Workout med Snehvide

Denne video har været under redigering i lang tid, men omsider er jeg klar til at dele Snehvides
træningprogram med jer.

Optagelserne er fra sidste år, hvor prinsessen vejede et kilo mere end nu, og nogle af klippene
er teknisk elendige. Men eftersom det er de klip, hvor der er mest gang i tingene. har de fået
lov at blive…

Skru godt op for lyden og slap af i sofaen, mens Snehvide brænder kalorier af i jagten på
sin bird. :smiley:

//youtu.be/RO9rY4P-Ors

:lol:

Det der er simpelthen en helt fantastisk video!! Hvor er hun bare fantastisk den lille prinsesse!!

Herlig video. Og sikke hun kan, den kære prinsesse. :ok:
Kan man sende Skaldepander på din slankeskole også?

[QUOTE=Maibrit;942136]Herlig video. Og sikke hun kan, den kære prinsesse. :ok:
Kan man sende Skaldepander på din slankeskole også?[/QUOTE]

Ja, jeg har også en der kunne trænge til at komme på slankeskole … hvornår starter der nyt hold hi hi hi

Årh søde Snehvide:wehuu: Hvor er hun hurtig:)
Tak for en dejlig video Finn Frode:ok:

:høhø: super godt

WOW! … Jane Fonda go home :rock:
Jeg tror det er min nye yndlingsfilm :thumbup:

:lol: Lige til at blive glad af at se og høre på :smiley:
Hvor ER det bare herligt :slight_smile:

BRAVO! Snehvide sikke en elegance på trods af du er en kvindekat med former :slight_smile: Hilsen Sugieh (der ca 600 gram for mange former)

Sikke da en fantastisk video af dejlige Snehvide. Selvom man er lidt buttet kan man jo godt ha’ en god kondition - og godt hun fangede dimsen til sidst :smiley:

WOW - hun kan løbe helt vildt hurtigt!!! :uha:

Tak for at dele den herlige video med os :slight_smile:

Hvor får man fat i sådan en bird?

Hvor er du bare ond altså :venter: :venter:

Tænk at du sådan lader en prinsesse arbejde for føden. Hun skal sidde på sin trone og lade sig varte op i stedet.

:lol: :lol: :lol:

Sporty Snehvide! :thumbup:

Hvor er hun en dygtig jæger - og hun er da bare SÅ kær når hun spunser rundt med 110 i timen…:tihi:

Ja, hun er godt nok hurtig trods lidt for meget på sidebenene :smiley:
Hun er skøn :hjerte:

Åååhhh hvor er hun dejlig ! Og hun fanger jo fuglen flere gange !:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Kys hende fra Cats og Conni

Haha, hvor er det en herlig video.

Hun er en dygtig jæger. :wehuu:

[ATTACH]68436[/ATTACH]

:lol: :smelter:
Herligt!

Hvor er hun skøn - jeg tror Sputnik, der også har udviklet kvindekatte former kunne lære noget af prinsessen.

:smelter: