Vrå

Er der nogen der vil dele? :slight_smile:

Ja da :slight_smile:

På min allerførste udstilling blev min Demolissa EX 2 i gruppe 6 for NFO, ungdyr - 6-10 mdr… Ja, hun blev altså 6 mdr. i går - og var den absolutte yngste i gruppen. Hun fik en superbeskrivelse af Ulrikke Wahl, men Zalethco tog altså EX1 med Lucca, hvilket var fortjent :slight_smile:

Knus Gitte

[quote=GSA;440134]Ja da :slight_smile:

På min allerførste udstilling blev min Demolissa EX 2 i gruppe 6 for NFO, ungdyr - 6-10 mdr… Ja, hun blev altså 6 mdr. i går - og var den absolutte yngste i gruppen. Hun fik en superbeskrivelse af Ulrikke Wahl, men Zalethco tog altså EX1 med Lucca, hvilket var fortjent :slight_smile:

Knus Gitte[/quote]

Tillykke!

en ny kat :fløjte:

Mit resultat er:

Jeg er fuldstændig bombet af, at kigge kat, savle over kat, nusse kat og sidst men ikke mindst, at snakke kat:høhø:…alt i alt en god dag i overordentlig hyggeligt selskab både med og uden pels…

Hvis nogen kigger forbi i morgen, så er jeg at finde i Hal 2 - Gå efter P sektionen og Katalog nr. 136 :slight_smile:

Knus Gitte

[quote=anne p;440149]Mit resultat er:

Jeg er fuldstændig bombet af, at kigge kat, savle over kat, nusse kat og sidst men ikke mindst, at snakke kat:høhø:…alt i alt en god dag i overordentlig hyggeligt selskab både med og uden pels…[/quote]

Ja mine små stakler er stadig helt stresset efter dit besøg ved buret.:thumbup:

Og de takker tusind gange for de lækre portionsposer… de er godkendte:wehu:

Jo, må jo hellere prale lidt, min chokolade killing JuJu blev NOM, og TomTom, hendes brune far blev sørme også NOM. Ham lykkedes det så at score BIS han, samt og ikke mindst BOB 1 :wehu::høhø:

Marina

[quote=Marina;440160]Jo, må jo hellere prale lidt, min chokolade killing JuJu blev NOM, og TomTom, hendes brune far blev sørme også NOM. Ham lykkedes det så at score BIS han, samt og ikke mindst BOB 1 :wehu::høhø:

Marina[/quote]

Han er fisme også lækker :wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med dem begge :thumbup: og også tillykke til andre med de gode resultater både idag og dem, der kommer imorgen :smiley:

[quote=Marina;440160]Jo, må jo hellere prale lidt, min chokolade killing JuJu blev NOM, og TomTom, hendes brune far blev sørme også NOM. Ham lykkedes det så at score BIS han, samt og ikke mindst BOB 1 :wehu::høhø:

Marina[/quote]

stod og heppede på ham lige fra han kom på scenen :thumbup: Han er bare ÜBER lækker! :wehuu::savle:

[quote=Berit R;440156]Ja mine små stakler er stadig helt stresset efter dit besøg ved buret.:thumbup:

Og de takker tusind gange for de lækre portionsposer… de er godkendte:wehu:[/quote]

Ved ikke lige, hvordan de 2 smuttede ud af lommen…synd du ikke kommer i morgen…der har jeg en taske med:muhaha:

Til lykke alle sammen.

Ja, min chokoladedreng var så nomineret, men blev slået af Marinas TomTom på scenen, men det var jo velfortjent.

Mvh
Mariann

Tillykke med resultaterne (og katten :thumbup:)

Glæder mig til at være med i morgen sammen med Junior der efterhånden ser helt hæderlig ud efter en ikke så god vask i går efterfulgt af en redningsmanøvre her til aften :kryds:

Tillykke til alle :slight_smile:

[quote=Marina;440160]Jo, må jo hellere prale lidt, min chokolade killing JuJu blev NOM, og TomTom, hendes brune far blev sørme også NOM. Ham lykkedes det så at score BIS han, samt og ikke mindst BOB 1 :wehu::høhø:

Marina[/quote]

Jeg må da nok sige at den dejlige dreng har taget mig med storm:wehuu::wehuu::wehuu:

Aldrig har jeg da mødt så kælen en kat:inlove:

Han er bare vidunderlig:hjerte:

Tillykke med de flotte resultater :slight_smile:

Tillykke til jer alle med de fine resultater - og selvfølgelig især stort tillykke til Marina med TomToms BOB1! :wehu:

Stort til lykke til alle lørdagsudstillerne . . . det var da bare kanon godt gået :flag:

[quote=Marina;440160]Jo, må jo hellere prale lidt, min chokolade killing JuJu blev NOM, og TomTom, hendes brune far blev sørme også NOM. Ham lykkedes det så at score BIS han, samt og ikke mindst BOB 1 :wehu::høhø:

Marina[/quote]

WOW! Tillykke, tillykke…havde nu heller ikke forventet andet af dine dejlige katte.

Også et stort tillykke til I andre.