Vorbasse, lørdag

Jeg havde Leone med igen, hun fik hendes HP, og som Eva allerede har afsløret nuppede hun også BIV’et :thumbup: Til nom tabte vi til en flot norsk skovkat, så troede jeg jo faktisk det var det, men nu er jeg blevet spurgt om et par gange hvor mange BIV hun manglede for at få DVM, og jeg var da sikker på at hun i Kolding manglede 3-4 stykker, og i dag måtte det jo så være 2-3 stykker hun manglede inden vi gik igang. Men jeg ville da lige tjekke op på det, for at se hvor mange hun egentlig har. Nu har jeg talt dem og i dag fik hun faktsik det 10 BIVSå hun blev i dag DVM [SIZE=2]uden jeg faktisk var klar over det :ups::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/SIZE]

[SIZE=4]STORT TILLYKKE til alle jer andre med de flotte resultater og titler :flag::flag::flag:[/SIZE][/QUOTE]
Wow et kæmpe stort tillykke med den super flotte titel :flag:
Hun er også en super smuk missetat hende Leone :smelter:

Maibrit har helt ret…det var evas kuld og min Ture på billederne i linket…
stort tillykke med de fine resultater

Jeg var også afsted om Lørdagen… :slight_smile:
Havde et hold killingekøbere med, som var til bedømmelse med deres 2 KBL killinger…
Begge fik EX1 og mange mange rosende ord fra Anne Veland… :smiley:
Min lille røde hanmis blev 7. bedste Kurilean Bobtail ud af 25 styk.!!! Og jeg er SUPER stolt.!!!

Jeg fik æren af at gå med Steen’s smukke smukke KOR til BIS - super flot kat.!!! Og tillykke til dig Camilla… :smiley:

Tillykke til alle jer andre med de flotte resultater…