[/QUOTE]
Ojj manner godt gået
[/QUOTE]
Ojj manner godt gået
suk jeg må vist ha’ mig en smart telefon så jeg kan hoppe med på bølgen.
Jeg spiller i øvrigt stadig Words With Friends og Scrabble på Faceook, hvis nogen har de lyster (Advarsel: Spil ikke mod birtheras… hun er GIFTIG L:))
Annie. Den var ikke fair
Wow. DET må prøves!!
Hah nu er det installeret. Men den vil nu ikke snakke dansk med mig (svensk og norsk, ja, men ikke dansk)
Nå men hvis der er nogen der tør spille på engelsk så sig til
Mit brugernavn er - selvfølgelig - TrekkieGrrrl
Årh… Så ville jeg downloade - men nej, jeg har altså ikke lige paypal…
Nå nu fandt jeg ud af at få den til at bruge den danske ordbog osse… men der er ingen der vil spille med mig
(bortset fra AnnK og hun forsvandt igen )
[QUOTE=TrekkieGrrrl;791573]suk jeg må vist ha’ mig en smart telefon så jeg kan hoppe med på bølgen.
Jeg spiller i øvrigt stadig Words With Friends og Scrabble på Faceook, hvis nogen har de lyster (Advarsel: Spil ikke mod birtheras… hun er GIFTIG L:))[/QUOTE]
Eller blot heldig :høhø:
[QUOTE=TrekkieGrrrl;791661]Nå nu fandt jeg ud af at få den til at bruge den danske ordbog osse… men der er ingen der vil spille med mig
(bortset fra AnnK og hun forsvandt igen )[/QUOTE]
Jeg faldt i søvn
Jeg add’er dig lige til Jan. Han er ligesom dig en ægte natteravn
Se efter en invitation fra Sifhund…
Undskyld :trøste:
Det var altså rent held, fordi alle de der TL DW osv var der
Hvad er forskellen på normal og random? Hvor de der TW, DL etc er?
Jep. Ved random ligger de tilfældigt, nærmest i klynger nogle gange.
Tea - Ok, tror bare lige jeg nøjes med normal så… Skal lige lære reglerne (sådan hvad man får point for osv.), har nemlig aldrig spillet scabble heller
Puha jeg får klø L
Er jeg den eneste der foretrækker at spille på et “normalt” bræt? Alle synes at spille på random og … der synes jeg der er for meget held med i spillet til at det er RIGTIG sjovt. De “gode” felter er jo ellers i hjørnerne af en grund, nemlig at man ikke bare kan ramle ind dem allesammen med ét ord
Men det er jo nok smag og behag
Og hvor kan man dog få nogle rædderlige bogstaver på et tidspunkt. I et spil havde jeg ingen vokaler - og i et andet 5 i’er… Begge dele er sq lige tosset…
Puha jeg får klø L
Er jeg den eneste der foretrækker at spille på et “normalt” bræt? Alle synes at spille på random og … der synes jeg der er for meget held med i spillet til at det er RIGTIG sjovt. De “gode” felter er jo ellers i hjørnerne af en grund, nemlig at man ikke bare kan ramle ind dem allesammen med ét ord
Men det er jo nok smag og behag
Og hvor kan man dog få nogle rædderlige bogstaver på et tidspunkt. I et spil havde jeg ingen vokaler - og i et andet 5 i’er… Begge dele er sq lige tosset…
Ja, så er det mildest talt lidt af en udfordring
Det er altså ikke fordi jeg ikke kan li’ jer at jeg afviser udfordringer til højre og venstre lige nu
Min telefon står bare for at skulle sendes til reparation (touchskærmen skal skiftes) men jeg skal liiiiiige være færdig med de sidste spil først :høhø:
[QUOTE=Gizzemissen;792562]Det er altså ikke fordi jeg ikke kan li’ jer at jeg afviser udfordringer til højre og venstre lige nu
Min telefon står bare for at skulle sendes til reparation (touchskærmen skal skiftes) men jeg skal liiiiiige være færdig med de sidste spil først :høhø:[/QUOTE]
Jamen så skal du da netop ha’ den der PC-udgave af det Den fungerer overraskende godt
Jeg hedder Eife - og vil også gerne spille
Er I klar over, at den næstmest downloadede app er Wordfeud helper?
Dét er vildt!!!
Nå, men hvis nogen, der ikke benytter ovenstående APP vil spille, er jeg frisk
Jeg hedder vivifletcher