Nuttede ud over alle grænser
De to der møsser på det ene billede
De møsser lidt hårdt ind imellem
Jo men hvad den slags angår har vi jo forskellige præferencer
Må Frank også være der, når mor er der? Eller var det der, hvor hun var ude efter mus? Dejlig familie
Både Frank og Flappe må være sammen med Ulla og killinger, når vi er der. Flappe har stadig lidt sprogproblemer, men hvis han bare ikke bander i nærheden af de små, så accepteres det Det går rigtig godt udenfor, det er nærmest neutralt område, og de nyder alle at være der
De er bare så søde nogle aliens
Han har både en gammel og en ny stambog, med hvert sit køn
Vi har gratis fået rettet på Muffe fordi jeg opdagede, han havde en ems kode, der ikke er mulig
Prøver med et lille klip fra Instagram Killinger
Jeg er i den 7.ende himmel De trives, måske til den gode side, hvis killinger kan det
De søger alle kanten, men deres små ben og tykke maver gør de ikke er så gesvindte som sidste kuld Der er lidt mere at slæbe på
Så er der gjort klar til “udbrud” Jeg kom hjem til en der hang på kanten, og så kan jeg ligeså godt gøre klar
Klinker er et møjunderlag for små usikre ben, så en yogamåtte og en aflagt bund til et udstillingsbur er lagt, så de kan stavre rundt
Det koster ikke alverden i Biltema, og det kan holde til både at bide i og have et uheld på, hvis det skulle ske
Nå ja, de voksne synes også det er fortrinligt at kradse i
Godt, at jeg ikke kan lide katte!
Yeah right!
Ej men nogle kære små Grimlings
Nogen fritløbere endnu?
Nej, de render langs kanten, men har ikke fundet ud af at komme over endnu Det er sådan set helt fint
De er altså übernuttede
Åååååh