Vol. 8 hos DK Sugieh

Ballade 1, 2 og 3 :crazy_face:

22 Synes om

Buddy kan lige få skruet måsen i skålen :smile:

20 Synes om

Det er godt nok en vægt, du som opdrætter kan være stolt af! :hjerte:

4 Synes om

Men jeg har ikke gjort noget :wink: og det er faktisk det, der er så skønt :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Jeg er virkelug imponeret over den vægt… første fertile hunkat jeg havde vejede det der… så wow

3 Synes om

Det var også en bette sveske :blush: Buddy er 103 gram lettere end Big George :crazy_face:

2 Synes om

Ha ha elsker også at deres vægt ikke gør dem tykke men harmoniske og giver dem en reel størelse som racen fortjener

3 Synes om

Det er aldrig til at vide, om nogen griner bag ens ryg… :face_with_hand_over_mouth:

16 Synes om

Sikke en smuk øjenfarve :heart_eyes:

1 Synes om

Og sikke en billed :star_struck:

1 Synes om

I dag har vi ofret os og givet killingerne lidt træning i minimennesker. Det var kun for deres skyld, vi var der :innocent:

Tre nikkedukker på stribe :grin:

Spændende ny drillepind…

… MEGET spændende :sweat_smile:

Luise måtte lige vise Birk hvad motorcross er

Det er kun DEN fjer, der er spændende. Alt andet er luft!

Den lille kattejæger

Nusse nusse :smiling_face_with_three_hearts:

Kattenes legetøj var meget populært hos ungerne :joy:

Hygge :heart:

Tak for vi måtte komme forbi, Luise :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Det var virkelig godt for se små :heart: og jeg tror jeg har hygget mig ligeså meget :smile:
Da minimenneskerne var smuttet, var der mord i både Frank og Ullas blik, da de så de gaver små havde fået :smiling_imp: FJER på drillepind….
Så i morgen tidlig tager jeg stilling til om Lykkes drenge skal have et trommesæt og en blokfløjte :sunglasses::joy:

16 Synes om

Nogen har trykket på “sluk” :smile:

17 Synes om

Gør det gør det :grin:

3 Synes om

Jamen, fjer over hele huset er jo lige dig. Jeg ved du ELSKER at støvsuge :joy:

4 Synes om

Igen sørger @Lykke for træning af de små killingere :wink:

3 Synes om

Nu er det blevet morgen… :blush: Der er som sådan ingen regulær fjer-eksplosion, nærmere sporadiske fjer sådan lidt over det hele :rolleyes: Lidt ligesom @Lykke og Rune oplevede det med bestikket efter deres bryllup :laughing:
Så jeg hælder til at nøjes med en xylofon :face_with_hand_over_mouth:
Hvad støvsugning angår, så er de helt cool med det :slight_smile: Ulla har lært dem, den godt kan klaskes, hvis den kommer for tæt på :thumbup:

7 Synes om

Sådan :joy::joy::joy::joy: Spændende hvor længe, du finder fjer sjove steder… Tror vi fandt det sidste bestik efter 4-5 år :joy:

6 Synes om

Vi fandt også de sten, Birk havde haft i hænderne…

De var diskret sneget i lommen, så bedstemor kunne få dem :woman_facepalming:t3:

10 Synes om

:crazy_face:

Jeg trøster mig med, det kunne være langt værre :face_with_hand_over_mouth:

14 Synes om