiige galt i det…? :venter:

3 Synes om

I dag er der sat en vigtig underskrift for Buddy :heart:

20 Synes om

Skal han mon være avlskat :slight_smile:

2 Synes om

Nej han skal være barn nummer 3 :smiling_face_with_three_hearts: og bo med to andre “drengebørn” :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Men jeg ville ønske en af dem skulle. Det må blive en anden gang. I 4 generationer på fædrene side er jeg den eneste, der har linjen. På mors side et det 3 generationer. Det gør deres stamtavle ret unik, og selvom, jeg godt ved der ikke er inflation i siamesere, så tænker jeg faktisk jeg har noget “godt blod” at bidrage med :wink: På den anden side, så kan jeg også nærmes købe hvad som helst af nye avlsdyr uden at skele ret meget til stamtavlen :wink:

9 Synes om

“lille” Idgie :smiling_face_with_three_hearts: Egentligt var hun tænkt til at blive hjemme, men nu må vi se om hun skal flytte sammen med Sipsey :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Jeg har altså en dejlig flok :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Inkl. den tobenede? :blush:

1 Synes om

Inkl. den tobenede :smiling_face_with_three_hearts::+1:t2:

7 Synes om

I dag var det Big George og Smokey Lonesome, der fik en god underskrift :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Så blev det tøsernes tur :smiling_face_with_three_hearts: Deres underskrift blev sat i dag, og de er som resten af banden, meget ventet :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Beholder du ikke nogen?

2 Synes om

Nej sådan gik det ikke denne gang. Det var planen Idgie skulle blive hjemme, men hendes kommende hjem, faldt nærmest ned i skødet på hende, og så måtte det blive sådan :smiling_face_with_three_hearts:
Frank og Ulla får lov at få børn igen til foråret, så må jeg se om ikke de kan være ligeså dygtige igen :wink:

12 Synes om