World Show 2015 Malmö

Så er der åbnet for tilmeldinger online :smiley:

http://www.ww2015.com/

MalmömässanMässgatan 6
215 32 Malmö
Sverige

Glæder mig allerede :smiley: !

Linket til ikke-SVERAK medlemmer virker så bare ikke, eller også er det gået ned allerede på grund af tilmeldinger :slight_smile:

Edit: Nu virker det :slight_smile:

Jep - jeg har lige meldt Xarabi til :slight_smile: Glæder mig enormt meget :smiley:

Melder også til i dag :slight_smile:

Er spændt på at se hvor mange husmisser, vi skal kæmpe imod og på hvor mange dommere, de er fordelt. :slight_smile:

Så er både Lillemanden og Mingus tilmeldt og betalt for :slight_smile: Det bliver så spændende og hyggeligt!

Og jeg har tilmeldt
IP Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 6

  • og jeg glæder mig bare så meget til den oplevelse. :slight_smile:

ps - Der er ikke kommet nogen automail om tilmelding. Har I andre fået sådan én?

[QUOTE=FinnFrode;1255638]

Der er ikke kommet nogen automail om tilmelding. Har I andre fået sådan én?[/QUOTE]

Nej, jeg har intet fået udover kvittering på betaling.

OK - der kom en kvittering fra Paypal, og den må så række i første omgang. :slight_smile:

Er der nogen der ved om, man må have studie med?

Og i dag har jeg også fået en mail om, at min tilmelding er modtaget. :slight_smile:

Også jeg :slight_smile: Jeg har dog sendt to, men det står i ental.

På hjemmesiden er følgende FAQ og der er også nævnt om bure.

ja desværre må vores sturdier blive hjemme til denne udstilling… men sådan er det jo også i Tyskland :slight_smile:

Øv jeg har ikke fået mail om min tilmelding endnu…venter i spænding:thumbup:

Vi må nok hellere tage med alligevel, nu hvor jeg er så heldig at have fri.men hvem skal vi vælge at tage med ??

Jeg har et svagt punkt for Finn, efter han charmerede sig ind på mig under en tur på scenen sammen :høhø: Er han holdt op med sit strinteri?

Han er helt klar en af vores favoriter til turen, men nej han strinter stadig, vi venter lige på nogle røde dutter før han bliver fikset

Diamond :hjerte: Hun er så søøøøød!

Det syntes jeg også, men Knud mener ikke hun skal med :ked:

Hvis du kommer i bekneb, kan du da bare sige til hvad du vil låne, for nogen af os får ikke fri iår… Fair nok set med mine kollegers øjne, de tager et ordentlig træk mens jeg er væk i næsten 7 uger, jeg er først retur 5. oktober, så jeg står ikke forrest i køen til fridage lige med det samme. Og det er også fair nok set herfra, selv om det er lidt træls.
VH
Susanne