Lidt for effektive af og til
Men de holdte 9 år med overvåget adgang, det er godt klaret ![]()
Nå men - var der noget med, vi skulle have at vide, hvilke farver de har, inden de flytter hjemmefra? Eller har du stadig ikke bestemt dig?
Årh jo og jeg ved jeg har registreret en dreng forkert, selvom jeg søgte sent og havde flere øjne på ![]()
Tre chokolade og to brunmaskede er fakta. Der er kun registreret pigen som brunmasket ![]()
Jeg har spurgt ny ejer om drengen skal omregistreres, men han skal ikke showes fremover, så det tager vi som en oplevelse ![]()
Skulle der være nogle der mangler et par søde siameserpiger, så er Sipsey og Idgie på jagt efter nyt hjem igen ![]()
Lang historie kort, så annullerede vi kontrakten.
Trist at ende i den situation, men de skal nok få gode hjem ![]()
Pyt, hellere nu end efter de er flyttet ![]()
110% enig!!
Helt enig ![]()
Hvis man ikke har indtryk af at de vil få et godt hjem, så er annullering den eneste udvej.
De skønne killinger fortjener jo det bedste ![]()
Det tror jeg egentligt nok de ville få, planen var bare ikke ordentligt gennemtænkt.
Jeg skal ikke have en hunkat, jeg skal ikke have en hunkat, jeg sk…
Skal i det hele taget ikke have en ny kat pt, men kors hvor jeg savner at have en der magter udstilling. Ice er sød og dejlig, men jo ikke lige den show makker jeg havde håbet.
Stakkels gamle Muffin bliver trukket af stald i anledning af dommer elev samt eksamen, men lige om lidt er vi færdige/ låst i klasse 6. Og at slæbe ham til KBH/ udenlands, for derefter at stille med ham i kl 4, det vil jeg simpelthen ikke.
Har du set en der lige er det du drømmer om
Ehmmm hvis du vil udstille, så kan de begge to være gode kandidater
De er begge tilmeldt enkelt bedømmelse lørdag i Hadsten. Bare info nu du ikke interesserer dig for show eller skal have ny kat ![]()
La la la la.
Jeg kommer heldigvis kun søndag ![]()
Jungletrommer er godt
Sipsey flytter til Tyskland ![]()
Hvilken udstilling er det nu man kan se dem på? Og hvilken dag?
Lørdag d. 16/11 i Hadsten ![]()
Jeg kommer til Hadsten,en først søndag ![]()