World Show 2015 Malmö

Jamen, så Ushi - han er så nuttet :wink: :stuck_out_tongue:

Ja han har det skønneste temperament, men for små øre til at han kan klare sig der, så han bliver hjemme.

Jeg har kun to at vælge imellem Nico og Francesca Knud har ikke mindre end 3, Finn, Diamond, Marikix og måske 4, hvis Cognac kvalificere sig. Resten af flokken er ikke aktuelt lige pt

[QUOTE=Jeanette;1255834]Ja han har det skønneste temperament, men for små øre til at han kan klare sig der, så han bliver hjemme.

Jeg har kun to at vælge imellem Nico og Francesca Knud har ikke mindre end 3, Finn, Diamond, Marikix og måske 4, hvis Cognac kvalificere sig. Resten af flokken er ikke aktuelt lige pt[/QUOTE]

Jamen, så vælger jeg Fancesca og Den Fordrukne Brormand :smiley:

Jeg overvejer kraftigt at tage Rafiki med :gruble:
Gælder NOM og BIS Pensionist som kvalificering til WS:? Hvis ja, kunne jeg også overveje at tage Anakitkat med, selvom hun absolut ingen chancer har :gruble:

[QUOTE=dkkorat;1255842]Jeg overvejer kraftigt at tage Rafiki med :gruble:
Gælder NOM og BIS Pensionist som kvalificering til WS:? Hvis ja, kunne jeg også overveje at tage Anakitkat med, selvom hun absolut ingen chancer har :gruble:[/QUOTE]
Nej, desværre, det er nationale klasser.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1255847]Nej, desværre, det er nationale klasser.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg tænkte det nok :frowning:

Har godt nok hele tre katte kvalificeret, men regner med kun at komme som tilskuer.

Jeg skal have tilmeldt Badeanden. :høhø:

Jeg har godt nok både fået ferie og bestilt hotelværelse men Trunten bliver helt sikkert ikke kvalificeret og Sami er monster godt i stand så ved ikke om jeg skal tilmelde ham eller ej … han kan jo selvf. nå at tabe sig lidt … måske

Nu synes jeg, at jeg har meldt Nes til via formularen.
Men har ikke fået nogen bekræftelse.
Og jeg skal jo bruge et “registration number” for at kunne maile hendes kvalifikation og steriliseringsbevis :?

jeg har skrevet stambognummer som registration number, men det hjælper jo ikke til huskat :slight_smile:

Har du betalt?

Jeg har ikke fået mail endnu, men har så heller betalt endnu :slight_smile:

Når man bruger onlineformularen til at tilmelde katten, kan/skal man ikke vedhæfte bevis på kvalificering, vel:? Tjekker SVERAK selv det med den klub, man er medlem af:? Får man ikke først regningen, når kvalificering er tjekket og godkendt:?

der står en mail inde på siden, som kvalifikation skal sendes til.
og betaling er der oplysninger om derinde også. Det er som alm. udstilling - betal inden for fristen. Man kan jo kvalificere EFTER tilmelding lukker - men man er jo bundet til at betale uanset om man når at får kvalificeret. :slight_smile:

er jo skønt med WW så tæt på men ja jeg må jo desværre blive hjemme… hmmm håber da der kommer erstatning for det (HRMMPPPP)

Kopieret fra 速報 :

Cats must be qualified according to the Fife’s show rules.
Documents of qualification shall be sent by e-mail to [email protected]. Write the cats’ registration number and name/s in the headline of the e-mail.
You don’t need to send in qualification if the cat/s compete in class 6 – 1!Qualification and other data are checked and validated by the exhibitor’s national FIFe-member or club.
You can enter your cat before it’s qualified. The qualification can be done to the weekend before the World Show.

Og jeg kommer og hepper på alle de danske deltager :thumbup:

[QUOTE=Susanne W;1255829]Hvis du kommer i bekneb, kan du da bare sige til hvad du vil låne, for nogen af os får ikke fri iår… Fair nok set med mine kollegers øjne, de tager et ordentlig træk mens jeg er væk i næsten 7 uger, jeg er først retur 5. oktober, så jeg står ikke forrest i køen til fridage lige med det samme. Og det er også fair nok set herfra, selv om det er lidt træls.
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak for tilbudet, Min nye KBS piger er ret pæn og har kvalificeret sig, men overvejer om vi skal nøjes med de 4 fra eget opdræt, da de type og temperament mæssig er de bedste :slight_smile:

Ja det er svært med en længere fraværs periode af den grund kommer vi nok heller ikke til Middelfart, da jeg har gået syg siden marts, men forventer at starte igen i uge 39, så syntes heller ikke lige jeg kan komme og bede om fri med det samme.

Francesca er flot, men endnu ikke helt tryk ved udstillinger. Håber Den Fordrukne Brormand kvalificere sig i den kommende weekend :slight_smile:

Nå, har stadig ikke fået svar på min mail…

Så er det lidt svært at tilmelde :argh:

Er det forstået rigtigt, at betalingsfristen er D. 28 sep?

Nå - så fik jeg også betalt, så håber jeg snart, at der dukker en bekræftelsesmail op hos mig. Jeg har end ikke modtaget en kopi af min tilmelding, så er lidt spændt på, om den er gået igennem :slight_smile:

Jeg har også både tilmeldt og betalt for en uge siden. Jeg har heller intet hørt.:gruble::gruble: