Vol. 8 hos DK Sugieh

Sådan bruger jeg det første kvarter hver dag efter job… alternativet er de alle hænger i mine fødder og ben :smile:

20 Synes om

Ubetinget kærlighed kan man vel aldrig få nok af, Luise?

7 Synes om

Jeg er vild med ubetinget kærlighed :smiling_face_with_three_hearts: jeg er dog mest modtagelig med klippede klør :face_with_hand_over_mouth:

5 Synes om

Og det kan du jo heldigvis selv bedst gøre noget ved :wink:

3 Synes om

Jeg klipper to x om ugen :smile: Det er vildt som de gror. Til gengæld er de mega gode til at få det ordnet :+1:t2::clap:t2:

4 Synes om

Der er flere der følger valgt i USA tæt :grin:

19 Synes om

:open_mouth:
Jeg har til dato kun haft behov for at klippe klør på EN kat, en enkelt gang… :wink:

5 Synes om

Killingeeksem gør ondt, især med 5 :smile:

3 Synes om

OK - havde også kun 4 i mit (eneste) kuld, og det er ca. 35 år siden, så helede nok bare bedre den gang… :sunglasses:

4 Synes om

De er så søde når de sover :smiling_face_with_three_hearts::face_with_hand_over_mouth:

17 Synes om

Det er menneskebørn også :wink:

5 Synes om

Jeps og der er sådan en dejlig ro :tihi:

5 Synes om

En træt far :face_with_hand_over_mouth:

Den kommende tysker Sipsey :smiling_face_with_three_hearts:

Lille Idgie :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Hvornår må man sige en gave er så godt brugt, at den må ud :face_with_monocle: På den anden side, så er der garanteret leg i den endnu, sølle eller ej :smile:

11 Synes om

Nu lakker det mod enden for denne gang :smiling_face_with_three_hearts: i weekenden flytter de tre drenge og den ene pige ud i nye hjem :smiling_face_with_three_hearts: og ærlig talt, så ved jeg ikke hvem der glæder sig mest :smile::wink:

16 Synes om

Lars ligner da overhovedet ikke en, der glæder sig :heart:

3 Synes om

Tro mig… det gør han :smile::smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Pjat med dig - der er mange timers leg tilbage i den :joy: Her i huset har vi to ninusser, men jeg tror seriøst kun, det er mig, der kan huske, hvordan de så ud engang. Til gengæld er de perfekte til at tilkalde killinger, synes Duchess, så de får lov at leve lidt endnu :hjerte:

4 Synes om

Hvad var det for et kræ Hrönn @skattekat engang rimpede sammen? Den var også ehmmmm godt brugt :laughing:

2 Synes om

Ana Bananas banan?
Jeg er jo autoriseret bananreparatør :hoho:

7 Synes om