Vorbasse, lørdag

Tusind Tak Heidi :slight_smile:

Stort tillykke til alle.

Mange tak begge to, jeg regner med at fejre ham lørdag i Brædstrup, så I må endelig kigge forbi til et glas asti osv. :slight_smile:

Jeg tror desværre ikke at jeg kommer til Brædstrup, jeg skal til udlandet med både Kyra og Kurt inden jeg kan udstille dem i DK :frowning: men jeg vil helt klar fejre ham næsten gang jeg ser ham :smiley:

Marianne - Ah okay… Ærgeligt nok… Men god tur til udlandet :slight_smile:

Tillykke til jer alle med de fine resultater :slight_smile:

Der er allerede en lille billedserie fra udstillingen i dag på JV: http://www.jv.dk/artikel/1236889:Billund--Billedserie--Stor-udstilling-af-racekatte-i-Vorbasse?
Desværre uden Korater, Camilla.

Maibrit - Nice! Tak for link!

Stort tillykke allesammen :flag:

[QUOTE=Maibrit;738290]Der er allerede en lille billedserie fra udstillingen i dag på JV: http://www.jv.dk/artikel/1236889:Billund--Billedserie--Stor-udstilling-af-racekatte-i-Vorbasse?
Desværre uden Korater, Camilla.[/QUOTE]
Tak for linket, tænkte på nogen der ud fra kataloget, kan fortælle hvem de små fladsnuder på det ene billeder er ?

MVH
Gitte

Tillykke til jer allesammen :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:
Jeg havde Leone med igen, hun fik hendes HP, og som Eva allerede har afsløret nuppede hun også BIV’et :thumbup: Til nom tabte vi til en flot norsk skovkat, så troede jeg jo faktisk det var det, men nu er jeg blevet spurgt om et par gange hvor mange BIV hun manglede for at få DVM, og jeg var da sikker på at hun i Kolding manglede 3-4 stykker, og i dag måtte det jo så være 2-3 stykker hun manglede inden vi gik igang. Men jeg ville da lige tjekke op på det, for at se hvor mange hun egentlig har. Nu har jeg talt dem og i dag fik hun faktsik det 10 BIVSå hun blev i dag DVM [SIZE=2]uden jeg faktisk var klar over det :ups::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/SIZE]

[SIZE=4]STORT TILLYKKE til alle jer andre med de flotte resultater og titler :flag::flag::flag:[/SIZE]

[QUOTE=GitteS;738299]Tak for linket, tænkte på nogen der ud fra kataloget, kan fortælle hvem de små fladsnuder på det ene billeder er ?

MVH
Gitte[/QUOTE]
Jeg ved Bente havde en skøøøøn! lille rød exo dreng med - måske det er hendes den store :?

hvem de "små"s ejer er - pas… jeg glemte at få kataloget med hjem :dokdok:

[QUOTE=GitteS;738299]Tak for linket, tænkte på nogen der ud fra kataloget, kan fortælle hvem de små fladsnuder på det ene billeder er ?

MVH
Gitte[/QUOTE]Mit gæt kunne være, at det er fra Eva M. Andersens perserkuld, men som sagt er det kun et gæt. Resultater

[QUOTE=PiaB;738363]Jeg ved Bente havde en skøøøøn! lille rød exo dreng med - måske det er hendes den store :?

hvem de "små"s ejer er - pas… jeg glemte at få kataloget med hjem :dokdok:[/QUOTE]Den røde dreng på det første billede på JVs galleri, skulle meget gerne være Bentes Ture.

[QUOTE=Maibrit;738290]Der er allerede en lille billedserie fra udstillingen i dag på JV: http://www.jv.dk/artikel/1236889:Billund--Billedserie--Stor-udstilling-af-racekatte-i-Vorbasse?
Desværre uden Korater, Camilla.[/QUOTE]

:tak: Og så er det da bestemt for dårligt, at journalisten ikke lige fandt de to smukkeste katte på show af en for vedkommende sandsynligvis totalt ukendt race:p - det må sandeligt påtales overfor avisen:høhø:

Jeg havde Leone med igen, hun fik hendes HP, og som Eva allerede har afsløret nuppede hun også BIV’et :thumbup: Til nom tabte vi til en flot norsk skovkat, så troede jeg jo faktisk det var det, men nu er jeg blevet spurgt om et par gange hvor mange BIV hun manglede for at få DVM, og jeg var da sikker på at hun i Kolding manglede 3-4 stykker, og i dag måtte det jo så være 2-3 stykker hun manglede inden vi gik igang. Men jeg ville da lige tjekke op på det, for at se hvor mange hun egentlig har. Nu har jeg talt dem og i dag fik hun faktsik det 10 BIVSå hun blev i dag DVM [SIZE=2]uden jeg faktisk var klar over det :ups::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/SIZE]

[SIZE=4]STORT TILLYKKE til alle jer andre med de flotte resultater og titler :flag::flag::flag:[/SIZE][/QUOTE]

WOW! DVM - det er flot!:thumbup: Det er en af de udmærkelser, vi kun sjældent opnår i de små racer, da der sjældent udstilles nok katte til et BIV:S ikke spor misundelig

Stort tillykke :flag: til alle med resultaterne og en god udstillingsdag. :slight_smile:

Stort tillykke til jer alle sammen med Cert’er, BIV, NOM, BIS og titler :thumbup:

Stort tillykke til jer alle med de flotte resultater :slight_smile:

Filur og Kyrie blev rigtig glade for det nye bur. Filur slappede helt vildt godt af og nød dagen så det var jo super. Hos han huskattene var han oppe imod 2 andre og vandt :smiley: Så kan se hvis han får et tæppe at kunne putte under og IKKE står i knudepunkterne på udstil har han det faktisk rigtig fint :slight_smile: Kyrie opførte sig også rigtig fint. Men dommeren forventede legesyge huskatte, og hun var ekstrem nysgerrig omkring scenen og er under hendes værdighed at lege så hun blev nr 3 ud af 3.