World Show 2015 Malmö

Så kom min bekræftelse:thumbup: glæder mig rigtig meget:)

Tog lige en hurtig beslutning her til morgen som gør at Martha og jeg også kommer :smiley: jeg tager afsted alene i bil fra Odense, så hvis nogle mangler et lift så sig til… Er der nogle af jer der deltager i Galla middagen ? overvejer det nemlig…

Badeanden er tilmeldt og jeg fik rimeligt hurtigt (1 uge) bekræftelse på både tilmelding og betaling. Vi glæder os! Showbussen er allerede fyldt. :rock:

Det er MEGA fedt :smiley: glæder mig helt vildt over, at det hele bare “gik op” lige pludselig :smiley:

Jeg glæder mig rigtig meget :smiley: Lillemanden og Mingus er tilmeldt, betalt for og bekræftet. Hvis alt går godt, bliver lille Fanta kvalificeret i Årslev, og så kommer hun også med til Malmö :hjerte: Jeg glæder mig allermest til hyggen :slight_smile: Jeg skal køre sammen med nogle skønne, skønne “damer” og overnatte hos Tine :smiley: Det kan kun blive godt!

Vi skal have en fest i den danske lejr! :hjertehop:

Formentlig ikke… mest fordi mine erfaringer med dens slags er… ikke gode ;)… halvkold mad og (for mig) uinteressant underholdning.

I stedet har jeg sammen med venner og bekendte de sidste aar fundet et hyggeligt og rart sted, hvor vi saa har haft en alternativ gallamiddag :slight_smile:
.

Nu er jeg omsider ved at tilmelde vores, indrømmer jeg undre mig over man kan vælge hvilke dage man vil deltage :?

Hvis jeg nu vælger søndag, går de så direkte til scene show :stuck_out_tongue: :tihi:

sidder og skal have betalt og der står følgende

Credit card:
If you want to pay with your credit card, please – click on the button and you will be re-directed to a PayPal shopping basket. In the shopping basket you can choose how many cats you want to pay for.
You don’t need to have an PayPal account. Just click on button below.

alligevel beder den mig oprette en Paypal konto :argh:

Noger der kan fortælle hvad jeg gør galt :?

[QUOTE=Jeanette;1260271]sidder og skal have betalt og der står følgende

Credit card:
If you want to pay with your credit card, please – click on the button and you will be re-directed to a PayPal shopping basket. In the shopping basket you can choose how many cats you want to pay for.
You don’t need to have an PayPal account. Just click on button below.

alligevel beder den mig oprette en Paypal konto :argh:

Noger der kan fortælle hvad jeg gør galt :?[/QUOTE]

Du misforstår meningen med det der skrives, tror jeg. :slight_smile: Jeg tolker det i hvert fald som at man ikke behøver at have en paypal på forhånd for at klikke på at betale med paypal.

Håber da, at du fandt ud af det i går da det var sidste betalingsfrist der.

Ja der er betalt, men fra min paypal konto, da Knud ingen har og heller ikke vil have, har sendt dem en mail med at betaling er foretager i andet navn end udstillers.

Jeg har nemlige ikke katte med i år :slight_smile:

Det bliver så ikke i år vi kommer afsted … ferien må holdes på egen matrikel … men masser af :kryds: til alle som skal afsted …

Yeeei, vores “Bekräftelse utställning World Show” kom her til morgen.

Så Leo vil også være en af dem, som vil have brug for krydsede fingre senere på måneden.

Så er kattene vasket og udstyret pakket, glæder mig til en skøn weekend.

Gad vide hvor mange vi bliver i den danske lejer

jeg vil ønske alle jer der suser afsted til WS 2015 held og lykke og hav nu et super godt show:flag::flag:

Er der nogen, der kan nå at lave 100 prints for mig og tage med og aflevere til en dansk udstiller? Brev med SBI flyer er desværre ikke nået frem, ny fil er lavet, men jeg skal desværre ikke selv afsted. Nogen der kan nå det her i sidste øjeblik? [email protected]
VH
Susanne

Problem løst :slight_smile: God tur til alle, mens vi andre må arbejde :venter:

Rigtig god tur, folkens!

Ja rigtig god tur til alle der skal afsted herinde fra og pøj pøj :kryds: