Vores Nye løbegård

Hej

Vi er flyttet til andet hus og derfor har vi måtte tage vores løbegård ned og bygge den op igen. og det tog kun 3 uger. og det var virkelig et hårdt arbejde.

Vi mangler kun at dekorere løbegården med sove pladser og pynt osv. men her kan i lige se nogle billeder af den.

det da dejligt I er blevet færdig…
må jeg spørge hvorfor I har valgt den skal være “lukket”? ligger den ud til en vej eller…

[QUOTE=DK Zaphy;831379]det da dejligt I er blevet færdig…
må jeg spørge hvorfor I har valgt den skal være “lukket”? ligger den ud til en vej eller…[/QUOTE]

Det undrer faktisk også mig:? - men flot er den.

Jeg ville nok ikke havde lavet den så lukket, men dejligt at misserne kan komme ud.

Hej

Det er fordi vi har lejet huset og de har et firma og de har lager i et rum lige på den anden side af vores
løbegård, og de kommer flere gange løbet af dagen og så tidlig om morgen og vi ville gerne have lidt privat liv.
og det blæser vildt meget her, det er os en af årsagerne til vi lukket den så meget.

Det ser godt ud - den skal misserne nok blive glade for :slight_smile:

Dejligt for misserne de kan komme ud, den ser fin ud :slight_smile:

[QUOTE=MitsuCats;831437]Hej

Det er fordi vi har lejet huset og de har et firma og de har lager i et rum lige på den anden side af vores
løbegård, og de kommer flere gange løbet af dagen og så tidlig om morgen og vi ville gerne have lidt privat liv.
og det blæser vildt meget her, det er os en af årsagerne til vi lukket den så meget.[/QUOTE]

og der fik vi forklaringen…så kan jeg godt forstå!

Den ser flot og robust ud :slight_smile:

Pssssst - der holder en tysker i jeres indkørsel :cool:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;831855]Den ser flot og robust ud :slight_smile:

Pssssst - der holder en tysker i jeres indkørsel :cool:[/QUOTE]
LOL!!

[QUOTE=Charlotte Oeh.;831855]Den ser flot og robust ud :slight_smile:

Pssssst - der holder en tysker i jeres indkørsel :cool:[/QUOTE]

Jeg er os flyttet til tyskland. så den tysker må godt være der haha haha haha

herligt med et sted til misserne,flot arbejde

Hej
Endelig blev den helt færdig og katten kan komme ud og rende rundt. vi mangler lidt planter osv. hist og her men det kommer :wink:

Wow - flot lavet. Selv om jeg nok selv ville have foretrukket at en af væggene var erstattet af glas istedet for træ.

Flot !!! og godt at kattene kan kigge lidt ud oppe i toppen !

Vildt flot løbegård!!

Wow, hvor er det blevet flot! Det ser virkelig fedt ud indefra. Meget bedre end jeg havde forventet da jeg så billedet af den udefra :slight_smile: Lækkert indrettet!

Det er noget med at den ligger lige ud til et fælles område/vej, der deles med en håndværker, eller sådan noget… :slight_smile:

Det har vi os tænkt på, men vi har firma som har lager lige på den anden side af løbegården og de kommer og går som det
passer dem, og derfor vi lukkede den så højt oppe så vi har lidt privat liv. og kan sidde samme med kattene uden at folk kan glo ind
eller firmaer som levere til dem kan stå og glo direkte ind i vores køkken… :slight_smile:

P.S savner tak knappen :slight_smile:

Lige mine ord!!:thumbup: