De er begyndt… det på næsen og ørekanten er starten, men det kan tage noget længere tid for at sige hvilken farve de har. F.eks. kan blå se sort(brun masket) ud meget længe
Men jeg vil gætte på at den på billedet er brun masket (sort) og uden tabby
De er begyndt… det på næsen og ørekanten er starten, men det kan tage noget længere tid for at sige hvilken farve de har. F.eks. kan blå se sort(brun masket) ud meget længe
Men jeg vil gætte på at den på billedet er brun masket (sort) og uden tabby
Men igen den kan godt være blå om nogle uger…
Og tabby har ikke altid en så ensartet farve på hele næsen, så derfor gætter jeg på den er uden tabby
Her er det mere tydeligt
ører, næsespejl, haler osv. Farven er på ørekanten allerede tydelig efter et par dage, men den endelige farve, er som Line siger, svær helt at afgøre endnu ![]()
Selv deres ben er baby buttede - I love it.
Babyer der er tromletykke og så mætte at de ligger selv og bobler er bare det ypperste.
Kæmpe tillykke med dem endnu en gang
Ulla vogter godt over sine små - du skal ikke komme her og være fræk Flappe,
så skal du få ørerne varmet ![]()
Ramt ja #Metoo ![]()
Et det billedet der snyder eller er de alle blå masket med hvid blis? ![]()
Vi snakkede om det da jeg skulle have Ulla ![]()
HER der kan du læse om “den hvide blis” ![]()
Og ikke kun det de vejer, men man kan SE de er fede og lækre ![]()
Meget forsigtigt herfra så er første og sidste blå ud fra næse læder og ørekant.
Men ikke noget jeg turde søge stamtavler på ![]()
Tålmodighed er en dyd og alt det der ![]()
Jeg udtaler mig ikke før om mindst 14 dage ![]()
Kan man få rettet i stamtavler egentlig? Hvis farven viser sig anderledes end først antaget?
Ja, det koster bare ![]()
Men man har god tid
Jeg plejer at søge stamtavler når de er omkring 6-8 uger.
Stamtavle 0 - 4 mdr. 225,-
Stamtavle 4 - 7 mdr. 305,-
Stamtavle 7 - 10 mdr. 505,-
Stamtavle +10 måneder 905,-
Ændring i stamtavle (køn-farve) 150,-
Det var også mere om det var muligt. Kom netop til at tænke på den der tortie han fx, eller hvor noget først viser sig senere. Men ja med de maskede kan det selvfølgelig ikke betale sig at være for hurtig på aftrækkeren.