World Show 2015 Malmö

I år er Babette´s Victor NFO ns på plads på udstillingen.
Vi ønsker ny ejer held og lykke.

er der live resultater nogle steder så vi kan folge med?

Der er i hvert fald live streaming indtil videre :slight_smile:

Hvor?

Kig på WS hjemmesiden, der er også løbende opdatering af resultater kan jeg se :slight_smile:

her er link til live streaming

http://livestream.com/accounts/4477089/events/4439629

Jubi… Kan se på facebook, at to danske kategori 4 katte er nomineret… Men de er altså også fine

resultat listen er forsvundet ville ind og se omder var flere danske katte nomineret

Ja, resultater og katalog er bare væk. Uden forklaring.
Jeg har gemt en google cache fra kl 16:42. Der er ikke mange NOM på. Og den fylder 71 sider i pdf format.

Kan jeg lægge den op på KG?

vh

Andreas

Jeg kan fint se resultaterne pt? Dog desværre ikke de fuldt opdaterede (72 af 210 potentielle NOM) Men kan se Lone Namyslo har en PER nomineret. En NFO Toonscats Mars er også. Og så er der et par dansk ejede men udenlandsk opdrættede, en PER og en OSH :slight_smile:

Hos mig står der:

The results are closed for the day – it will be open again sunday morning.

Kan du se hvordan det er gået Bilka?

[QUOTE=PivC;1263875]Hos mig står der:

Kan du se hvordan det er gået Bilka?[/QUOTE]

Nå, nu forsvandt den også hos mig. Men for huskattene kunne jeg kun se hanner, så desværre.

Sært. Da jeg kunne se det kunne jeg se Nessie, så der var da nogle hunkatte. Men der stod ikke noget ud for Bilka…

sært sært

[QUOTE=PivC;1263877]Sært. Da jeg kunne se det kunne jeg se Nessie, så der var da nogle hunkatte. Men der stod ikke noget ud for Bilka…

sært sært[/QUOTE]

Arh, min fejl i forklaring. Det var fordi jeg havde søgt på NOM for kun at få de katte frem der var blevet NOM :slight_smile:
Men som sagt var det slet ikke alle jeg fik vist. Min ipad har nok ladet mig rode på en cachet udgave i et godt stykke tid

Og jeg har set på fb at der der danske korthårskatte der er nom

Jeg kan se på FB at Lotte har en NOM i GIP Thomnille’s Aragon, der også blev BIV i et felt på 8 kastrater :flag: Dén havde Lotte nok ikke lige set komme :tihi:
Og Anne-Grethe import BUR (Diamond Valley Jim) er også NOM.

Lone Wijelo’s Eddie er også NOM :smiley:

Sonja har opdateret på FB nu :smiley:

Dk Catika’s Mingus BIV og NOM :smiley: :heart:
DK Catika’s Midnight Fantasy Ex 1 :slight_smile: :heart:

Kryds fingre for os imorgen :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1263887]Dk Catika’s Mingus BIV og NOM :smiley: :heart:
DK Catika’s Midnight Fantasy Ex 1 :slight_smile: :heart:

Kryds fingre for os imorgen :-)[/QUOTE]

OG super bedømmelse samt HP til Lillemanden :heart::heart::heart:

Der var 10 huskattepiger hos min dommer og Nes blev sorteret fra som nr. 5 :slight_smile: (10. pladsen og ned til 4. pladsen kalder man åbenbart 5. Plads uanset hvad men Nes er den reelle 5. Plads :stuck_out_tongue: )