Der var mest direkte sol
Lang historie kort. Efter drengene var i Polen, har Ulla og Flappe været temmelig uvenner. Så vi har haft monteret netdør
I dag endte det sådan her… og alle er glade igen
Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det faktisk Ulla og Flappe, der ligger aller forrest - helt tæt? Det var godt!
En helt ny verden… Vi har ikke katte ovenpå siden Sugieh ikke er her mere. Af den simple grund, der er gulvtæpper. Men der er store rengørings dag nede, så de fik lov, så jeg kan få fred
Dét er sjovt
Men ærligt - burde du ikke også ha’ lært det udenad efterhånden…?
Pssssst … hun er blondine
Psssst… Og hvad er der så liiige galt i det…?
Skal han mon være avlskat
Nej han skal være barn nummer 3 og bo med to andre “drengebørn”
Men jeg ville ønske en af dem skulle. Det må blive en anden gang. I 4 generationer på fædrene side er jeg den eneste, der har linjen. På mors side et det 3 generationer. Det gør deres stamtavle ret unik, og selvom, jeg godt ved der ikke er inflation i siamesere, så tænker jeg faktisk jeg har noget “godt blod” at bidrage med På den anden side, så kan jeg også nærmes købe hvad som helst af nye avlsdyr uden at skele ret meget til stamtavlen
“lille” Idgie Egentligt var hun tænkt til at blive hjemme, men nu må vi se om hun skal flytte sammen med Sipsey
Inkl. den tobenede?
Inkl. den tobenede
Så blev det tøsernes tur Deres underskrift blev sat i dag, og de er som resten af banden, meget ventet
Beholder du ikke nogen?
Nej sådan gik det ikke denne gang. Det var planen Idgie skulle blive hjemme, men hendes kommende hjem, faldt nærmest ned i skødet på hende, og så måtte det blive sådan
Frank og Ulla får lov at få børn igen til foråret, så må jeg se om ikke de kan være ligeså dygtige igen