Vol. 8 hos DK Sugieh

Nuttede ud over alle grænser :smiling_face_with_three_hearts:
De to der møsser på det ene billede :smelter:

1 Synes om

De møsser lidt hårdt ind imellem :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Jo men hvad den slags angår har vi jo forskellige præferencer :rofl:

2 Synes om

Må Frank også være der, når mor er der? Eller var det der, hvor hun var ude efter mus? Dejlig familie :heart:

3 Synes om

Både Frank og Flappe må være sammen med Ulla og killinger, når vi er der. Flappe har stadig lidt sprogproblemer, men hvis han bare ikke bander i nærheden af de små, så accepteres det :face_with_hand_over_mouth: Det går rigtig godt udenfor, det er nærmest neutralt område, og de nyder alle at være der :+1:t2:

12 Synes om

De er bare så søde nogle aliens :smiling_face_with_three_hearts:

Han har både en gammel og en ny stambog, med hvert sit køn :joy:

Vi har gratis fået rettet på Muffe fordi jeg opdagede, han havde en ems kode, der ikke er mulig :slight_smile:

6 Synes om

Far holder vagt, mens mutter fodrer ungerne :face_with_hand_over_mouth:

24 Synes om

Prøver med et lille klip fra Instagram Killinger

13 Synes om

Jeg er i den 7.ende himmel :smiling_face_with_three_hearts: De trives, måske til den gode side, hvis killinger kan det :wink:

De søger alle kanten, men deres små ben og tykke maver gør de ikke er så gesvindte som sidste kuld :face_with_hand_over_mouth: Der er lidt mere at slæbe på :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Så er der gjort klar til “udbrud” :face_with_hand_over_mouth: Jeg kom hjem til en der hang på kanten, og så kan jeg ligeså godt gøre klar :woozy_face:
Klinker er et møjunderlag for små usikre ben, så en yogamåtte og en aflagt bund til et udstillingsbur er lagt, så de kan stavre rundt :smiling_face_with_three_hearts:
Det koster ikke alverden i Biltema, og det kan holde til både at bide i og have et uheld på, hvis det skulle ske :wink:
Nå ja, de voksne synes også det er fortrinligt at kradse i :smile:

17 Synes om

Ægte bunkemisser :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Fællesfoto mens de stadig er til at fange :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Godt, at jeg ikke kan lide katte! :face_with_peeking_eye: :shushing_face:

6 Synes om

Yeah right!

3 Synes om

Ej men nogle kære små Grimlings :heart:

2 Synes om

Og så er radiobilerne flyttet ind :smile:

21 Synes om

Nogen fritløbere endnu?

1 Synes om

Nej, de render langs kanten, men har ikke fundet ud af at komme over endnu :+1:t2: Det er sådan set helt fint :smile:

6 Synes om

De er altså übernuttede :lovelove:

1 Synes om

Åååååh :smelter:

1 Synes om