Wordfeud

[QUOTE=Vivi_Fletcher;794437]Er I klar over, at den næstmest downloadede app er Wordfeud helper?
Dét er vildt!!!

[/QUOTE]

:uha:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;794437]Er I klar over, at den næstmest downloadede app er Wordfeud helper?
Dét er vildt!!!

Nå, men hvis nogen, der ikke benytter ovenstående APP vil spille, er jeg frisk :slight_smile:
Jeg hedder vivifletcher[/QUOTE]

Det gør jeg ikke, og hvis du heller ikke gør, så vil jeg godt spille :wink:

Jeg elsker at vinde, men at vinde på snyd giver en dårlig smag i munden :slight_smile:

Den er app er bare så snyd! Så er det sagt! Det er jo ikke sjovt at vinde hvis det ikke er med en ærlig indsats!

Nemlig… :slight_smile:

Ehh… Hvad er Wordfeud helper??? Den tror jeg ikke jeg har hørt om…

Jeg er stadig MEGA dårlig til det - meeeeeeeen jeg prøver:tihi:

Kattegal er navnet - og jeg er ikke altid lige aktiv, men når det dog inden spillet “dør”… Så hvis nogen vil have banket selvtilliden i vejret, er det bare mig I skal tilføje:p

Nemlig!!! den ultimative falliterklæring!

Så hellere bare blive ved med at være dårlig til spillet :smiley:

Aha så der er et snydeprogram… det forklarer nogle af de ord jeg har set. Så er det jo ikke sjovt mere :frowning:

Nope,… det må være svagp*ssere der har behov for det :frowning:

Hvordan kan man se det på ordene?

Men jeg er enig, så er det sgi da ikke sjovt :S Da heller ikke for den der snyder, det må være møgkedeligt.

De sjove ord tror jeg nu mere skal forklares ved, at det er et dårligt staveprogram.
Jeg har også været ude for ord, som jeg ved findes, men som den ikke vil acceptere.
Sommetider prøver jeg så nogle ord, som jeg godt ved ikke findes, men som den somme tider accepterer.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;794486]De sjove ord tror jeg nu mere skal forklares ved, at det er et dårligt staveprogram.
Jeg har også været ude for ord, som jeg ved findes, men som den ikke vil acceptere.
Sommetider prøver jeg så nogle ord, som jeg godt ved ikke findes, men som den somme tider accepterer.[/QUOTE]

Ja, det var også det jeg tænkte.

Hvis ikke jeg har til et ord jeg kender, så prøver jeg bare at sætte noget sammen. Og nogle gange er det så et ord, i hvert fald ifølge wordfeud. :høhø:

Uden at ane det, så kunne jeg forestille mig, at man vil kunne se det, hvis der lige pludselig kommer meget avancerede (og klart mere usædvanlige) ord med de der bøvlede bogstaver X, Z, C…

Var der ikke noget med at de nu har fået lov at bruge retskrivningsordbogen i stedet for en eller anden obskur ordliste på dansk? Så¨man skulle slippe for nogle af de mest mystiske?

Jo, og det gør de også - i hvert fald er der ord, som var tilladt før, som man ikke kan skrive længere (bz og kz) - og som man godt kan savne :slight_smile:

Jeg gider altså heller ikke det dér snyde-noget, det er jo ikke sjovt … :frowning:

Jeg synes jeg skrev bz lige før? Til gengæld er jeg ret indestængt over at den ikke vil acceptere forkortelsen nr, så havde jeg ellers Verdens Bedste Ord.

Og CA ville jeg også gerne have den kunne, men ak nej, men så mange andre forkortelser kan den.

Fordi det ifølge retskrivningsordbogen hedder ca. (altså med punktum efter)

[QUOTE=Vivi_Fletcher;794486]De sjove ord tror jeg nu mere skal forklares ved, at det er et dårligt staveprogram.
Sommetider prøver jeg så nogle ord, som jeg godt ved ikke findes, men som den somme tider accepterer.[/QUOTE]

Samme her…
Tipi og rex vil den f.eks. ikke… Men Ex, CG (fik Tea lige) accepteres…

[QUOTE=Eife;794676]Samme her…
Tipi og rex vil den f.eks. ikke… Men Ex, CG (fik Tea lige) accepteres…[/QUOTE]

Jeg synes da jeg brugte tipi forleden… Men jeg aner ikke hvad CG er. Jeg så bare en anden bruge det. :stuck_out_tongue: