Vol. 8 hos DK Sugieh

De er begyndt… det på næsen og ørekanten er starten, men det kan tage noget længere tid for at sige hvilken farve de har. F.eks. kan blå se sort(brun masket) ud meget længe

Men jeg vil gætte på at den på billedet er brun masket (sort) og uden tabby

2 Synes om

Men igen den kan godt være blå om nogle uger…

Og tabby har ikke altid en så ensartet farve på hele næsen, så derfor gætter jeg på den er uden tabby

2 Synes om

Her er det mere tydeligt :slightly_smiling_face: ører, næsespejl, haler osv. Farven er på ørekanten allerede tydelig efter et par dage, men den endelige farve, er som Line siger, svær helt at afgøre endnu :slightly_smiling_face:

12 Synes om

Selv deres ben er baby buttede - I love it.
Babyer der er tromletykke og så mætte at de ligger selv og bobler er bare det ypperste.

Kæmpe tillykke med dem endnu en gang

5 Synes om

Der kommer lige en kavalkade fra dagen :face_with_hand_over_mouth: Jeg er ramt :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Ulla vogter godt over sine små - du skal ikke komme her og være fræk Flappe,
så skal du få ørerne varmet :grrr:

4 Synes om

:smelter: Ramt ja #Metoo :smelter:

3 Synes om

“Hvad så små misser” :smiling_face_with_three_hearts: og så miver de og kigger op :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Et det billedet der snyder eller er de alle blå masket med hvid blis? :slight_smile:

Vi snakkede om det da jeg skulle have Ulla :slightly_smiling_face:
HER der kan du læse om “den hvide blis” :wink:

5 Synes om

Der er fløde i de taphaner :smiling_face_with_three_hearts: Big George vejer lige nu, 275 g. Den “lille” er kun på 255 g :face_with_hand_over_mouth:

26 Synes om

Og ikke kun det de vejer, men man kan SE de er fede og lækre :inlove:

9 Synes om

Navnene er på plads nu, så mangler bare farverne :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Meget forsigtigt herfra så er første og sidste blå ud fra næse læder og ørekant.
Men ikke noget jeg turde søge stamtavler på :joy:
Tålmodighed er en dyd og alt det der :roll_eyes:

5 Synes om

Jeg udtaler mig ikke før om mindst 14 dage :smile:

2 Synes om

Kan man få rettet i stamtavler egentlig? Hvis farven viser sig anderledes end først antaget?

2 Synes om

Ja, det koster bare :smil:

3 Synes om

Men man har god tid :wink: Jeg plejer at søge stamtavler når de er omkring 6-8 uger.
Stamtavle 0 - 4 mdr. 225,-
Stamtavle 4 - 7 mdr. 305,-
Stamtavle 7 - 10 mdr. 505,-
Stamtavle +10 måneder 905,-
Ændring i stamtavle (køn-farve) 150,-

6 Synes om

Det var også mere om det var muligt. Kom netop til at tænke på den der tortie han fx, eller hvor noget først viser sig senere. Men ja med de maskede kan det selvfølgelig ikke betale sig at være for hurtig på aftrækkeren.

2 Synes om

Så er der allerede gået 14 dage :flushed: Jeg kan slet ikke tænke på de en dag flytter hjemmefra lige nu :smiling_face_with_three_hearts: Til gengæld ved jeg, at alle bliver klar til den dag også :crazy_face:

Ohøj…

Bøvlinger :smiling_face_with_three_hearts:

Hej Far

Han er godkendt :face_with_hand_over_mouth:

25 Synes om